رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس پیش از این اعلام کرده بود به دلیل اشتباه محاسباتی، بخشی از زمین‌های ایران پشت دیوار مانده است و حالا طالبان به استناد این دیوار، ادعای مالکیت زمین‌ها را دارد.
کویت از اعدام ۵ نفر از جمله عنصر داعشی که در انفجار هشت سال پیش مسجد شیعیان این کشور نقش داشت، خبر داد.
رد خیانتکار که همسر و فرزند دارد در جایگاه متهم ایستاد و با دیدن عکس و فیلم‌های سیاه ذخیره شده در گوشی موبایلش به رابطه پنهانی با زن جوان اعتراف کرد.
مرد عاشق‌پیشه که در رؤیای بازگرداندن همسر مطلقه‌اش، او را برای تفریح به فیروزکوه برده بود، دست به جنایت زد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پودرکراتین یکی از مکمل‌هایی است که در داروخانه‌ها به فروش می‌رسد و سر از باشگاه‌ها درآورده و برخی فروشندگان مدعی هستند که با خوردن آن حتی بدون ورزش کردن می‌توان اندام عضله‌ای داشت درحالی‌که پودرکراتین می‌تواند مشکلاتی را برای بدن به وجود بیاورد.
متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران با تایید اعترافات همسر مقتول گفت: اوایل ارتباط در شبکه مجازی آن زن به من نگفت متاهل است، اما وقتی به او وابسته شدم گفت متاهل است و شوهرش او را طلاق نمی‌دهد. پس از آن بود که با هم نقشه قتل مقتول را کشیدیم.
رییس کل دادگستری کردستان درباره اعدام: میانجیگیری و وساطت خیرین برای بخشش نامبرده به نتیجه نرسید و اولیاء دم حاضر به رضایت نشدند و حکم قصاص وی صبح امروز در زندان سنندج اجرا شد.
وزارت کشور عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای از اعدام یکی از شهروندان این کشور ساکن شرق عربستان خبر داد.
وزارت کشور عربستان از اعدام سه نفر دیگر در این کشور خبر داد.
وزارت کشور عربستان از اعدام دو تبعه بحرینی به اتهام تلاش برای ایجاد ناامنی در عربستان و بحرین خبر داد.
وزارت کشور عربستان از اعدام دو تبعه بحرینی به اتهام تلاش برای ایجاد ناامنی در عربستان و بحرین خبر داد.
رسانه ها از اعدام های جدید در عربستان خبر دادند.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: حکم ۲ تروریست حرم شاهچراغ در خیابان ۹ دی اجرا می‌شود.
سه نفر از اعضای یک باند تولیدکننده مواد مخدر هرویین در تهران به دار مجازات آویخته شدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دادگستری هرمزگان اعلام کرد:حکم اعدام ۵ نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان اجرا شد.
در حالی که طی روز‌های اخیر برخی رسانه‌ها به شکل دسته‌جمعی به مصاحبه عادل فردوسی‌پور، مجری سابق صداوسیما و کاپیتان تیم ملی حمله کردند، چند کانال تلگرامی در هجمه جدید علیه فردوسی‌پور با انتشار این عکس نوشتند: عاقبت تزویر، رسوایی است!
منابع عراقی از اقدام داعش در اعدام یک نظامی این کشور خبر دادند.
رنگ خون، عاقبت عشق به زنجیر طلا/ جدال زورگیر با مرگ!/ فیلم سیاه اقدام شیطانی با دختر تهران/ تبعه خارجی هموطنش را کشت/ مرگ معمایی بازیگر ایرانی در شام آخر/ غرور مرگبار فکل جاهلی!/ مضحک ترین سارق مسلح بانک
در گزارش جدیدی اشاره شده که نوجوانان در کره شمالی به دلیل تماشای برنامه‌های تلویزیونی ساخته شده در کره جنوبی اعدام می‌شوند.
در گزارش جدیدی اشاره شده که نوجوانان در کره شمالی به دلیل تماشای برنامه‌های تلویزیونی ساخته شده در کره جنوبی اعدام می‌شوند.
روز گذشته حکم اعدام یکی از اعضای گروهک تروریستی تجزیه طلب به نام محی الدین ملاابراهیمی در ارومیه اجرا شد.
اینکه چرا این اوضاع رخ داده قطعا علل متعدد و متکثری دارد که هم باید در داخل جست و هم در خارج و همچنین باید مقصرین را هم در میان مردم پیدا کرد و هم مسئولین اما نکته مهم این است که این مسیر و اینگونه به اصطلاح اقدام اعتراضی که دیگر نمی توان نام اعتراض بر آن نهاد قرار است چه آخر و عاقبتی داشته باشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ