با شکست پرتغال برابر مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی، پخش جام جهانی در شبکه‌های دولتی آلمان به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
عضو تالار مشاهیر WWE اج، بعد از پایان پخش زنده اسمکدان، پیامی مهم به حاضرین در ورزشگاه داد.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر هند هنگام پخش سرود ملی هند دستش را روی قلبش می‌گذارد و وقتی متوجه اشتباه خود می‌شود دستش را به آرامی از روی سینه پایین می‌آورد.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
سال ۹۹ را می توان سر آغازی بر شایعات افزایش قیمت بنزین دانست، اکنون با گذشت ۳ سال نه تنها این شایعات پایان پیدا نکرده بلکه جذابیت این خبر موجب دامن زدن به این شایعه شده است.
پس از یک فصل پر هیجان، تکلیف قهرمان فوتبال ایران روز پنج‌شنبه مشخص خواهد شد. پنج‌شنبه از ساعت 18 می‌تونید تمام دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر رو از آنتن تماشا کنید.
به نوشته واشنگتن پست، تیم رسانه‌ای جو بایدن از هفته آینده با پخش نخستین ویدیوی انتخاباتی وی، به شکل رسمی راه‌اندازی کارزار انتخاباتی او را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را آغاز می‌کنند.
گزارشگر بازی گل گهر و نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی اتفاق واضح رخ داده را نتوانست تشخیص دهد.
روزی که آمریکایی‌ها بعد از ۲ هفته عملیات، عراق را تسخیر کردند و در حال پایین کشیدن مجسمه صدام بودند، اتفاق عجیبی در صدا و سیمای ایران افتاد، خبرنگار صدا و سیما در حال اجرای برنامه پخش زنده بود که ناگهان یک تفنگدار دریایی آمریکایی را دید که فارسی بلد بود.
فدراسیون بین‌المللی فوتبال میزان درآمد خود در دوره مالی گذشته تا پایان جام جهانی را اعلام کرد.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداقل یکبار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حداقل یکبار تا پایان سال ۱۴۰۱ از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: لازم است مالکان خودرو‌های سواری، جهت حصول اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت خود تا آخر سال ۱۴۰۱ حداقل یک بار سوخت گیری انجام دهند تا کارت سوخت آن‌ها باطل نگردد.
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از رفع مشکل تولید کارت‌های سوخت خبر داد و گفت: تا پایان دی، تولید همه ۹۰۰ هزار درخواست باقی‌مانده کارت‌های سوخت انجام می‌شود.
ظرفیت هشت استادیوم جام جهانی، پس از پایان رقابت‌ها کاهش می‌یابد و صندلی‌های آن به کشورهای در حال توسعه اهدا خواهد شد.
پخش تبلیغ پیش از پایان بازی باعث شد بینندگان یک شبکه تلویزیونی در فرانسه متوجه این شکست نشوند.
در این برنامه که با پخش مستند «مثل درخت» به پایان رسید، سیف‌الله صمدیان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر)، احمدرضا طایی، مهدی باقری، آرش قاسمی، کاوه معین فر، آرش زاهدی اصل از فعالان عرصه سینما حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ