نخست وزیر فنلاند گفت: اروپا در حال حاضر به قدر کافی قوی نیست. ما بدون آمریکا دچار مشکل می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
کمیته شفافیت عراق با صدور نامه‌های جداگانه به سه نهاد بالادستی خواستار صدور حکم تعقیب و بازداشت نخست وزیر سابق عراق و همدستان وی در پرونده فساد مالی بزرگ موسوم به «دزدی قرن» شد.
نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی به سیاست‌های نژادپرستانه این رژیم و عملکرد ضعیف کابینه بنیامین نتانیاهو اذعان کرد.
نخست وزیر نیجر برخی خبرها در مورد حضور نیروهای واگنر در نیجر را رد کرد و گفت: «هیچ نیرویی از گروه واگنر در مرز مالی و نیجر وجود ندارد، چون گروه‌های اسلام‌گرا در آنجا هستند.»
نخست وزیر لهستان اعلام کرد که گروهی از نظامیان گروه واگنر در نزدیکی مرز این کشور مستقر شدند.
خبرگزاری رسمی سوریه صبح امروز از سفر نخست وزیر عراق به دمشق خبر داد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که سوئد پیش از نشست آتی سران ناتو که قرار است در ماه جولای برگزار شود، به ناتو خواهد پیوست.در ادامه ولی پس از مذاکرات طرفین با مقام‌های ترکیه، نمایندگان سوئد و فنلاند اعلام کردند که با ترکیه در مبارزه با تروریسم همکاری می‌کنند.
در پی انتخابات پارلمانی اخیر فنلاند، دولت «سانا مارین» نخست‌وزیر فنلاند رسماً استعفای خود را به «سائولی واینامو نینیسته» رئیس‌جمهور این کشور اروپایی که به تازگی به ناتو پیوسته است، ارائه داد.
نخست وزیر سوئد تائید کرد که کشور فنلاند احتمالاً بدون سوئد عضو ناتو خواهد شد.
نخست وزیر فنلاند می گوید برغم اینکه کشورش تمام معیارهای عضویت در ناتو را دارد، اما با مخالفت برخی اعضای این ائتلاف روبروست.
نخست وزیر مجارستان می گوید پارلمان این کشور به زمان بیشتری برای جمع بندی در خصوص عضویت سوئد و فنلاند در ناتو نیاز دارد.
نخست وزیر فنلاند مدعی شد که اگر نقش‌آفرینی آمریکا در جنگ اوکراین در کار نبود، کشورهای اروپایی حالا در موقعیت خطرناکی قرار داشتند.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز از برگزاری نشستی با همتایان سوئدی و فنلاندی خود در حاشیه اجلاس وزیران امور خارجه ناتو در شهر بخارست خبر داد.
نخست وزیر فنلاند اعلام کرد کشورهای ترکیه و مجارستان باید هر چه سریعتر درخواست عضویت این کشور در ناتو را  تصویب کنند.
وزیر امور خارجه در گفت وگو با همتای فنلاندی خود تصریح کرد، برخی اغتشاشگران اقدام به تخریب اموال عمومی و حمله به مردم و پلیس کردند که این اقدامات در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست.
نخست وزیر فنلاند در نشست پارلمان اروپا در ادامه مواضع ضدروسی خود اعلام کرد: تحریم ها باید در زندگی مردم عادی روسیه منعکس شود!
مارین که در جریان سخنرانی در میان همقطاران سوسیال دموکرات خود به سختی متاثر شده بود تاکید کرد: «حتی یک روز هم کم کاری نکرده‌ام.»
نخست وزیر فنلاند از انتشار تصاویر نامناسب دو مهمان در اقامتگاه رسمی خود عذرخواهی کرد.
مارین از زمان روی کار آمدن به عنوان جوان‌ترین نخست وزیر جهان در دسامبر ۲۰۱۹ میلادی با سیل بی پایانی از "رسوایی‌ها" مواجه شده است و واضح است که بسیاری از انتقاداتی که او با آن روبه٬رو است به این واقعیت مربوط می‌شود که وی نسبتا جوان، کارآمد و در مجموع زنی توانا است.
دولت فنلاند در اطلاعیه‌ای ضمن اعلام منفی شدن تست مواد مخدر نخست وزیر این کشور گفت هزینه این آزمایش را هم خود او پرداخت کرده است.
رسانه‌های فنلاند مدعی شده‌اند که صدایی در فیلم شنیده می‌شود که احتمالا به مواد مخدر مربوط می‌شود.
نخست وزیر فنلاند پس از آنکه حضورش در یک مهمانی جنجالی اتهاماتی را علیه وی مطرح کرده بود، آزمایش مصرف مواد مخدر انجام داد.
نخست‌وزیر فنلاند می‌گوید فیلم‌های مهمانی او نباید علنی می‌شد.
وزیر خارجه ترکیه امروز با اعلام زمان دور جدید نشست میان نمایندگان این کشور با همتایان سوئدی و فنلاندی آن ها گفت: گفتگو میان ادوغان و اسد مطرح نیست؛ البته با وزیر خارجه سوریه دیدار کردم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ