دروازه‌بانان حاضر در لیست نهایی تیم ملی برای کافا مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حریفان حسین وفایی در مسابقات مسترز آلمان و آزاد بریتانیا مشخص شدند.
قرعه‌کشی مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام شد.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: اطلاعات کافی از تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند داریم و براساس نقاط ضعف آن‌ها پیش خواهیم رفت.
فدراسیون جهانی بسکتبال گروه‌بندی و نحوه برگزاری مسابقات مرحله پایانی سوپر لیگ غرب آسیا را اعلام کرد.
گل‌محمدی می‌گوید حتی اگر گزینه سرمربیگری تیم ملی بود هم به این درخواست پاسخ منفی می‌داد.
علیرضا بیرانوند معتقد است پرسپولیس در فصل دشواری که هیچکدام از رقبا باج نمی‌دادند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
مرادمند از انگیزه‌های خود و هم‌تیمی‌هایش برای دربی می‌گوید. او امیدوار است که بتواند انتقام شادی بیرانوند در پایان شهرآورد یکصد را بگیرد و در این میان با ستاره‌های استقلال، برای رقبا کری خواند.
رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند سابقه‌ای طولانی از رقابت و دیدن توانایی‌های یکدیگر دارند.
بنا به توضیحات دبیر پیشین اتاق مشترک ایران و عراق، خاصیت جامعه عراق در حال‌حاضر تکثر آن است که نمود آن در تنوع احزاب، نشریات و شبکه‌های تلویزیونی است؛ در این کشور هم نشریاتی هستند که موافق با ایران مطلب می‌نویسند و هم نشریات و شبکه‌هایی وجود دارند که با ایران میانه خوبی ندارند، بنابراین با این حجم از تنوع نمی‌توان انتظار داشت که همه با ایران همسو باشند.
رقبای جو بایدن در انتخابات مقدماتی درون حزبی، در حال حاضر ماریان ویلیامسون و رابرت اف کندی جونیور هستند. در حزب جمهوری‌خواه تاکنون دونالد ترامپ، رییس‌جمهور پیشین، نیکی هیلی، سفیر پیشین امریکا در سازمان ملل متحد، ویوک راماسماوی، نویسنده و کارآفرین و آسا هاچینسون، فرماندار پیشین آرکانزاس اعلام نامزدی کرده‌اند. همچنین پیش‌بینی می‌شود که ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا، مایک پنس، معاون پیشین رییس‌جمهور امریکا و تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی نیز برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه اعلام آمادگی کنند.
امیر غفور و امین اسماعیل نژاد نشان دادند که از رابطه خیلی خوبی با یکدیگر برخوردار هستند.
قرعه‌کشی رقابت‌های باشگاه‌های زنان آسیا امروز برگزار شد و پیکان به عنوان نماینده ایران با تیم‌های ویتنام، ژاپن و چین‌تایپه هم‌گروه شد.
طنز ماجرا اینجاست که رونالدو از زمان ورود به النصر 7 امتیاز برای این تیم کسب کرده که النصر را صدرنشین کرده است؛ آنها بدون رونالدو نمی‌توانستند گزینه اول قهرمانی باشند.
مراسم قرعه کشی مسابقات بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی در زاگرب کرواسی برگزار شد و شش آزادکار ایران رقبای خود را شناختند.
اسامی رقبای مهدی تاج برای تصدی پست نایب رئیسی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.
مراسم قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های گرندپری در سال ۲۰۲۲ برگزار شد و طی آن ۲ تکواندوکار ملی پوش کشورمان رقبای خود را شناختند.
استقلال تهران برای سومین بار در چندماه آخیر به مصاف هوادار رفته و خود را آماده بازی دربی می‌کند.
اسامی مربیان مختلفی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال ویتنام منتشر شده است.
تا ساعاتی بعد مراسم اهدای توپ طلای فوتبال در پاریس برگزار خواهد شد.
بیش از ۴۰ رقیب اروپایی سرویس خرید گوگل، از رگولاتورهای آنتی تراست این منطقه خواسته اند تا با استفاده از قوانین تازه وضع شده، تضمین کنند این شرکت از دستوری که در ۲۰۱۷ صادر شده پیروی می کند.
وزارت ورزش پیش از صحبت با فتح‌الله‌زاده برای مدیریت باشگاه استقلال، با دو گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده بود.
رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از فردا جمعه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز خواهد شد که نمایندگان ایران در پنج وزن نخست به میدان می‌روند.
قرعه نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ