ورزش باعث افزایش مصرف «گلوکز» ذخیره‌شده در سلول‌های بدن می‌شود. این نوع قند، منبع اصلی سوخت برای سلول‌های سرطانی بوده و زمانی که در اختیار آن‌ها قرار نگیرد، رشد این سلول‌ها متوقف می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر نقش ممتاز مقام معظم رهبری در قرار دادن آمریکا در یک بن‌بست راهبردی، گفت: امروز دشمن به خوبی می‌داند اگر جمهوری اسلامی را تحریم کند، شکست می‌خورد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دشمن با حمایت از گروه‌های تروریستی به دنبال بی ثباتی در ایران است و کمیسیون شوراها ابعاد حمله تروریستی به حرم شاهچراغ را بررسی خواهد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور گفت: حادثه تروریستی اخیر شاه‌چراغ شیراز را باید مرتبط با انجام موفقیت‌آمیز مرحله پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس و حضور مردم دانست چراکه دشمن غافلگیر شد و تحمل نکرد.
فرمانده کل سپاه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت، تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا کودکان، ابزار دشمنان نشوند.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر لزوم توجه به قانون حجاب وعفاف تاکید کرد.
شوک جدید نیروهای مقاومت به سران رژیم صهیونیستی با اجرای یک عملیات قهرمانانه ۲۴ ساعت بعد از نبرد جنین و آغاز مرحله جدیدی از مبارزه با دشمن صهیونیستی از محورهای روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های گوناگونی به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است و در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دشمنان برای پیشبرد توطئه‌ها و نقشه‌های خود روش‌های مختلفی را به کار می‌بندند؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است در مواردی نیز راهبرد دشمن متمرکز بر ایجاد اختلاف میان مسئولان و مردم است.
رهبر انقلاب فرمودند: فعالیت‌های دانشجویی نباید جامعه دانشجویی و کشور را دوقطبی کند. دوقطبی‌گری خواست دشمن است. مطالبه دانشجویی همراه با واقع بینی و ارائه راه حل علمی و عملی باشد.
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان و فعالان تشکل‌های دانشجویی فرمودند: جلسه اقتصادی سران قوا امر دائمی نیست بلکه موقت و برای مقاصد خاص است. این جلسه آنطور که باید به هدف خود نرسیده است.
شایعات در مورد سلامتی و سرطان پوتین از زمان آغاز تهاجم به اوکراین در 24 فوریه 2022 به طور مکرر منتشر شده است. برخی از موارد حضور عمومی پوتین، که در آنها از نظر جسمی متزلزل و ناخوشایند به نظر می‌رسید، به گمانه‌زنی‌ها در مورد داشتن یک بیماری جدی، دامن زد.
دبیرکل حزب الدعوه عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به عنوان تنها گزینه تاکید کردند.
پژوهش‌های مختلف علمی خواص متعدد بادمجان به‌خصوص در پیشگیری و درمان سرطان تاکید دارد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۲۰ انجام شد حاکی از آن است که مصرف منظم بادمجان می‌تواند در پیشگیری از سرطان تخمدان موثر باشد. چنانچه خانم‌هایی که به‌طور منظم بادمجان مصرف کرده‌اند با کاهش قابل‌توجه این بیماری مواجه بوده اند.
مسئولان محترم جمهوری اسلامی، به‌ویژه سران قوا: اولا، بپذیرید که شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور در مرحله هشدار قرار دارد؛ پس لطفا از ایجاد سوراخ‌های بیشتر در بدنه این کشتی خودداری کنید. ثانیا، مسیر حرکت کشتی را تغییر دهید و از رفتن به دل توفان و تله دشمن خودداری کنید.
نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» که تحت لوای سران الیزه همواره اعتقادات مسلمانان را به چالش می‌کشد، این بار با انتشار کاریکاتوری غیرانسانی در ارتباط با زلزله ترکیه، اوج رذالت خود را عیان ساخت.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
شاگردان دشان بعد از شکست دادن انگلیس جشنی حسابی در رختکن برگزار کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گسل‌های جامعه ما حجاب است. دشمن این گسل را انتخاب کرد. یکی دیگر از گسل‌ها احزاب بود اکثر سران فتنه ۸۸ نیز به نفع این اغتشاش هم موضع گیری کردند. گسل‌های قومی و مذهبی از دیگر موارد مورد استفاده این جنگ ترکیبی بود.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با برخی از علمای اهل سنت که به تازگی برگزار شده، گفت: در آن جلسه به شدت گلایه کرده و نسبت به مسیری که در التهاب آفرینی دنبال می‌کنند و سخنان، نکات، توییت‌ها و بیانیه‌هایی که به التهاب و دوقطبی سازی که خواست دشمن است، بیافزاید، هشدار دادم.
سران قوا اعلام کردند: امروز دشمن تلاش می‌کند فعالیت مراکز علمی و پژوهشی و فضای تولید و خدمت به مردم با وقفه و مانع روبرو شود و روند پیشرفت کشور را متوقف سازد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ما عاشق اسلام و انقلاب هستند و اغتشاشگران افرادی رضاخان مَشرب، داعشی و فاسد هستند و ربطی به ملت ایران ندارند. این افراد کف روی آب هستند و نجاساتی هستند که ملت ما با حضور خود در صحنه این نجاسات را از دامن نظام طرد می‌کنند.
امروز دشمن اذعان دارد که "فشار حداکثری شکست خورده است و ایران برتری هوایی ما را بعد از 80 سال به دست گرفته است و به یک قدرت بلامنازع تبدیل شده است."، و به‌گفته بعضی از سران کشورهای عربی مبدأ تاریخ باید قبل و بعد از سرنگونی هواپیمای جاسوسی گلوبال هاوک تعیین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ