لیواکوویچ، چیز‌هایی که هرگز نمی‌دانستیددلاور کرواسی: فارغ التحصیل علوم سیاسی! دومینیک لیواکوویچ برای دومین بار در مراحل حذفی جام جهانی قطر منجی تیمش شد تا کرواسی به لطف درخشش او در ضربات پنالتی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. دلاور کرواسی: فارغ التحصیل علوم سیاسی!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه کشورمان از طرف فدراسیون جهانی مدرک مربیگری کلاس A بین‌المللی را دریافت کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امسال قرار است بخشی از خدمات در دسترس مردم به صورت هوشمند یعنی بدون نیاز به ارائه مدرک و با انجام خودکار استعلامات در اختیار کاربران قرار بگیرد.
مرندی درباره این برکناری گفته که «بدلیل اختلافات دیرینه و اساسی برسر عملکرد پردیس البرز و آنچه بنده مدرک فروشی و بی اعتبار سازی دانشگاه تهران می‌دانم و همچنین سایر اقدامات خارج از چهارچوب مصوبات، تصمیم گرفتند بنده را برکنار کنند.»
محسن ابوفاضلی، از مجریان باسابقه رادیو، در دوره مربیگری سطح B آسیا موفق به اخذ مدرک شد.
مربی و بازیکن سابق تیم ملی ایران در یک دوره و کارگاه پیشرفته مربیگری و آموزشی فوتبال شرکت کرد.
علی آبادی گفت: خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران آنقدر آزادی داده که افراد می‌توانند راجع به همه موضوعات سوال کنند. مدرک بنده توسط صد‌ها مرکز بررسی و تایید شده است که یکی از آن‌ها کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی است.‌ای کاش کسانی که در خصوص مدرک من صحبت کردند اصل مدرک فارغ‌التحصیلی بنده را می‌دیدند.
سخنگوی شورای شهر مشهد درباره مخالفان طرح رایگان شدن اتوبوس و حذف من کارت گفت: ما این آمادگی را داریم که در هر مناظره و گفت وگویی با هر شخص حقیقی و حقوقی که مخالف طرح رایگان کردن اتوبوس است شرکت کنیم و با دلیل، مدرک و مستندات و ارقام تحلیلی نشان دهیم منافع این کار برای عموم مردم بسیار زیاد است.
دادستانی بلژیک تایید کرده مردی که سال گذشته مارک فن بومل را تهدید کرده، سعی داشت سرمربی رویال آنتورپ را مجبور کند که به او قراردادی از سوی باشگاه پیشنهاد دهد.
دزد ماشین‌های لوکس می‌گوید: «هر ماشینی را که اراده کنم حتماً سرقت می‌کنم. برای آن ماشین‌هایی که جی‌پی‌اس دارند هم برنامه‌ریزی کرده‌ام و از آنجایی که مدرک فوق‌دیپلم مدار‌های الکترونیکی دارم، دستگاهی را به قیمت ۱۱ میلیون تومان خریداری کرده‌ام تا مکان GPS را پیدا کنم.»
یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت، گروه بهمن را گروه خودروسازی با محصولات متنوع دانست و گفت: محصولات این مجموعه می‌تواند نیازهای شهری در خدمات و حمل و نقل عمومی را برطرف کند.
محصولات بهمن مدرن و در شان مردم رشت است
حسین راغفر عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا(س) و اقتصاددان گفت: بحران های فعلی ناشی از دوری از آرمان های اصلی انقلاب نظیر استقلال، آزادی و مشارکت عموم مردم است که فرصت های بسیار بزرگی از کشور را ربود. اصلی ترین محرک جامعه ما برای بقا و خروج از شرایط کنونی، رجوع به مردم است. ما امیدواریم یک نظام توزیعی در کشور فراهم شود تا فرصت ها را به صورت برابر بین گروه های جامعه توزیع کند چرا که فساد ناشی از توزیع نابرابر ثروت، درآمد و منزلت است.
جهان صنعت، ذوب آهن، خودروسازی و به طور کلی همه وجوه فناوری‌های مدرن مهم‌ترین منبع الهام پاکو رابان بود. وی در سال‌های ۱٩۶٠ راه‌های تازه‌ای را در طراحی لباس گشود که تا آن زمان بکر و دست نخورده بود. یکی از همکاران اسپانیایی او یادآوری می‌کند که یکی از موفق‌ترین عطر‌های زنانه پاکو رابان «کالاندر» Calandre نام داشت که به معنای جلوپنجره خودرو است. کاربرد این نوع واژگان در دنیای مد زنانه نیز قبل از او سابقه نداشت.
اولین سیفون مدرن توالت در سال ۱۵۹۶ توسط مردی انگلیسی به نام سر جان هرینگتون، یکی از درباریان دربار ملکه الیزابت اول ابداع شد. لوتی دراین باره می‌گوید: «تا آن زمان، شرایط دستشویی رفتن خیلی بد بود.» هرینگتون مدلی از توالت خود را در خانه خودش و سپس در کاخ ریچموند که اقامتگاهی سلطنتی در حاشیه رودخانه‌ای در انگلیس بود، نصب کرد.
صالح مصطفوی، دستیار فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء این روزها در امارات دوره مربیگری A آسیا را می‌گذراند.
یکی از مربیان لیگ یک در دوره تربیت مدرس فوتبال شرکت کرد و این بدین معنی است، دوست دارد به جمع مدرسین کلاس مربیگری فوتبال اضافه شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نیروی محرکه اقتصاد و حل مسائل کشور مردم هستند و باید همدلانه رو به جلو حرکت کرده و تمام مشکلات را حل کنیم.
«سیلیکون ولی» پر است از قصه آدم‌های موفق، اما داستان «ساسان گودرزی» به هیچ‌وجه یک داستان معمولی نیست. او که متولد تهران است، در کودکی با خانواده‌اش به ایالات‌متحده مهاجرت کرد. در کمتر از شش ماه، پدرش از دنیا رفت و برادران بزرگ‌ترش ناچار بودند راهی برای حمایت مالی خانواده پیدا کنند. ساسان که در آن زمان فقط ۹ سال داشت می‌گوید نه تنها ناچار به یادگیری یک زبان جدید و فرهنگ غریبه شد، بلکه با رفتار‌های خصمانه و زورگویی در مدرسه نیز مواجه بود. همین باعث شد عشقش به یادگیری در نطفه خفه شود و با معدل پایین، دبیرستان را به پایان برساند. اما به مرور در محیط جدید، جا افتاد و پس از کسب مدرک فوق لیسانس مدیریت کسب‌وکار از مدرسه مدیریت «کیلاگ» و دهه‌ها تجربه در حوزه تکنولوژی، نهایتا در سال ۲۰۱۹ به جایگاه مدیرعاملی رسید؛ مدیرعامل غول نرم‌افزار «اینتوییت».
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: افرادی که توسط مامورین اموالشان مورد تخریب قرار گرفته به دادسرا‌های نظامی در مراکز استان سراسر کشور مراجعه کنند و شکایت خود را با دلیل و مدرک ارائه دهند.
دادستان کل کشور گفت: امنیت مردم برای مجموعه نظام خط قرمز است و هیچ فرد و یا بخشی اجازه ندارد این امنیت را مورد هدف قرار داده یا خدشه‌ای به آن وارد کند.
مجری ورزشی صداوسیما که وظیفه اجرای برنامه شب‌های فوتبالی را برعهده دارد، در این دوره حضور یافت و موفق شد مدرک درجه A مربیگری را دریافت کند.
آنچه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعا‌هایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می‌کند که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی‌های پیاپی را به صورت عینی می‌بینند و لمس می‌کنند.
بر اساس این تحقیق، یک مرد می‌تواند با انجام کارهای خاصی، شانس‌ خود را برای داشتن عمر طولانی‌تر افزایش دهد. از جمله اینکه محققان دریافتند مردانی که دارای مدرک دانشگاهی بودند، شانس خود را برای داشتن عمر بیشتر ۴۳ درصد افزایش داده‌اند، در حالی که این رقم برای مردانی که فقط دیپلم داشتند تنها ۳۹ درصد بوده است.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ