رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از بازداشت مرد شیطان صفتی که در محله‌های خلوت اقدام به سرقت مقرون به آزار زنان می کرد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به مرداد ماه سال گذشته است و فردی که در فیلم منتشر شده اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است همان زمان از مرکز اخراج شده است.
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضائی پرونده کیفری تشکیل شد.
سه نفر قصد ورود به سینما قدس سیرجان برای تماشای کنسرت گرشا رضایی بدون خریداری بلیط را داشتند که توسط عوامل ورودی و نگهبانی از ورود آن‌ها جلوگیری شد. پس از بحث و ایجاد تنش شکل گرفته بین این افراد و عوامل سینما تعدادی از شیشه‌های ورودی سینما توسط آن‌ها تخریب شد.
سردار هداوند گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود دستگیر شد.
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: راننده پراید متهم به برخورد عمدی با یک روحانی در منطقه مرزداران تهران بازداشت شد.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
روابط عمومی دادستانی شهرستان طرقبه از صدور حکم جلب فردی که به شکل نامتعارف نهی از منکر کرده بود و همچنین ۲ خانم به اتهام تظاهر به کشف حجاب خبر داد.
عبدی به اعلام «بازداشت عوامل ضرب و شتم» مادر «معترض» به مسمومیت فرزند دانش‌آموزش واکنش نشان داد.
شوهر سابق یک مدل جوان پس از آن که جسد او را به طرز وحشیانه‌ای تکه تکه کرده و در یخچال قرار داده بود بازداشت شد.
آخرین آمار کرونا در ایران دستگیری مهندس برق با اسلحه/ بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ اشک‌های زن ۷۰ ساله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ جیغ وحشت در سکوت صبحگاهی/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
بازداشت عامل تعرض به دانش‌آموز ۸ ساله کوهدشتی
عامل جنایت مسلحانه در دامداری بازداشت شد
روابط عمومی سپاه بندرلنگه از دستگیری عامل سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های مرتجع خبر داد.
«سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از بازداشت یک زن که مظنون به عاملیت در بمب‌گذاری روز گذشته در استانبول است، خبر داد.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
اعترافات عامل به آتش کشیدن اتوبوس درون شهری در رفسنجان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد دو کلاهبردار حرفه‌ای با شناسایی مالباختگان در یکی از سایت‌های آگهی فروش اجناس دست دوم به خانه آن‌ها مراجعه کرده و با پول جعلی اجناس مذکور را خریداری و از محل متواری شده‌اند، گفت:‌با توجه به کلاهبرداری‌های متعدد با این شگرد، کارآگاهان به صورت ویژه وارد عمل شدند و با تحقیقات میدانی هویت و مخفیگاه دو کلاهبردار حرفه‌ای را در مرکز تهران شناسایی کردند.
افراد ابتدا سرنشین خودرو را پیاده کرده و در ادامه اقدام به ربودن زن‌جوان کردند. متهمان در طول مسیر این زن جوان را هدف آزار و اذیت قرار داده و او را به همراه خودرو در مرکز تهران رها کردند.
بازداشت عامل پیش فروش آپارتمان با بیش از ۱۰۰ شاکی
مسئولان رژیم صهیونیستی بازداشت عامل عملیات شلیک در بیت المقدس اشغالی را تا ۲۲ ماه جاری میلادی تمدید کردند.
شبکه رادیویی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جوان فلسطینی که تسلیم نیروهای پلیس شده است، ممکن است عامل عملیات قدس نباشد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ایران دارو (دیران) با حضور ۵۷ درصد سهامداران برگزار گردید. این مجمع با حواشی رو به رو بود. گزارش جامع و کامل نبض بورس از این مجمع را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ