کی روش گفت: تیم ملی مجبور شد نه تنها مقابل حریفان بازی کند حتی مقابل برخی از خودی‌ها هم باید بازی می‌کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست تیم ملی فوتبال ایران برنامه کارلوس کی‌روش برای بازی مقابل آمریکا در جام جهانی را تشریح و از چند بازیکن به صورت غیر مستقیم انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در جام جهانی مقابل آمریکا و انگلیس ترسو بازی کرد و نتوانست نتیجه بگیرد، گفت: تفکرات کی روش دیگر به درد نمی‌خورد و تیم ایران نیاز به بازسازی دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از پاسخ به مهم‌ترین سوال، درباره آینده‌اش در ایران از جمع خبرنگاران فاصله گرفت.
حضور پرشور هواداران ایرانی در مقابل هتل تیم ملی و قدردانی آنها از ملی‌پوشان ایران پس از برد برابر ولز را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای بازی مقابل ولز امروز پیگیری شد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
کارشناس فوتبال بریتانیا عملکرد تیم ملی ایران مقابل انگلیس را دارای اشتباهات آماتور و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: به نظرم ایران در دیدار با ولز نتیجه می‌گیرد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از ترکیب ایران مقابل انگلیس در نخستین بازی جام جهانی شوکه شدم و به نظرم مستحق این باخت سنگین نبودید.
مدافع اسبق تیم ملی با اشاره به شکست سنگین ایران مقابل انگلیس، از آن به عنوان یک نمایش ناامیدکننده و غیرقابل پذیرش یاد کرد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند. ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی 5-4-1 مقابل انگلیس حاضر شد.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
تیم ملی در حالی در آخرین بازی تدارکاتی‌اش قبل از جام جهانی، با دو گل از تونس شکست خورد که کارلوس کی‌روش از دو ترکیب کاملا متفاوت مقابل حریف افریقایی‌اش استفاده کرد تا دستش برای حریفانش رو نشود.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد تا با انجام آخرین بازی دوستانه آماده دیدار با انگلیس و شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بشود.
هر چقدر که سلمانی به گزینه مورد اعتماد ساپینتو تبدیل شده بود، در سمت مقابل جلالی رضایت کی روش را به دست آورد.
تیم ملی ایران طبق برنامه آخرین بازی تدارکاتی خود را مقابل تونس در قطر انجام می‌دهد.
اخباری در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، دو گل دریافت کرد که اولی با شوت از راه دور آن هم از زاویه غیرمستقیم و دومی با اشتباه واضح در مهار و دفع توپ ارسالی بود.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد تیم ملی فوتبال مقابل اروگوئه و دیدار با سنگال گفت: بازگشت کی روش با واکنش مثبت روبرو شده است تا نتایج خوبی کسب شود.
ترکیب شاگردان کی‌روش مقابل سنگال مشخص شد.
ترکیب شاگردان کی‌روش مقابل سنگال مشخص شد.
۸ بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در اتریش فرصت بازی در مقابل تیم ملی اروگوئه را به‌دست نیاوردند و امیدوارند در مصاف با تیم ملی سنگال بتوانند در ترکیب تیم ملی به میدان بروند.
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدارش در بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به این تیم موفق به شکست اروگوئه شد.
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ