اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رابرت مالی در مرخصی اجباری است و معاون او «ابرام پالی» وظایف او را انجام می‌دهد؛ اما آیا عدم حضور مالی منجر به تغییر تاکتیک ها و استراتژی‌های آمریکا در مذاکرات خواهد شد؟
عذرخواهی سرمربی آمریکا از ایران بخاطر مشکل ویزا
با درخواست مدیر کل اجرایی فدراسیون جهانی والیبال محمدرضا داورزنی در جلسه‌ای آنلاین به بحث و گفتگو در خصوص مشکلات ویزای آمریکا و هلند نشست.
خوب می‌دانیم که بسیاری از اشغالگران سفارت آمریکا بعد‌ها به صف اصلاح‌طلبان پیوستند و تجدیدنظری جدی در کارنامه سیاسی خود داشتند. خیل کثیری از مردم هم شهامت آن‌ها را ستودند و بابت صداقت‌شان تشویق‌شان کردند. امروز هم این مردم همان مردم هستند، اما مدافعان عجول طالبان همان صداقت و شهامت را دارند که بگویند: ما اشتباه کردیم؟ مدافعان طالبان به‌ظاهر از جمهوری اسلامی هم دفاع می‌کنند، اما از یاد می‌برند که جمهوری اسلامی اگر مقبولیتی پیدا کرد به‌دلیل مرزبندی با اسلام طالبانی بود.
منابع خبری از سقوط یک فروند جنگنده اف-۱۵ آمریکا به دلیل مشکل فنی در کانال آب در ایالت اورگان این کشور خبر دادند.
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکوردهای خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
تیم ملی والیبال ایران با انجام هماهنگی‌های لازم جهت دریافت ویزای آمریکا برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها، فردا (چهارشنبه ۱۶ فروردین) عازم آنکارا می‌شود.
وزارت دفاع آمریکا امروز اعلام کرد که از «کمک های نظامی» دریافت شده اوکراین از سوی واشنگتن سوء استفاده هایی شده است.
رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و اخیرا سه کشور اروپایی در خصوص ایران دچار دو مشکل، یعنی توهم و محاسبات غلط شدند.
ارتش آمریکا با اصلاح قانون منع جذب متقاضیان دارای مشکل پزشکی، مجوز جذب و استخدام ۷۰۰ نیرو با اختلال رفتاری را صادر کرده است!
تازه‌ترین نظرسنجی موسسه گالوپ حاکی از آن است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، کمتر از یک درصد از مردم آمریکا، روسیه را معضل اصلی این کشور (آمریکا) می‌دانند.
مشکل کار کودکان مانند لکه‌ای در کارنامه حقوق بشر ایالات متحده است که ادعای به اصطلاح «فانوس دموکراسی» و رویکرد استانداردهای دوگانه آن در مورد حقوق بشر را به جهان یادآوری می‌کند.
وزیر ورزش در مورد مشکل ویزای آمریکا برای تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.
نخست وزیر فنلاند گفت: اروپا در حال حاضر به قدر کافی قوی نیست. ما بدون آمریکا دچار مشکل می‌شویم.
به نظر می‌رسد سردار آزمون ستاره تیم ملی مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
به نظر می‌رسد سردار آزمون مشکل خاصی برای جدال با آمریکا نداشته باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند و بدعهدی آمریکا در قضیه برجام نمونه دیگری از بطلان حل مشکل با آمریکا از طریق مذاکره است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، چرا که آنان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و مدام باج می‌خواهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: مذاکره مشکل ما با آمریکا را حل نمی‌کند، چرا که آنان به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و مدام باج می‌خواهند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمع کثیری از بسیجیان فرمودند: در هر دوره‌ای حضور بسیج نشان می‌دهد که انقلاب زنده است و بسیج، فرهنگ مجاهدت بدون توقع است.
منابع خبری از بروز مشکل برای برخی دستگاه های اخذ و شمارش آرا در انتخابات میاندوره ای کنگره آمریکا خبر دادند.
به گفته دارل عیسی، مشکل اصلی در جریان مذاکرات، تحریم‌های مرتبط با تروریسم علیه ایران و هم‌پیمانان آن است و تهران امتیازاتی در این راستا می‌خواهد که نه جمهوری‌خواهان و نه دموکرات‌ها حاضر به پذیرش آن‌ها نیستند.
رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه هیچ مشکلی بین کشورش و آمریکا وجود ندارد که قابل حل نباشد، گفت: از آمریکا انتظار داریم با ذهنیت تحریف شده ای که اسلام و تروریسم را یکسان می داند، مبارزه کند.
نشریه پلیتیکو نوشت که منابع نظامی اعضای ناتو در اروپای شرقی کاهش یافته و این موضوع برای واشنگتن دردسرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ