اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سال ۲۰۲۲ یک ورزشکارا استرالیایی به نام جکسون ایتالیانو توانست در مدت زمان ۲۴ ساعت ۸۰۰۸ بارفیکس بزند و رکورد قبلی را که که ۷۷۱۵ بود شکست. وی این کار را در جریان یک رویداد خیریه به منظور درمان زوال عقل انجام داد. قرار بر این بود که به ازای هر بارفیکس یک دلار جمع شود.
یدالله غلامی، پارکور کار ۲۳ ساله اهل نورآباد لرستان با پرش ۱۳۵ سانتی‌متری رکورد بلندترین پرش عمودی روی سکو با یک پا را در گینس ثبت کرد. یدالله غلامی‌ذالی که بر اثر تصادف یکی از پا‌های خود را از دست داده است توانست در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ این رکورد را انجام داد و امروز در صفحه اینستاگرام گینس منتشر شده است.
وزیر نیرو با اشاره به اینکه این هفته بیشترین میزان مصرف برق کشور به ثبت می رسد،گفت:با تلاش صنعت نیروگاهی کشور درصددیم در دوره اوج بار مصرف برق حداکثر ظرفیت نیروگاه‌های کشور را به کار بگیریم.
رئیس گروه فوق سبک سازمان هواپیمایی کشوری از پایان اولین جشنواره هوانوردی عمومی خزر تا کویر با رکورد 6ساعت پرواز گروهی بدون توقف خبر داد.
وزیر نیرو از شکسته شدن رکورد افزایش ظرفیت نیروگاهی از نیمه سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: ۷ هزار و ۵۴ مگاوات ظرفیت جدید وارد مدار بهره برداری شد.
قهرمان سال گذشته آسیا، با وجود ثبت رکورد مجموع 10 کیلوگرم بیش از سال قبل به مقام پنجمی قاره کهن رضایت داد.
دقایق پایانی دیدار سوپرکلاسیکو بین ریورپلات و بوکاجونیور 7 اخراجی به همراه داشت.
ملیحه نوری؛ داور زن ایرانی با قضاوت‌های پُرتکرار در مسابقات آسیایی والیبال؛ رکورد جالبی به ثبت رسانده است.
در روزی که نفرات باتجربه اغلبا در حد و اندازه خود کار نکردند، علیرضا یوسفی توانست به صورت غیررسمی رکورد جهان را جابجا کند.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، سریع‌تر از همه بازیکنان تاریخ لیگ برتر به رکورد 100 پاس گل در این رقابت‌ها رسید.
در اولین روز کاری سال ۱۴۰۲ شاخص کل بورس با صعودی چشمگیر به مرز ۲ میلیون واحد رسید .
استفان ساویچ، مدافع اهل مونته‌نگروی اتلتیکو مادرید، با کارت قرمزی که امشب در دیدار مقابل سلتاویگو گرفت. رکورد عجیبی را به نام خود ثبت کرد.
تا به اینجای فصل برای رئال بتیس و رنس فرانسه بیش از هر تیمی در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا کارت قرمز ثبت شده است.
صفحه ویژه اخبار و حواشی جام جهانی "ورزش سه" با بیش از هشت میلیون بازدید به کار خود پایان می‌دهد.
لیونل مسی بهترین بازیکن جام جهانی 2022 بود و با کسب عنوان قهرمانی با آرژانتین به کار خود در این رقابت ها پایان داد. برای مسی 12 رکورد در جام جهانی به ثبت رسید.
متئو لاهوز با نشان دادن هجده کارت زرد به بازیکنان دو تیم هلند و آرژانتین رکورد پر‌کارت‌ترین بازی جام‌های جهانی را برای بازی این دو تیم ثبت کرد.
«وین هنسی» تبدیل به سومین دروازه‌بانی شد که در تاریخ جام جهانی کارت قرمز دریافت کرده است.
دیدار برزیل و صربستان پرتماشاگرترین دیدار جام جهانی قطر تا این جای کار بود.
جرارد پیکه در آخرین شب فوتبالی‌اش، پس از پایان نیمه اول دیدار بارسا و اوساسونا، از داور کارت قرمز گرفت و به این ترتیب رکوردی جدید را برای خود ثبت کرد.
شاگردان ساپینتو در شرایطی روز جمعه به دیدار ذوب‌آهن می‌روند که برای پاره‌کردن نوار نباختن‌های حریف کار سختی دارند.
تیم فوتبال استقلال ملاثانی با تساوی روز گذشته حالا در 25 مسابقه بدون شکست به کارش ادامه داده است.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
بیرانوند یک انگیزه دیگر هم برای این کار دارد. سیدحسین حسینی فصل گذشته در ۱۸ بازی کلین‌شیت کرد تا به رکورد نیلسون دروازه‌بان اسبق پرسپولیس برسد و قطعا علی بیرو دوست دارد این رکورد به تنهایی در اختیار او باشد
سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به اعزام ۸ دوومیدانی کار به مسابقات بین‌المللی مراکش گفت: تلاش دوومیدانی کاران نابینا و کم بینا ارتقا رکورد در این مسابقات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ