طرح "اوج" (اعطای جایزه و تسهیلات به پذیرندگان بهره‌بردار از پایانه‌های فروشگاهی) بانک رفاه کارگران تمدید شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت گفت: پس از تدوین طرح شفافیت قوای سه گانه و سایر نهادها، فقط یک بند آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام باقی مانده و آن این است که گفته‌ایم موضوعات اختلافی میان مجلس و شورای نگهبان که در مجمع بررسی می‌شود نیز باید شفاف شود اما در این زمینه هنوز مجمع اعلام نظر نکرده است و در آنجا مانده است.
رئیس مجلس با حضور در نشست پایان دوره دفتر تحکیم وحدت در جلسه‌ای صمیمانه و صریح به سوالات و مطالبات آن‌ها پاسخ گفت و به تبیین موضوعات مختلف که از سوی دانشجویان مطرح شده بود پرداخت.
سمنان- مدیرکل بیمه سلامت استان سمنان از اجرای طرح بیمه رایگان برای دهک‌های یکم تا پنجم جامعه در استان خبر داد و گفت: دهک‌های ششم تا نهم نیز در این طرح مشمول مشارکت دولت در پرداخت می‌شوند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از طرح جمع آوری معتادین متجاهر و پر خطر در محله مولوی و جمع آوری ۴۰ نفر در این زمینه خبر داد.
وزیر کشور در همایش عفاف و حجاب گفت:«برهنگی» امروز جزو لاینفک تمدن غرب شده است، این زن و مرد را از اوج به پایین می کشد.
با همکاری مناسب بیش از ۶۰ درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر ۱۲۰ مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.
درست در روز‌هایی که تب و تاب بازار اجاره در مسیر اوج گرفتن است، نمایندگان مجلس نیز در جریان ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی با ماده ۱۱ این طرح موافقت کردند.
سخنگوی صنعت برق گفت : امسال در دوره اوج مصرف برق همه مشترکین خانگی می توانند در طرح صرفه جویی مصرف برق همکاری کنند.
این سیاسی‌کاری با هدف جلب توجه رسانه‌ای و کسب رأی در انتخابات دوره آتی مجلس بروز یافت و در مصادیق متعددی از جمله طرح استیضاح وزیر صمت برای بار دوم سر زد و فضای حاکم بر روابط دولت و مجلس را به سمتی برد که طرح هشدار نسبت به پرهیز از حاشیه‌ها و توصیه به همکاری و هم‌افزایی قوا از سوی عالی‌ترین مقامات کشور را ضروری ساخت و البته از سوی بسیاری از نمایندگان و مسئولان شنیده شد.
ملی‌پوش سابق کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه کشتی تهران در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، گفت: امیدوارم مسئولان جدید هیات کشتی تهران طرح و برنامه اصولی برای بازگشت کشتی تهران به روزهای اوج خود داشته باشند.
تظاهرات گسترده در بسیاری از شهرهای فرانسه به نشانه اعتراض به طرح اصلاح نظام بازنشستگی آغاز شده ، که تظاهرات کنندگان با خشونت شدید پلیس فرانسه رو به رو شدند.
وزیر کشور با بیان اینکه تروریست اعلام کردن سپاه نشان دهنده اوج درماندگی و نادانی است گفت: برای سپاه بزرگ ما طرح این موضوع هیچ نگرانی ای ندارد و سپاه کار خود را با قدرت ادامه می‌دهد.
رئیس سازمان نظام پرستاری استان تهران در خصوص وضعیت استخدام پرستارانی که در زمان اوج شیوع کرونا تمدید طرح شدند، گفت: برنامه رسمی تاکنون برای استخدام این افراد صورت نگرفته است. واقعیت این است که علی‌رغم تاکیدات مقام معظم رهبری که نباید به پرستار نگاه کارگر فصلی داشته باشیم، اما برنامه رسمی و برگزاری آزمونی برای استخدام این پرستاران صورت نگرفته است و نه تنها جذبی صورت نگرفته است که حتی تعدیل هم صورت گرفته است.
بحران دارو به اوج خود رسید؛ آن‌چنان‌که نمایندگان مجبور شدند وزیر بهداشت را به مجلس فرا بخوانند و او را درباره طرح دارویار مورد بازخواست قرار دهند؛ اما توضیحات وزیر قانع‌کننده نبود و در نهایت محمدباقر قالیباف تا ابتدای زمستان به وزیر فرصت داد تا بحران موجود را حل و فصل کند.
با اوج گرفتن جنگ اوکراین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا بر خطر وقوع «آرماگدون» یا «آخرالزمان هسته‌ای» تاکید کرده است. در واقع، این طور تبلیغ می‌شود که دکمه بزرگ قرمز هسته‌ای پوتین، می‌تواند بانی آغاز جنگ جهانی سوم باشد. حال در ارتباط این فرضیات سه سوال اساسی قابل طرح هستند.
کیهان در شماره امروز –دوشنبه- در یادداشتی تحت عنوان «اروپا گرفتارِ نفرین ۸۰ سالگی اسرائیل؟» به قلم «محمد ایمانی» با طرح مقدماتی پیرامون در اوج بودن راهبرد‌های سیاسی خارجی ایران و رو به زوال بودن سیاست‌های آمریکا در صحنه جهانی، در آستانه فصل زمستان و نیاز‌های ویژه اروپا به منابع انرژی نفت و گاز ایران، به آن‌ها پیشنهاد کرده با فاصله گرفتن از آمریکا و اسرائیل، بدون برجام، خود را از بحران نجات دهند
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.
«از سال 2019، چین اصلی ترین رقیبِ ایالات متحده آمریکا در توسعه و گسترش طرح های فضایی با محوریت کُره ماه بوده است. در سال 2022، روند تقابل ها میان دو کشور به شدت اوج گرفته است. مساله ای که مخصوصا در بحبوحه جنگ اوکراین و تشدید تقابلات میان چین و روسیه با کشورهای غربی، شدید تر نیز شده است. در این رابطه شاهدیم که هم چین و هم آمریکا مواضع سخت و تهاجمی را علیه یکدیگر و نیاتشان در مورد فضا و در کنترل گرفتن کُره ماه مطرح می سازند. با این همه، اغلب کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که روند تقابل چین و آمریکا در این حوزه، به درگیری نظامی مستقیم ختم نخواهد شد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ