نمایندگان مجلس شورای اسلامی با الحاق دو بند به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل موافقت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پرسپولیسی سابق و برنده کفش طلای لیگ دسته اول قطر فعلا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد.
چند بازیکن تیم فوتبال پیکان درگیر ویروس سرماخوردگی شده‌اند و در تمرین این تیم شرکت نکردند.
تراکتور در غیاب چند بازیکن خود به مصاف پرسپولیس می‌رود.
ترکیب تراکتور برای بازی با پرسپولیس چند تغییر مهم مواجه می‌شود.
ذوب آهن در دومین هفته از رقابت های لیگ برتر باید یکی از سخت ترین جدال هایش را برابر تیم همشهری اش برگزار کند.
محمود گودرزی در گفتگو با خبرنگار نبض بورس از عرضه اولیه های شرکت متعدد تا پایان سال جاری خبر داد. چند عرضه اولیه در راه است؟
ژاپن در دیداری تدارکاتی با همه نفراتش مقابل تیم ملی والیبال ترکیه شکست خورد.
رئیس کل گمرک گفت: ۴۴ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از مواد پتروشیمی است و ارزش کالاهای صادراتی پتروشیمی به علت کاهش قیمت جهانی ۱۸ درصد کاهش یافته است.
در سوختگی‌های درجه سوم که شدیدترین سوختگی است، عمیق‌ترین بافت زبان آسیب می‌بیند. قسمت‌هایی از زبان که دچار سوختگی درجه سوم شده‌اند ممکن است سیاه یا حتی سفید شوند. این نوع سوختگی می‌تواند باعث بی‌حسی یا دردی طاقت‌فرسا شود.
بحث انتقال عثمان دمبله به پی اس جی از چند روز گذشته وجود دارد و جدایی او تقریبا قطعی است ولی ستاره فرانسوی و بارسلونا در مورد بند درصد تقسیم پول بین خود اختلاف نظر دارند.
کفش‌های مخصوص طبیعت گردی چند سوراخ اضافه دارند تا بند کفش خود را از آن‌ها رد کنید. با این کار کفش محکم‌تر در پا می‌ماند و پایداری بیشتری در هنگام راه رفتن خواهید داشت.
چند رسانه اسپانیایی اعلام کردند انتقال ایلکای گوندوگان به بارسا قطعی شده و او با امضای قراردادی دو ساله با بند تمدید اتوماتیک به بلوگرانا می‌پیوندد.
دره «حصارک» در شمال تهران قرار دارد. این دره آبشار‌های فصلی دارد و آبشار اصلی این دره با آبشار نو سنگ حصارک شناخته می‌شود که این آبشار جزئی از بخش کن حساب می‌شود. در بالای آبشار حصارک، دره و آبشار کوچک دیگری وجود دارد که برای رسیدن به آن باید نیم ساعت پیاده‌روی کنید. اگر سمت چپ آبشار را ادامه دهید، به دره اصلی حصارک می‌رسید که این دره معروف به دره دو چناران است و دره اصلی محسوب می‌شود. در این دره گل‌ها و گیاهان متفاوتی مانند گل ختمی سفید وجود دارد. همچنین اگر همین مسیر را ادامه دهید در انتهای آن به قله «بند عیش» می‌رسید.
زیر سایه فشارهای اقتصادی که این روزها جمع کثیری از مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، هستند کسانی که برای حیوان خانگی زیرورآلات چند ده میلیونی خرید می کنند.
جانشین رییس پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه نادیده گرفته شدن قانون هوای پاک در یک بازه زمانی کوتاه توسط صاحبان قدرت جای تأسف و تعجب فراوانیدارد، اظهار کرد: این روز‌ها میزان آلایندگی هوای تهران رکورد‌های چند ساله و چند دهه گذشته را شکسته است و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، در واقع سعی بر سرپوش گذاشتن در میزان بالای آلایندگی خودرو‌های فاقد استاندارد است ودر صورتی که تدبیر اساسی و تلاش گسترده به این منظور صورت نگیرد، نفس شهر بند می‌آید و ریه‌های شهروندان از انواع آلاینده‌ها وذرات معلق انباشته خواهد شد.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت:بعداز ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
مدیرکل نظارت فنی بر بیمه‌های غیر زندگی گفت: براساس بند د ماده ۲۴ قانون بیمه شخص ثالث، در هر سال چند دوره به صاحبان وسایل نقلیه از جمله موتور سیکلت‌ها و وسایل نقلیه کشاورزی بخشودگی داده می‌شود تا با مراجعه به شرکت‌های بیمه، دیگر جریمه نپردازند.
مجید عشقی گفت: با پیگیری‌های انجام شده، منابع جدیدی از صندوق توسعه ملی به بازار سهام وارد شد و برای نخستین بار این صندوق با کد معاملاتی خود اقدام به خرید سهام کرده است؛ این اقدام خوبی برای دولت و بازار سهام محسوب می‌شود چراکه دارایی‌های ریالی این صندوق به نوعی تبدیل به دلار شده است.
چند روز پیش تعدادی از زندانیان اوین اقدام به درگیری و فرار از زندان کردند که باعث آتش سوزی در یکی از ساختمان‌های این ندامتگاه شد.
رئیس مجلس با اشاره به پایان کار بررسی طرح شفافیت قوای سه‌گانه در مجلس، گفت: این طرح برای چند نکته باقیمانده جهت نهایی شدن به مجمع تشخیص فرستاده شده که انتظار می‌رود مجمع، در فاصله کوتاهی تکلیف چند بند نهایی را روشن کند.
شب گذشته تصاویری از بروز آتش سوزی در بند ۶ و بند ۷ زندان اوین تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که به سرعت واکنش‌ها و گمانه زنی‌هایی را از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و تحلیل گران برانگیخت.
سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی که چند روزی از عمل جراحی دیسک گردنش نمی‌گذرد با حضور در دبیرستان دخترانه عفتیه ناحیه ۴ تبریز با دانش آموزان و معلمان این مدرسه به گفتگو نشست.
پس از حذف ارز ترجیحی و آغاز واریز یارانه‌های نقدی، زمزمه‌های ارائه کالابرگ الکترونیکی توسط دولت شنیده شد؛ دولت تصمیم گرفت در ماه‌های ابتدایی حذف ارز ترجیحی، یارانه نقدی را به ۹ دهک درآمدی اختصاص دهد و پس از چند ماه زیرساخت اعطای کالابرگ الکترونیک را فراهم آورد و جایگزین یارانه نقدی کند. با وجود اینکه تخصیص کالابرگ به مردم از سال ۹۷ مطرح شده و در جزء ۱ از بند «ص» تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ هم آمده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ