مقامات نظامی اسرائیل بر ادامه حملات علیه غزه تأکید دارند، اما با توجه به پاسخ موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین، حملات اسرایئل از تاب و تاب افتاده است و در حال حاضر شاهد فضای آرامش نسبی در غزه هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از ۵ روز درگیری مسلحانه میان افراد مسلح وابسته جنبش فتح و برخی دیگر از گروه‌های شبه نظامی در اردوگاه عین الحلوه، از صبح امروز دوشنبه آرامش در این اردوگاه و شهر صیدای لبنان برقرار شده است.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
تأمین بازار کالاهای اساسی وحتی محصولات مصرفی غیرخوراکی سبب می‌شود تا آرامش نسبی درجامعه برقرار باشد؛ اگر درکنار کاهش قدرت خرید، موجودی کالاها کاهش پیدا کند مدیریت آن سخت خواهد بود.
پادشاه اردن بر لزوم حل مساله فلسطین در راستای برقراری آرامش و صلح پایدار در خاورمیانه تاکید کرد.
ممکن است توافق ایران و آمریکا ناممکن باشد اما با برقراری رابطه بهتر پادشاهی‌های غرب حوزه خلیج فارس با ایران که زمانی غیر ممکن به نظر می رسید، توافقی پایدارتر برخلاف برجام امکان‌پذیر است. این توافق تازه به تهران آرامش اقتصادی معنادارتر و پایدارتری ارائه می دهد و می تواند به طور دائم و نه موقت برنامه هسته ای ایران را مهار کند
وزارت خارجه روسیه از طرف‌های درگیر در سودان خواست تا گام‌های فوری برای برقراری آرامش در این کشور بردارند.
وزارت‌خارجه چین با صدور بیانیه‎‌ای خواستار تحرک واشنگتن در راستای کاهش تنش‌ها میان کره‌جنوبی و کره‌شمالی شد.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
مدیرکل هماهنگی امور استان‌های سازمان حمایت گفت: به منظور حفظ آرامش بازار و برقراری امنیت خرید شب عید مردم، تشکیل کارگروه هماهنگی بازرسی به منظور تشدید بازرسی‌ها در دستور کار قرار گرفت.
ماساژ روزانه نوزاد، فایده‌های طولانی‌مدت بر سلامت جسم و آرامش روان او دارد و بهترین روش برای برقراری ارتباط غیرکلامی عمیق با نوزاد و رفع بی‌قراری اوست. پس این فرصت را از دست ندهید.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های خود برای برقراری صلح و آرامش در افغانستان و رفاه مردم این کشور استفاده می‌کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی ظرفیت‌های خود برای برقراری صلح و آرامش در افغانستان و رفاه مردم این کشور استفاده می‌کند.
رحیمی با اشاره چگونگی شهادت یک مامور پلیس گفت: این شهید در راستای برقراری ماموریت نظم و انضباط و آرامش در زندان اوین به همراه گردانشان اعزام شده بود. پس از انجام این ماموریت در حین بازگشت و اعزام به ماموریت دیگری بود که در مسیر رسیدن به محل ماموریت به دلیل لغزندگی مسیر که اغتشاشگران با ریختن روغن سوخته ایجاد کرده بودند، دچار حادثه شد.
منابع آگاه از برقراری آرامش شکننده در پایتخت تونس پس از تظاهرات شبانه معترضان علیه قیس سعید رئیس جمهور این کشور خبر دادند.
این گزارش حاکی است، نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هرچه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.
ولایتی خاطرنشان کرد: در بین مناطق مختلفی که در همسایگی جمهوری اسالمی ایران هستند منطقه قفقاز حساسیت خاصی دارد و لذا نسبت به این بخش از همسایگی مان حساسیت و مراقبت بیشتری داریم. یکی از عوامل بسیار مهم در برقراری صلح و آرامش میان کشورها که نقش اساسی دارد حفظ مرزهای شناخته شده تاریخی است.
مدیرکل بین الملل مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از تمامی تلاش‌هایی که در سطوح مختلف بین المللی در راستای برقراری صلح و آرامش در مرزهای ارمنستان و آذربایجان به عمل می‌آید، حمایت می‌کند.
محسن رضایی تخریب اموال عمومی را عملی داعشی خواند و گفت: این افراد قصد دارند با سوءاستفاده از امنیت و آرامش کشور به چهره نیرو‌های مسلح خدشه وارد کنند، اما غافل از این هستند که نیرو‌های مسلح فرزندان همین ملت هستند و آرزویشان برقراری نظم و امنیت در کشور است.
رئیس جمهور در دیدار رئیس‌جمهور صربستان گفت: لازمه برقراری صلح و آرامش در دنیا کنار گذاشتن رویکردهای نژادی و فرقه‌ای است.
وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی تأکید کرد: روسیه می‌تواند در برقراری آرامش میان باکو و ایروان نقش‌آفرینی کند.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری ثبت افتخار کسب بیشترین مدال توسط کاروان اعزامی ایران به مسابقات کشورهای اسلامی را نتیجه «آرامش نسبی» دانست که در اردوهای اخیر آقایان و بانوان برقرار شده بود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در بازار ارز آرامش خوبی برقرار است، در چهار ماهه امسال حدود ۸۰ درصد رشد تامین ارز در سامانه نیما داشتیم و مازاد عرضه نسبت به تقاضا در سامانه نیما وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ