تیمور غیاثی می‌گوید در جریان رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشکاه‌های کشور رکوردهای ثبت شده سالم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع مس رفسنجان می‌گوید ساکت الهامی با وجود شرایط روحی نامناسب تیمش را تنها نگذاشته است.
هرچند زائوربک سیداکوف فرصت جبران شکستش مقابل تیمور بیژیف را خواهد داشت، اما سایت معتبر آمریکایی به باخت داخلی قهرمان المپیک 2020 توکیو واکنش نشان داد.
پیشکسوت دوومیدانی به موضوع انتصاب‌های زیاد در فدراسیون این رشته طی هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.
روز شنبه ستاره های کشتی آزاد آمریکا برای تصاحب دوبنده تیم ملی این کشور در مسابقات جهانی 2023 روی تشک می روند.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور با تاکید بر اینکه جرائم رانندگی در حال حاضر به هیچ عنوان بازدارنده نیست، گفت: از وزارت دادگستری خواسته‌ایم تا مبلغ ۷ تخلف از ۱۲۰ تخلفی که برای آن‌ها کد جریمه وجود دارد، بیش از صددردصد افزایش پیدا کند.
با وجود اینکه دیوید تیلور نامش در ترکیب اولیه تیم ملی آمریکا اعلام شده بود، این کشتی به آرژانتین سفر نکرد.
در شرایطی که عنوان می‌شد که احتمال غیبت دیوید تیلور در مسابقات جهانی 2023 وجود دارد، او برای حضور در مرحله پایانی انتخابی تیم ملی آمریکا اعلام آمادگی کرد.
این رویداد نجومی شگفت‌انگیز هر ۱۰ سال یک‌بار رخ می‌دهد و زمانی ظاهر می‌شود که ماه از بین خورشید و زمین عبور کند. مسیرِ کسوف ترکیبی امسال از اقیانوس منجمد جنوبی آغاز شده، از شمال غربی استرالیا، تیمور شرقی، و بخش شرقی جزایر اندونزی عبور کرده و در اقیانوس آرام غربی به پایان رسید.
شاگردان محمد ربیعی یکی از تعیین کننده های قهرمانی در بازی پیش رو هستند.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
یازدهمین نمایشگاه خودروی رشت با محمد اسحاقی حضور معاون اقتصادی و تیمور پورحیدری مدیر کل صمت و محسن اولیایی مدیر کل سرمایه گذاری استان گیلان دیروز آغاز به کار کرد.
سید تیمور حسینی گفت: اگر سفری به آن اندازه حائز اهمیت است که نمی‌شود به تعویق بیافتد حداقل در طول روز سفر انجام شود و هموطنان از تردد در ساعات شب اجتناب کنند، زیرا در شب‌ها وضعیت جوی بدتر می‌شود و حتی امدادرسانی هم سخت است.
بندرترکمن - محیط بانان بندرترکمن پس از تیمار و مداوای یک قطعه پلیکان آن را در پهنه آبی خلیج گرگان در غرب گلستان رهاسازی کردند.
تیمور بیژیف و ماگومد کوربانوف از جمله کشتی‌گیران عنوان‌دار روسی هستند که این هفته همراه با گاتسالوف به ایران خواهند آمد.
تیمور محمدی گفت: معضل خشکسالی و کم آبی سبب شده تا کشت دانه های روغنی در کشور انجام نشود. همچنین بخشی از این چالش به دلیل مکانیزه نبودن بخش کشاورزی است.
براساس گزارش‌ها سالانه ۱۷ هزار نفر جان خود را در تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند. این یعنی ماهانه حدود ۱۴۱۶ و روزانه ۴۷ انسان جان خود را به علت تصادف از دست می‌دهند. سالانه حدود ۳۵ هزار نفر به همین علت نقص عضو می‌شوند. مرگ این تعداد از انسان‌ها در حالی‌ست که به گفته تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور، ۵۰ درصد تصادفات اگر شرایط ایمنی خودرو مطلوب بود، اصلا اتفاق نمی‌افتاد.
دفاع چپ تیم مس رفسنجان با بیان این مسئله که این تیم تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته گفت: با تمام قوا برای پیروزی در دربی کرمان به میدان می رویم.
تیمور صیدی در پاسخ به این سوال که آیا شما ملاقاتی با فرزندتان داشته‌اید، گفت: با بچه‌ام ملاقات داشتیم نمی‌شود دروغ گفت. همیشه زنگ می‌زند. اما تا سری آخر که حکم صادر کردند، نگذاشتند وکیل بر سر پرونده برود این اواخر یک لایحه روی پرونده گذاشته است
همشهری نوشت: جام‌جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ ماه جاری به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود ولی هنوز سفارت آمریکا ویزای تیم ایران را صادر نکرده است.
سردار سید تیمور حسینی گفت: طبق برآورد‌ها ۱۷ میلیون وسیله نقلیه فرسوده در کشور داریم که شامل ۴۷ درصد از وسایل نقلیه می‌شود. بر اساس آمار گوناگون، نقص فنی خودرو‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی ۵۰ درصد تصادفات تاثیرگذار است و اگر ایمنی خودرو مطلوب بود، این تصادفات به وقوع نمی‌پیوستند.
تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش، مدعی شد شکست دادن رئال مادرید لذت خاصی دارد.
سلام رفیق، می‌دانم باختن حال‌گیری است اما سال دیگر تو آنجا خواهی بود
روز ۱۹ ژوئن سال ۱۹۴۱معادل ۲۹ خردادماه ۱۳۲۰ یک گروه خبری مامور فیلمبرداری از عملیات نبش قبر شدند. در همین حین پیرمردی که در مقبره کارگری می‌کرد التماس می‌کرد در تابوت را نگشایند، ولی پاسخی جز خنده حضار دریافت نکرد. میخ‌های درشت درپوش تابوت با دیلم بیرون کشیده شدند و پروفسور میخاییل. ام. گراسیموف از برجسته‌ترین محققان علم آناتومی پیروزمندانه جمجمه تیمور را برداشت و آن را مقابل گروه فیلمبرداران بالای سرش گرفت. فیلم به سرعت به مسکو فرستاده شد و استالین جمجمه تیمور فاتح را دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ