صحبت‌های عضو تیم کمپ الریان به نمایندگی از همکارانش بخاطر برد دیروز ایران برابر ولز و آرزوی موفقیت برای تیم ملی در بازی آینده در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با انتشار مطلبی در فضای مجازی به حاشیه‌ اخیر این تیم واکنش نشان داد.
یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به راس کادر فنی تیم استقلال واکنش نشان داد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نیازی به مصوبه هیات رئیسه ندارد.
سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد درگیری رخ داده بین دو عضو تیم ملی گفت: تصمیم گیری در مورد خطای انضباطی امیرحسین زارع کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد با کادر فنی است.
شادی مهرداد رضایی مقابل هوادار پس از مسابقه واکنش چندین عضو دو تیم را به همراه داشت.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به مطرح شدن نام رضا عنایتی و ساکت الهامی برای سرمربیگری به جای ریکاردو ساپینتو در این تیم واکنش نشان داد.
عضو سابق کمیته فنی فوتبال در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون گفت: در شرایطی که هیات رئیسه فدراسیون کاره‌ای نیست، مهدی تاج با سرمربی بعدی تیم ملی به توافق رسیده است.
عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به قضاوت پسرش در جام حذفی، انتخاب سرمربی تیم ملی، قضاوت دیدار تراکتور و استقلال و موارد دیگر واکنش نشان داد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اعتراض هواداران به انتقاد از عملکرد برخی بازیکنان این تیم پرداخت و گفت: این بازیکنان پول های آنچنانی می‌گیرند اما در زمین قدم می زنند!
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد که برکناری سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در دستور جلسه هیات مدیره نیست.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که در عمان به سر می‌برد، به خبر مذاکره‌اش با برانکو ایوانکوویچ برای حضور در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
مجلس کار خود در هجدهمین روز از آبان ماه را راس ساعت ۸ و ۱۱ دقیقه و با حضور ۱۹۶ نفر از نمایندگان آغاز کرد در حالی که ریاست جلسه برعهده قالیباف بود و حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز دستورکار‌های نشست را قرائت نمود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: پیراهنی که شما دیدید را من ندیدم. پیراهن را قرار است فردا رونمایی کنیم. نمی‌دانم چگونه زودتر این اتفاق افتاده است!
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به لو رفتن طرح لباس تیم ملی ایران در جام جهانی واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان به انتقاداتی که در مورد حجاب عضو تیم ملی سنگنوردی ایران در دیدار با وی مطرح شده بود واکنش نشان داد و گفت: ایشان با لباس ورزشی آمده بودند و یک تار مویشان بیرون نبود.
عضو تیم سنگنوردی ایران به اتفاقات رخ داده در مسابقات قهرمانی آسیا واکنش نشان و از بازگشتش به ایران خبر داد.
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود لوکادیا با اخذ تابعیت ایرانی قصد دارد برای تیم ملی ایران بازی کند، بیان کرد: نه، این بازیکن هم اعلام کرد که نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
میرشاد ماجدی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نخستین فردی که جلسه این هیات را ترک کرد.
عضو هیئت مدیره صنعت نفت نسبت به اتهاماتی که به سنگربان این تیم وارد شده بود، واکنش نشان داد.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
«کسی اصلاً درباره تیم ملی صحبت نکرد. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و کار خود را انجام می‌دهد. موضوعی درباره تیم ملی مطرح نشد.»
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ