مهدی تدینی گفت: واقعیت این است که اگر واقع‌بین باشیم، خشونت اجتناب‌ناپذیر است، یعنی این جنبش تا وقتی که هست، رفتار خشن هم دارد و ما دیده‌هایمان را که نمی‌توانیم کتمان کنیم و هر کجا که سعی شده این تجمعات را پراکنده کنند، آن‌ها واکنش نشان داده‌اند و خشونتی که تا الان دیدیم بیشتر در همین چارچوب بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن هاخ از تصمیم خودش برای نخریدن هری کین و ریسک روی راسموس هویلوند دفاع کرد.
خرید جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل به وجود آمده برای این باشگاه، ممکن است از این تیم جدا شود.
اگرچه تمامی طرفداران فوتبال جهان به کیلیان امباپه توجه دارند، او پیگیر اخبار ورزش دیگری است.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
این روزها تحولات سودان باتوجه به درگیری میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع به صدر اخبار رسانه‌ها در جهان رسیده است.
دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت اسامی روزها و محورهای هفته جوانی جمعیت را اعلام کرد.
احسان علیخانی در استوری اینستاگرام خود نوشت: ماست پاشی کمترین نتیجه خشونت کلامی است که این روزها در ذهن و کلام برخی آقایان وجود دارد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، از تراژدی تلخی که این خانواده در چند سال اخیر درگیرش بودند پرده برداشت.
لیورپول در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی انگلیس در خانه برایتون به مصاف این تیم رفت و با شکست 2-1 از دور رقابتها کنار رفت.
اصفهان- اصفهانی‌ها طی ۱۰ ماهه امسال ۱۵۹ روز هوای آلوده نفس کشیدند و اصفهان در دی ماه با ۱۳ روز پیاپی هوای ناسالم برای عموم، آلوده‌ترین روزهای سال ۱۴۰۱ را سپری کرد.
رضا کرملاچعب که سابقه قهرمانی لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس را دارد به عنوان بازیکن تعویضی برای ون پارس به میدان رفت‌.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، در فصل زمستان هستیم و شرایط جوی ناپایدار حاکم است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان هفته این شرایط را داشته باشیم.
گروهی ناشناس دفتر بسیج دانشگاه شریف را شبانه به آتش کشیدند، کسانی که این روزها خشونت را زیر نقاب اعتراضات پنهان کرده و رفتارهای مبتذل را در زرورقی از تحرکات سیاسی و اجتماعی می‌پیچند.
در روزهایی که کریم باوی از خاطره‌ها فراموش شده بود، این اکبر یوسفی بود که نگذاشت او در روزهای سخت، غریبانه‌تر دورانش را سپری کند.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
شهردار تهران خطاب به دانشجویان بسیجی گفت: کسی به کسی تریبون نمی‌دهد باید بروید تریبون بگیرید، شاید شما راه را اشتباه می‌روید، ما زمانی که دانشجو بودیم تریبون را می‌گرفتیم.
در این روزها که از منجنیق فلک بر سر ایران و ایرانی سنگ فتنه می‌بارد، اهریمن آهنگ این سرزمین کرده و اذنابش بر تنور خشونت و آشوب می‌دمند و رندانه مطالبات به‌حق مردم را با غوغای روایت‌ها و حکایت‌ها به محاق می‌برند، ایران عزیز به صدای عقلانیت امثال زیدآبادی بیش از هر زمان دیگری نیازمند است.
تنها کافیست این روز‌ها به اطراف خود بنگریم و ببینیم تا چه اندازه جامعه به شنیدن اخبار منفی و خشونت‌آمیز میل دارد. یا اگر مشهودتر بگوییم کافیست به فیلم‌های منتشر شده به فیلم‌های منتشر شده از شعار‌های دانشجویان در دانشگاه‌های درجه یک کشور همچون شریف، بهشتی، خواجه نصیر و... بنگریم تا عمیق فاجعه خشونت و گذار از مرز‌های اخلاق سنتی را ببینیم. گویی گستره‌ای از مرز‌های اجتماعی پیشین از میان رفته‌اند و تنها خشونت است که اکنونیت سوژه‌هایش را معنا می‌بخشد. حال می‌توان از این مجمل، حدیث مفصل انسداد سیاسی در کشور را بازخوانی نماییم.
در باب علل به خشونت‌ گراییدن اعتراضات در کشور طی روزهای گذشته بسیاری از صاحب‌نظران ابراز عقیده کرده‌اند.عماد افروغ، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه شیوه حکمرانی نادرست و عدم آموزش حقوق مدنی را علت اصلی خشونت در اعتراضات می‌داند
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: گرفتاری‌های نسل جدید مانند افسردگی و خودکشی به دلیل عدم ارتباط ما با دانش آموزان است.
با شروع زمستان ممکن است علائم فرد مبتلا به اختلال عاطفی فصلی بدتر شود و به دلیل استرس‌های مداوم ناشی از همه‌گیری، احساس انزوا یا اضطراب بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد.
تراکتور با کسب پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در تهران هم یک طلسم سنگین را شکست، هم وارد جمع مدعیان شد و مهمتر از همه هوادارانش را دوباره امیدوار کرد.
مدیر امور حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون به خاطر قرارداد مارک ویلموتس ۳۲ میلیارد تومان به سازمان امور مالیاتی بدهکار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ