اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست‌ها می‌گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قرارداد‌های زیرمیزی می‌شود.
دبیر فدراسیون تشکل‌های صنایع غذایی کشاورزی ایران از مصرف گوشت های برزیلی در صنایع غذایی خبر داد و گفت: مسئولان اعلام کنند که این گوشت در کدام صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
هیچ‌کدام از تیم‌های برتر لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی طبق اساسنامه نتوانستند عضو مجمع شوند و تیمی حق رای خواهد داشت که در این جمع حضور نداشته است.
فدراسیون ایران به این سؤال پاسخ دهد که به جز حدود ٣٠ بازیکن لانگ لیست (لیست بلند بازیکنان درخواستی ایران برای لیگ ملت‌ها) چرا برای حداقل ۳۰ مدیر و همراه تیم از جمله مدیر روابط‌عمومی فدراسیون، نایب‌رئیس فدراسیون، دبیر فدراسیون و ده‌ها نفر دیگر به‌عنوان همراه، درخواست ویزا و سفر غیرضروری به آمریکا داده است؟
با وجود شروع تمرینات تیم ملی هندبال، فعلا وضعیت مربیان ایرانی که قرار است در کنار وسلین فعالیت کنند، مشخص نیست.
تیم ملی عربستان و باشگاه الهلال، هر کدام برای نیمکت خود، در پی توافق با ژرژ ژسوس هستند.
فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی، خواستار برنامه برای هدایت تیم ملی شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی در مراحل نهایی قرار دارد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای رئیس فدراسیون شطرنج ابراز بی اطلاعی کرد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرد که با فدراسیون‌های عضو فیفا برای نامگذاری استادیوم‌های هر کشور به نام «پله» اسطوره برزیلی رایزنی می‌کند.
فدراسیون فوتبال که از اظهارات سرمربی سابق تیم ملی برآشفته شده و در بیانیه تند خود وی را تهدید به شکایت کرد، در این متن مشخص نکرده دقیقا کدام بخش از صحبت‌های اسکوچیچ دروغ بوده است.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
مسئولان فدراسیون در هفته‌های اخیر از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان آخرین حریف تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از حضور در جام‌جهانی نام برده‌اند.
صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره آخرین حریف تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی، گمانه‌زنی‌ها را به سمت امارات می‌برد.
سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ملوان انتقاداتی نسبت به مسئولان سازمان لیگ‌ و فدراسیون داشت.
سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ملوان انتقاداتی نسبت به مسئولان سازمان لیگ‌ و فدراسیون داشت.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در پایان دیدار با پیکان به شرایط برگزاری و داوری این مسابقه اعتراض کرد.
انتخابات فدراسیون فوتبال فردا در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.
تنها دو نامزد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باقی مانده اند و دبیر کل فدراسیون فوتبال هم در برنامه فوتبال برتر به این موضوع اشاره کرد.
فدراسیون جهانی والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده است. این صفحه از کاربران خود سوال کرده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن احتیاج داشت کدام یک را انتخاب می‌کردید.
عطایی در مورد تغییر فرمت مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: تغییر فرمت مسابقات در عملکرد تاثیری ندارد اما نمی‌توانیم مسابقات را پیش بینی کنیم. خیلی مشخص نیست تیم در کدام بخش از جدول قرار می‌گیرد. تغییرات کار را سخت می کند و فکر می‌کنم با استانداردهایی که در والیبال وجود دارد، متفاوت است.
با معرفی سه نامزد نهایی، انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.
با معرفی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ