یک نهنگ قاتل در صحنه‌ای جالب چند پرنده را که اطراف خود می‌دید در صحنه‌ای برق‌آسا یکی از پرندگان نزدیک خود را بلعید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
عقاب ماهی‌گیر گونه‌ای از عقابهاست که اغلب شکارش آبزیان و ماهی است. این گونه از عقاب‌ها تقریبا در تمام دنیا وجود دارند و معمولا در کنار آب زندگی می‌کنند. ساختار بدن عقاب ماهی‌خوار به گونه‌ای است که به راحتی از دل آب ماهی می‌گیرد. در این کلیپ منحصر به فرد، یکی از این عقاب‌ها را می‌بینید که به طرز شگفتی طعمه‌اش را به دام می‌اندازد. منبع: خبرآنلاین
در این ویدئو نیز می بینیم که ببر بنگال از خواب بودن گراز استفاده می کند و به یک متری طعمه می رسد.
یک گوزن که به دام دسته سگ های وحشی در پارک ملی کروگر افتاده بود، به شکل معجزه واری توسط اسب آبی نجات پیدا کرد.
رئیس امور عشایر اهر گفت: براثر برف‌وکولاک، شدت سرما و برودت دما در ارتفاعات اهر و هریس بیش از 1000 راس دام تلف شد و خسارت‌هایی به راه‌ها، چادرها و وسایل زندگیِ عشایر واردشده که برآورد اولیه میزان خسارت 20 میلیارد تومان است./فارس
بخشی از برنامه زنده صبحگاهی «سلام تهران» شبکه پنج سیما را که اشاره غیرمستقیم به پدیده زنان بیوه میلیاردر (شوگرمامی) را منتشر کرده که در فضای مجازی خبرساز شده است.
ماهیگیران تفریحی در آلابامای آمریکا هنگام ماهیگیری ابتدا تصور کردند یک ماهی بزرگ یا کوسه ببری کوچک را به دام انداخته‌اند اما بعد از مدتی فهمیدند که شکارشان یک کوسه سفید بزرگ است. منبع: همشهری
چند دزد که پس از سرقت فکر می‌کردند با حضور به موقع پلیس به دام افتاند با بی توجهی پلیس مواجه شدند و پا به فرار گذاشتند.
تیمی از محققان دانشگاه جنوب غربی چین، مقاله‌ای را در مجله Nature Communications منتشر کردند و در آن مکانیسم ترتیبی را نشان دادند که در آن عنکبوت‌ها می‌توانند با تنیدن تار‌های ابریشمی مشبک، طعمه خود را شکار کنند.
در فیلم آهویی را مشاهده می‌کنید که به اشتباه به سمت کمین سه یوزپلنگ می‌رود و طعمه آن‌ها می‌شود.
ویدیویی از یک طلا فروشی در شرق تهران که سارق با یک قبضه کلت کمری اقدام به سرقت نمود، اما چند دقیقه بعد دستگیر شد.
پرنده که به دنبال شکار به سمت کوه پرواز کرده بود به دام مار عنکبوتی که استتار کرده بود،افتاد.
در این ویدئو تلاش یک حلزون را پس از به افتادن به دام یک گیاه گوشخوار مشاهده می کنید که با چه تاکتیکی میگریزد./عصر ایران
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
دو ماده شیر گله‌ای بزرگ از بوفالو‌ها را به دام انداختند و از ابتدا مشخص بود که قصدشان دزدیدن یکی از گوساله است. آن‌ها برای اینکه به مقصد خود برسند از هر طرف به گله حمله کردند تا بوفالو‌ها دچار ترس شوند و یکی از ماده شیر‌ها موفق به دزدیدن بچه بوفالو شود. نقشه‌ای که در نهایت به ثمر می‌نشیند و دو ماده شیر موفق به دزدیدن گوساله و شکارش می‌شوند.
رئیس اداره منابع طبیعی ارسنجان گفت: ۲ پرنده کمیاب شکاری که در دام متخلفان زیست‌محیطی گرفتار شده بودند توسط نیرو‌های گشت و مراقبت این اداره در دامنه کوه‌های بخش مرکزی ارسنجان استان فارس کشف و در طبیعت رها شدند.
شیر‌ها و کفتار‌ها دشمنان دیرینه اند و هر زمان با یکدیگر برخورد می‌کنند، تمام تلاش شان را می‌کنند تا طرف مقابل را بکشند. در اینجا هم دو شیر نر را می‌بینیم که در پارک ملی کروگر، یک کفتار بد اقبال را در خواب به دام می‌اندازند و به سرعت می‌کشند./ منبع: فرادید
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
سارق خودرو‌ها در شهرری به دام ماموران پلیس افتاد. او در مصاحبه خود گفت: چون کار نیست: آزاد شوم باز هم دزدی می‌کنم!
عباسی تاکید کرد که سرویس‌های اطلاعاتی خارجی برای فرزندان مسوولان دام پهن می‌کنند و از آن‌ها در حالی که تکیلا و ویسکی خورده و در پارتی می‌رقصند فیلم می‌گیرند و با تهدیدشان به انتشار فیلم، می‌خواهند که از پدران شان فلان اطلاعات را بیاورند.
یک زورگیر گستاخ که توسط نیرو‌های پلیس به دام قانون افتاده، در اظهاراتی وقیحانه خطاب به شاکیان پرونده گفت: «برو برای عینکت برف‌پاک‌کن بگیر!»
سنجاب ایرانی از مهم‌ترین گونه‌های جانوری ایلام طی سال‌های اخیر به دلایل مختلف در معرض انقراض قرار گرفته و در این بین برخی از انجمن‌های حامی این گونه ها نامه‌هایی به سازمان های ذی‌ربط برای حفاظت ویژه از این گونه ارسال کرده اند.
ویدیویی از سارقی که سعی داشت موبایل یک رهگذر را در خیابان‌های سعادت آباد تهران قاپ بزند، اما با واکنش سریع صاحب موبایل روبرو شد و در دام افتاد را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ