چهارمین کمپین بذر امید می‌کاریم به همت جمعی از فعالان اجتماعی در حوزه کودکان کار به مناسبت ماه محرم برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند روز پس از «شورش مسلحانه»، فرمانده نیروهای واگنر، وزیر دفاع روسیه از مناطق جنگی در اوکراین بازدید کرد.
سفرا، وابستگان نظامی و نمایندگان سازمانهای بین المللی مقیم جمهوری آذربایجان با سفر به شهرستان‌های زنگیلان و لاچین در جریان آخرین تحولات سیاسی، اقتصادی و بازسازی مناطق آزاد شده قرار گرفتند.
اردستان-فرماندار اردستان در بازدید میدانی از روستاهای بخش مهاباد این شهرستان گفت: مهاباد مشکلات بسیاری در حوزه‌های آب و مسکن دارد.
تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که در قالب دوره محورشناسی به مناطق شمال شرق کشور اعزام شده‌اند ضمن بازدید از پایانه‌های مرزی اینچه‌برون و داشلی‌برون با معاون سیاسی امنیتی اس
رئیس جمهور روسیه از نیروهای این کشور در جبهه خرسون واقع در جنوب اوکراین که یکی از جبهه‌های مهم برای دو طرف است، بازدید کرد.
رسانه‌های روسیه با انتشار تصاویری اعلام کردند رئیس‌جمهور این کشور از مناطق جنگی در جنوب و شرق اوکراین بازدید کرده است.
شهردار پایتخت سحرگاه امروز با حضور در مناطق مختلف شهر، از نزدیک روند خدمات رسانی و مشکلات احتمالی را بررسی و دستورات لازم به منظور به بهبود خدمات دهی به شهروندان را صادر کرد.
«حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه که به ترکیه سفر کرده است؛ عصر جهارشنبه (۱۷ اسفند ۱۴۰۱) از مناطق زلزله‌زده ترکیه و اردوگاه اسکان موقت جمهوری اسلامی ایران در شهر آدیامان بازدید کرد.
امیرعبداللهیان با هیئت همراه از مناطق آسیب دیده در زلزله ترکیه بازدید به عمل آورد.
اردوغان در استان زلزله هاتای گفت: شهروندانمان که در شهرک‌های چادری و کانتینری اسکان داده شده‌اند را ظرف یک سال آینده به اقامتگاه‌های دائمی منتقل خواهیم کرد.
اولگ ماتیتسین، وزیر ورزش روسیه با حضور در کمپ تیم‌های ملی، بازدید ویژه‌ای از مناطق مختلف آن داشت.
رئیس جمهور ترکیه که برای بازدید از روند امدادرسانی به زلزله زدگان به مناطق بحران زده استان قهرمان ماراش سفر کرده است، شمار جانباختگان زلزله را تاکنون هشت هزار و ۵۷۴ نفر و شمار مجروحان زلزله در ۱۰ استان جنوب ترکیه را ۴۹ هزار و ۱۳۳ نفر اعلام کرد.
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
ارومیه- سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
ارومیه - سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه برای پیگیری آخرین اقدامات صورت‌گرفته در پی زمین لرزه ۵.۹ ریشتری،از کمپ شهرک ولیعصر خوی بازدید کرد.
ارومیه- سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مناطق زلزله زده خوی بازدید کرد.
بازدید معاون اول رئیس‌جمهوری از مناطق زلزله‌زده خوی
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
معاون اول رئیس‌جمهور با سفر به شهرستان خوی از مناطق زلزله‌زده این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات زلزله‌زدگان قرار گرفت.
علی اف با بیان اینکه شهر لاچین در دوره اشغال توسط ارامنه ویران شد، گفت: ارمنی‌ها به‌طور غیرقانونی در برخی از مناطق لاچین مستقر شدند. مردم ارمنی الاصل را از سوریه و لبنان آوردند و به صورت غیرقانونی در اینجا اسکان داده شدند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران جهت بررسی و تسهیل امور خدماتی در مراسم پیاده روی اربعین از مواکب و مرزها بازدید کرد.
کرمان- رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفرش به کرمان صبح امروز از مناطق جنوبی این استان بازدید هوایی انجام داد.
فیروزکوه- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مناطق سیل زده فیروزکوه از این مناطق بازدید کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ