تيم ملى كشتى آزاد از امشب كار خود را براى قهرمانى در جام جهانى آمريكا آغاز مى كند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوونتوس امشب در هفته اول سری A با نتیجه 3-0 اودینزه را شکست داد.
حسن تفتیان سریعترین مرد ایران امشب در مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان به میدان می رود.
کریستیانو رونالدو به دنبال کسب اولین جام قهرمانی با تیم فوتبال النصر عربستان است.
مسابقات کشورهای مشترک المنافع در قالب ۲۲ رشته ورزشی از امروز در بلاروس آغاز می‌شود.
مردم می‌توانند امشب اولین مورد به نام ماه ماهی خاویاری را در ماه آگوست ببینند و دومین ابرماه در ۳۰ آگوست یعنی ۲۹ روز دیگر. از آن‌جایی که این دومین ماه کامل در یک ماه است، ماه آبی کمیاب نیز خواهد بود.
تیم فوتبال آپوئل، امشب دیدار رفت از مرحله انتخابی لیگ کنفرانس را در استادیوم خانگی خود برگزار می کند.
تیم لهستانی که علی قلی زاده را به خدمت گرفته امشب در اولین بازی لیگ این کشور به میدان می رود.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی بعد از برنامه طولانی امشب فوتبال برتر گفت که دیگر در مصاحبه‌های تلویزیونی حضور نخواهد یافت.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از میان یک میلیون و ۱۱۹ هزار نفر داوطلب نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ تاکنون ۸۳۰ هزار نفر کارت ورود به جلسه دریافت کرده اند.
با توجه به تقاضا‌های مکرر داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ که در زمان مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و برای مساعدت به آنها، ترتیبی اتخاذ شد که این داوطلبان بتوانند از روز شنبه ۱۰ تیرماه تا ساعت ۲۴ امشب یکشنبه ۱۱ تیر ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
ابراهیم رئیسی امشب، پس از بخش خبری ساعت ۲۱ شبکه اول سیما، در گفت‌گویی زنده، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاورد‌های دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت، به تشریح برنامه‌های قوه مجریه برای نیمه دوم فرصت خدمت به مردم خواهد پرداخت.
تیم قهرمان لیگ ملت ها که امشب از بین اسپانیا و کرواسی مشخص خواهد شد، 6 میلیون یورو جایزه دریافت می کند و در مجموع دریافتی‌اش از این رقابت‌ها به 10.5 میلیون یورو خواهد رسید.
معاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:امشب مبلغ ۲۰ درصد یارانه اعتباری به حساب سه دهک اول یعنی حدود ۲۵ میلیون نفر واریز می‌شود. این مبلغ حدود ۸۰ هزار تومان است.
وقتی امشب رم در فینال لیگ اروپا با سویا روبرو می‌شود، ژوزه مورینیو فرصت پیدا می‌کند تا یک رکورد دیرپای اروپایی را بشکند و نامش را در تاریخ بنویسد.
مهدی قائدی با وجود درخشش فوق‌تصور در ترکیب استقلال طی سال‌های اخیر هیچ جامی نگرفته و از این لحاظ یکی از ناکامان بزرگ فوتبال ایران محسوب می‌شود.
امید عالیشاه می‌گوید آنها امشب جشن قهرمانی را برگزار می‌کنند و از فردا به فکر جام حذفی خواهند بود.
تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان امشب و فردا در اولین بازی خود در مسابقات باشگاههای غرب آسیا به میدان می روند.
‌دومین دیدار نیمه‌نهایی جام جهانی امشب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت قطر استارت می‌خورد تا تکلیف آخرین بازمانده این جام عجیب هم مشخص شود.
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی از امشب استارت می‌خورد تا در همین روز تکلیف دو تیمی که به نیمه‌نهایی می‌رسند، مشخص شود.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به دلیل اعتراض شدید به داور در دیدار امشب مقابل آتالانتا، از کنار زمین اخراج شد.
کریم بنزما امشب در بازی رئال برابر سلتا، اولین گل خود در فصل جدید لالیگا را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ