مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان روز جمعه از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: روز جمعه در تمام طول مسیر راهپیمایی مهمونی غدیر از میدان امام حسین تا میدان آزادی ۳ هزار موکب برپا می‌شود.
منابع عبری امروز پنج‌شنبه از تغییر مسیر پروازهای فرودگاه بن‌گوریون در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم، خبر دادند.
مدیرعامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران، از استقرار نیروهای در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.
دبیرکل حزب الله لبنان در بزرگداشت رهبران شهید مقاومت اسلامی گفت: دشمنان می خواستند نشان بدهند ایران در مسیر سقوط است ولی حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همه محاسبات آنها را بهم ریخت.
در راهپیمایی امروز در تهران، تابلویی که تصویر مدیران فعلی صداوسیما بر آن نقش بسته بود و عملکرد آن‌ها را تخطئه می‌کرد، از نکات متفاوت مسیر راهپیمایی بود. / جماران
مشهد ـ رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۱۱ آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس و یک موتور آمبولانس در مسیر راهپیمایی از ساعت ۷ صبح مستقر شده‌اند.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با حضور در مسیر منتهی به میدان آزادی، در چهل و چهارمین راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران شرکت کرد.
مشهد- مشهدی ها برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن خود را به خیابان امام رضا (ع) می‌رسانند.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اتحاد و وحدت ملی و پشتوانه مستحکمی برای تداوم مسیر دیپلماسی عزتمند است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: باید جهت‌گیری دشمن در راستای ایجاد تفرقه در جامعه را بشناسیم تا با حفظ و تقویت وحدت و پیروی از رهبر انقلاب بتوانیم مسیر پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
شهردار منطقه ۹ تهران از آماده سازی محور خیابان آزادی به عنوان مسیر اصلی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.
زنان، مردان، کودکان و نوجوانان سنندجی با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر منافق» مسیر میدان آزادی، پیاده راه فردوسی و میدان انقلاب را طی کردند.
شهردار منطقه ‌۶ از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.
در قطعنامه پایانی این تظاهرات آمده است: آنچه در روز‌های اخیر در تهران و برخی شهرستان‌ها با فتنه انگیزی دشمنان بیرونی و نفوذی‌های داخلی سرسپرده و فریب خورده رخ داد، بیانگر طراحی شوم همه زخم خوردگان از نظام اسلامی و ایجاد خلل در مسیر اراده و پیشرفت ملت بصیر ایران اسلامی است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تهران، گفت: بیش از ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد تهران برای جمع آوری کمک‌های مردمی در مسیر مراسم بزرگ اربعین حسینی آماده دریافت نذورات مردمی هستند.
شهردار منطقه ۱۳ گفت: به مناسبت گرامیداشت اربعین حسینی، موکب فرهنگی این منطقه در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حد فاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا خدمت رسانی خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران‌های فرهنگی با موضوع اربعین حسینی ، برپایی رادیو اربعین در میادین اصلی شهر و اهتزاز پرچم و نصب آثار حجمی در پایتخت خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۱۶۳ موکب سلامت و بیش از ۵ هزار و ۳۰ نفر از کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند.
باقرزاده گفت: خلأ برنامه‌های فرهنگی در مسیر پیاده روی اربعین موجب شده است که حتی با همین امکانات کم اقدامات سازمان بسیج دانش آموزی در راهپیمایی اربعین مورد توجه زیادی قرار بگیرد.
رئیس پلیس پایتخت گفت: برای مدیریت مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین ۵ قرارگاه را در مسیر راهپیمایی ایجاد می‌کنیم تا مدیریت بهتری داشته باشیم.
حاج اسماعیل کلاهدوزان خادم اهل بیت اصفهانی ۶۰ ساله، سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در عمود ۶۰۰ مسیر پیاده روی اربعین در هنگام استراحت در مسیر پیاده روی نجف به کربلا درگذشت.
محسنی اژه‌ای خطاب به مقامات قضایی استان‌های مرزی که در مسیر زوار اربعین قرار دارند، دستوراتی صادر کرده و بر ضرورت اهتمام مسئولان قضایی تأکید کرد.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از اعزام‌ ۳۰ بازرس بهداشت محیط به راهپیمایی اربعین خبر داد و گفت: این افراد بر روند توزیع آب و غذای سالم در مسیر نجف تا کربلا، نظارت می کنند.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با استفاده از همه ظرفیت مردمی در این مسیر فعال باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ