سرمربی تیم فوتبال استقلال با دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل محروم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این گزارشی است که از صحبت با تیم داوری و همچنین گریزی بر گزارش داوری شهرآورد در مورد دلایل اخراج ساپینتو و همچنین محرومیت او تهیه شده است.
باشگاه استقلال در صورت عدم کسب و پرداخت جریمه مذکور در صورت قطعیت از محل مطالبات محکوم علیه نسبت به پرداخت دارای مسئولیت تضامنی خواهد بود.
ریکاردو ساپینتو به چهار ماه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی از ابتدای فصل و جریمه ۱۰ درصدی از کل قرارداد محکوم شد.
با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.
ساپینتو در فصل جاری چندین و چندبار از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه و محروم شده است و اگر به این اتهام او هم رسیدگی شود، احتمال دارد چند بازی باقیمانده فصل را هم از دست بدهد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال اعلام کرد که ریکاردو ساپینتو برای بازی این تیم مقابل فولاد محروم نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از سوی کمیته انضباطی محروم شده بود، توضیحاتی درباره اتفاقات بازی با پیکان ارائه کرد.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با حکم کمیته انضباطی چهار جلسه از همراهی تیمش محروم شد.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
دو مربی استقلال به دلیل اتفاقات بازی با مس کرمان با محرومیت مواجه شدند.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در روزی که بابت اتفاقات بازی با مس دو جلسه محروم و به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان محکوم شد، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ابلاغیه جدیدی گرفت.
سرمربی و مربی استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.سرمربی و مربی استقلال به دلیل اتفاقات دیدار با مس کرمان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محروم شدند.
ساپینتو دو بازی دیگر محروم شد
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و مس کرمان رای به محرومیت ریکاردو ساپینتو داد.
رفتار ریکاردو ساپینتو در جدال مقابل مس کرمان با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه شد.
اگر ساپینتو بار دیگر محروم شود، برای ششمین بار با تصمیم انضباطی، از حضور روی نیمکت محروم خواهد شد که یک رکورد است.
سه بازیکن تیم فوتبال استقلال با دریافت کارت زرد در دیدار برابر صنعت نفت از بازی بعدی تیمشان محروم شدند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که بودن سرمربی در کنار زمین برای یک تیم تاثیرات مثبتی به همراه دارد گفت: با روندی که ساپینتو در پیش گرفته بازهم محروم خواهد شد!
تیم استقلال بدون بازیکن محروم در دربی تهران حاضر خواهد شد.
بر اساس خبر‌های رسیده از راهروی فدراسیون فوتبال کمیته استیناف با بخشش ریکاردو ساپینتو موافقت نکرده است و این مربی در بازی با آلومینیوم اراک هم محروم است، اما ممکن است جریمه نقدی این مربی تعدیل پیدا کند.
ساپینتو ۲ بازی محروم و ۳میلیارد جریمه نقدی شد
مدیر رسانه ای استقلال درباره محرومیت 30 روزه ساپینتو که توسط دادگاهی در کشور پرتغال صادر شده است، توضیحاتی را ارائه داد.
کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف سرمربی استقلال، رای خود را در خصوص ساپینتو صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ