کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد و کامران قاسم‌پور تا پیش از این قصدی برای محک این کشتی‌گیر در وزنی غیر از 92 کیلوگرم در مقطع حاضر نداشتند اما به نظر می‌رسد عدم صدور ویزا برای آذرپیرا و کریمی توفیقی اجباری برای قهرمان جهان باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از توقیف ۱۹ دستگاه موتور سیکلت و خودروی سواری متخلف خبر داد و گفت: این وسایل نقلیه حرکات نمایشی و پرخطر در معابر شهر داشتند.
جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کل کشور با بیان اینکه پلیس آمادگی کامل جهت تامین امنیت زائران را دارد، گفت: خدمت به زائران ابا عبدالحسین توفیق الهی است.
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی گفت: پیوست رسانه‌ای شرط لازمِ توفیق لایحه عفاف و حجاب است.
پرچمی که توفیق بهرام اف در فینال جام جهانی 1966 زد شاید از حافظه تاریخ هیچ وقت پاک نشود.
دبیر سابق فدراسیون بسکتبال ایران گفت: از نظر من برکناری ارمغانی جنبه فنی نداشت و نباید به مربیان ایرانی توهین شود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: حرکت عظیم مردمی در روز قدس و اجتماع پرشکوه و متراکم مردم در این روز توفیق الهی بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: حرکت عظیم مردمی در روز قدس و اجتماع پرشکوه و متراکم مردم در این روز توفیق الهی است.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: حمل و نقل در سال گذشته توفیق جدی نداشته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خدا به ما توفیق دهد قدردان وجود مادر باشیم و اگر در حقشان کوتاهی کرده‌ایم، جبران کنیم.
سالن کشتی توفیق جهانبخت بر روی پیکر آخرین حریف جهان پهلوان تختی بسته ماند.
سخنگوی دولت با اشاره توفیق های علمی ایران در ایام اغتشاشات گفت: در همین مدت ما جزو چند کشور محدود جهان شدیم که تکنولوژی ژن‌درمانی برای درمان سرطان خون را دارند.
ژاوی و مدیران بارسا امیدوار هستند تا هکتور بیرین با پشت سر گذاشتن کاملا مصدومیت خود، مشکلی بابت حضور در نیم فصل دوم نداشته باشد.
مشهد ـ تولیت آستان قدس رضوی گفت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق بزرگ و نعمت الهی است که باید با کار و تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات و خدمت رسانی به مردم آن را قدر دانست.
دبیر قرارگاه اجتماعی شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح‌های ضربتی جمع آوری، پاسخگوی ساماندهی کودکان کار نبوده است، گفت: در برنامه سلبی برخورد با سرشبکه ها و توقیف خودروها پیش بینی شده است.
تیم استقلال در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت.
سرمربی تیم بسکتبال نفت گفت: بچیروویچ برای انتخاب مربیان و بازیکنان در تیم‌های پایه، کمک بزرگی برای فدراسیون بسکتبال خواهد بود.
این توفیق درحالی بود که طبق قوانین جدید فدراسیون جهانی هرتیم می‌توانست تعداد بدنسازهای نامحدود و بیشتری در تیم خود بگنجاند اما عدم اطلاع رسانی درست این مهم رو از تیم ملی ایران محروم کرد و تعداد مدال‌آوران ایرانی را کاهش داد.
محمد‌جواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران می‌گوید: در این نوع بنا‌های میراثی و تاریخی، هم انتفاع افرادی مطرح است که این ملک به آن‌ها ارث رسیده و نمی‌توان به این موضوع بی‌توجه بود و در هر محکمه‌ای مالکیت فردی در اولویت است و هم نمی‌توان در شهر‌های تاریخی که قدمت زیادی دارند، به موضوع میراث و هویت تاریخی بی‌توجه بود.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید، این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
یک توفیق دیگری که شما پیدا کردید این سفرهای استانی است. این خیلی حادثه‌ی درخشان و مهمی است. اینکه سی و یک سفر در یازده ماه انجام بگیرد به سرتاسر کشور، نقاط محروم، دورافتاده، صحنه‌های کم‌نظیری اتفاق بیفتد و دیده بشود از همدلی صادقانه‌ی با مردم. نظارت میدانی به مسائل گوناگون مردم این خیلی چیز مهمی است.
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.
مقام معظم رهبری فرمودند: مهمترین توفیق این دولت زنده کردن امید و اعتماد در مردم است
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت همدلی دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور، از کیفیت روابط دولت مردمی و مجلس شورای اسلامی ابراز خرسندی کرد.
در نظرسنجی کانتار برند زد (Kantar BrandZ)، اپل با کنار زدن آمازون از جایگاه برتر، عنوان باارزش‌ترین برند جهان را برای نخستین بار در سه سال گذشته تصاحب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ