تمام دنیا نظاره گر سلامتی ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، معروف به پله هستند که چند روزی است در بیمارستان بستری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوچرخه سوار معلول اسپانیایی در مسابقات جهانی قهرمان شد و با وجود اینکه هر دو دست او قطع شده ساعت مچی جایزه گرفت.
ویدئویی از ادعای سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد دلاری امارات بر طرح‌های عبدالملکی فراگیر شده است که واکنش‌هایی را در پی داشته است.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
مصاحبه با سارق معروف که توسط پلیس مشهد دستگیر شد حاوی نکات تامل‌برانگیزی بوده است.
صفحات ورزشی عربستان تصاویری از آنگولو کانته، ستاره فرانسوی فوتبال به همراه اسماعیل بن ناصر ستاره الجزایری در حالی که با لباس احرام برای ادای مناسک حج بودند، منتشر کردند. روزنامه سعودی عکاظ نوشت که این دو ستاره با شیخ سعد الشثری یکی از اعضای شورای علمای ارشد و مشاور دربار سلطنتی، دیدار کردند که در کاخ خود در جده از آن‌ها پذیرایی کرد. در هفتم ژوئن، باشگاه الاتحاد عربستان با قراردادی ۳ ساله آنگولو کانته را از چلسی خرید.
یکی از دستگیرشدگان که مقدار ۶ هزار و ۵۰۰ لیتر از مشروبات الکلی مسموم در کارخانه او کشف شده مدعی است این مواد به عنوان محلول ضد عفونی کننده در میان فروشگاه‌ها توزیع شده و نباید به عنوان مشروبات الکلی مصرف می‌شده است.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در مراسم دانشجویی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) گفت: اینکه می‌گویند مدرنتیه در دوره پهلوی رضاخان اتفاق افتاد دروغ است این کار‌ها زمان ناصرالدین شاه شروع شد. ۱.۵ سال مانده به انقلاب اعلام کردند دختران با حجاب را به مدارس راه نمی‌دهند. ورود مدرنیته و تکنولوژی به کشور زمان ناصرالدین شاه شروع شد و ربطی به دوره پهلوی ندارد.
شیوخ طوایف عرب به سید ابراهیم رئیسی در حرم حضرت زینب (سلام‎الله‌علیها) عبای عربی اهدا کردند.
رئیس مجلس: در پیگیری این موضوع لحظه‌ای درنگ نمی‌کنیم و با هر تخلفی برخورد می‌شود. اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند.
پلیس ترکیه در حال بررسی ادعا‌های یک دختر جوان ایرانی درباره «ربوده شدن از سوی امیر تتلو، حبس، فحاشی، تجاوز و ضرب و شتم» است. این دختر جوان مدعی است پس از دو هفته از حبس و بازداشت امیر تتلو خواننده ایرانی رهایی پیدا کرده است و ادعا‌های مختلفی درباره او اعم از تجاوز و ضرب و شتم دارد.
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
ویدیویی از یک دختر روس که در خیابان‌های تهران ادعا می‌کند که تمامی ماشین‌های سطح شهر ارزان است در شبکه‌های اجتماعی بحث‌برانگیز شده است.
جو بایدن گفت: تشخیص داده شد که من مبتلا به بیماری هستم، آن‌ها مجبور شدند چند بار بالای سرم را بردارند تا ببینند آیا من مغز دارم یا نه!
فتحی، عضو هیئت علمی صدا و سیما گفت: ۵۴ درصد مهاجرت‌ها به دلیل پول نبوده است. پرستاران و پزشک‌ها مهاجرت می‌کنند، ولی به کشور باز می‌گردند. تجربه مهاجرت پزشکان و پرستاران برای کشور بسیار مهم است.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در بدو ورود به بغداد، با حضور در محل اقدام تروریستی و جنایتکارانه دولت آمریکا، به شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای این اقدام تروریستی ادای احترام کردند.
سه کهنه سربازان آمریکایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به شهید سلیمانی ادای احترام کردند.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
یک شهروند برزیلی شرکت کننده در مراسم ادای احترام به پله اسطوره فوتبال جهان مورد توجه شهروندان برزیلی قرار گرفته و آن‌ها با او عکس یادگاری می‌گیرند. این فرد که پیراهن تیم فوتبال سانتوس را به تن دارد نیکانور ریبریرو نام دارد. پله در سن ۸۲ سالگی پس از مبارزه با سرطان روده بزرگ درگذشت.
هزاران هوادار برای ادای احترام به پله، اسطوره فقید فوتبال، در مقابل استادیوم ویلا بلمیرو تجمع کردند.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
دیوید بکهام کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس و ستاره اسبق باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید، ۱۳ ساعت در صف انتظار ماند تا به ملکه الیزابت دوم ادای احترام کند و در نهایت با چشمانی اشکبار آنجا را ترک کرد.
تابوت ملکه الیزابت دوم روز یکشنبه از کاخ بالمورال، اقامتگاه سلطنتی تابستانی در اسکاتلند خارج شد، جایی که وی روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. تابوت ملکه الیزابت دوم مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت و طی چند سفر چند ساعته در اسکاتلند از شمال به جنوب منتقل خواهد شد. در این سفر نسبتا طولانی تابوت ملکه چند ساعت در شهر‌های مختلف متوقف خواهد شد و نهایتا به کاخ هولی‌رود منتقل می‌شود. فردا از این کاخ سلطنتی به همراه خاندان سلطنتی تشییع شده و مردم ادای احترام خواهند کرد. مراسم خاکسپاری پیکر ملکه روز سه شنبه در لندن برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ