تظاهرات گسترده در بسیاری از شهرهای فرانسه به نشانه اعتراض به طرح اصلاح نظام بازنشستگی آغاز شده ، که تظاهرات کنندگان با خشونت شدید پلیس فرانسه رو به رو شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماری از ساکنان اربیل عراق در اعتراض به شرایط نامناسب خدمات رسانی، دست به اعتراض زدند.
بی‌برقی، افزایش قیمتها و سقوط ارزش پول مردم را در مناطق تحت کنترل ائتلاف سعودی در یمن به خیابانها کشاند.
پس از تصویب بخش نخست از طرح جنجالی نتانیاهو در زمینه اصلاحات قضایی در کنست که شامل کاهش اختیارات دیوان عالی است، معترضان صهیونیست از صبح امروز سه‌شنبه به طور گسترده به خیابان‌ها سرازیر شدند.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست‌کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
اعتراضات و ناآرامی‌های ۶ روزه در فرانسه، دست کم ۲۰ میلیون یورو خسارت به سیستم حمل و نقل پایتخت این کشور وارد کرده است.
رئیس جمهور فرانسه پس از ۶ روز اعتراضات گسترده و خشونت‌آمیز در این کشور علیه کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، قرار است با حدود ۲۲۰ شهردار ملاقات کند.
معترضان صهیونیست برای ۲۶ امین هفته متوالی علیه کودتای قضائی دولت نتانیاهو در شهرهای مختلف فلسطین اشغالی دست به تظاهرات زدند؛ معترضان هشدار دادند روز دوشنبه به فرودگاه بن گوریون یورش می‌برند.
معاون شورای امنیت روسیه امروز در واکنش به اعتراضات فرانسه گفت: «ماکرون» باید طرفدار مردم فرانسه باشد؛ زیرا فرانسوی‌ها به پول‌هایی که برای تامین سلاح مورد نیاز کی‌یف هدر می‌رود؛ نیاز دارند.
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
بیش از ۴۵ هزار افسر پلیس فرانسه در سرکوب اعتراضات این کشور مشارکت دارند.
در چهارمین شب اعتراضات فرانسه، مارسی در جنوب این کشور کانون اعتراضات بوده است.
حضور رئیس جمهور فرانسه و همسرش در کنسرت موسیقی همزمان با گسترش دامنه اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه در قتل نوجوانی توسط پلیس موجی از اعتراضات گسترده به رفتار نامسئولانه وی برانگیخت.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع خبری از ناآرامی گسترده در غرب پاریس به دنبال کشته شدن یک نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس فرانسه خبر دادند.
منابع عبری از حمله پلیس رژیم صهیونیستی به معترضان علیه اصلاحات قضایی در برابر منزل وزیر دادگستری کابینه نتانیاهو خبر دادند.
اسماعیل گرامی‌مقدم نوشت: انتخابات در ایران هم باید در مسیر رشد و پیشرفت قرار بگیرد، اما متاسفانه نحوه تصمیم‌سازی‌های انتخاباتی در قانون جدید به گونه‌ای است که آخرین دریچه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی را هم می‌بندد. برخی جریانات، قدم به قدم و گام به گام در حال ایجاد محدودیت برای احزاب، مردم و افراد منتخب هستند.
پلیس و معترضان در داکار، پایتخت سنگال، در حالی که ناآرامی ها پس از حکم زندان برای عثمان سونکو، سیاستمدار مخالف دولت اوج گرفت، درگیر شدند.
گزارش‌های رسانه‌ای از آغاز موج جدیدی از اعتراضات فرانسوی‌ها علیه افزایش سن بازنشستگی در این کشور طی روز سه شنبه آتی حکایت دارد.
اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.
مردم فرانسه در اعتراض به عضویت این کشور در ناتو و سیاست‌های ضدروسی دولت کنونی در خیابان‌های پاریس تجمع کردند.
هواداران تیم ملی فرانسه در فضای مجازی، اعتقاد دارند که گل سوم آرژانتین نباید مورد تأیید قرار می گرفت.
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند.
این تصمیم به نشانه اعتراض به نادیده گرفته شدن حقوق بشر و تأثیرات منفی زیست محیطی در قطر طی پروسه آماده‌سازی برای میزبان از جام جهانی ۲۰۲۲ اتخاذ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ