اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواپیمایی گزارش مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی در فرودگاه پیام‌که منجر به جان باختن معلم خلبان ‌و دانشجوی این پرواز شد را منتشر کرد.
سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرد، جنگ در سودان به بی خانمان شدن حدود 2.5 میلیون نفر در سراسر این کشور و پناهنده شدن حدود 550000 سودانی به کشورهای همسایه منجر شده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: اعلام مکان‌های تردد سگ‌های ولگرد و بلاصاحب از طریق سامانه ۱۳۷ فراهم شده است.
سازمان لیگ برای فصل جدید دستورالعمل ویژه‌ای برای ثبت قرارداد بازیکنان در نظر گرفته است.
سخنگوی شورای شهر تهران از بررسی گزارش حسابرسی ۷ سازمان وشرکت و یک مؤسسه وابسته به شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۳۹۶ تا ۹۹ در صحن شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاسخ این وزارتخانه به سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال آماده شده است.
وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد در مورد عملکرد باشگاه استقلال به سازمان بازرسی گزارش می دهد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اطلاعات بازی های حساس را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه می کند.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد اعلام کرد: قیمت مواد غذایی در جهان در ماه ژانویه برای دهمین ماه متوالی کاهش یافته است و اکنون ۱۸ درصد کمتر از رکود قیمت‌ها در ماه مارس گذشته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: یکی از بازرسان آژانس سهواً گزارش کرده بود که ایران در سایت غنی سازی شهید علی‌محمدی (فردو) تغییراتی در رویه بهره برداری انجام داده که پیشتر آن را اعلام نکرده است.
رئیس سازمان بازرسی شهر تهران گفت: شهروندان گزارش‌های فساد و تخلفات اداری کارکنان شهرداری را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: رأی گیری گزارش نهایی کمیسیون در خصوص تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور انجام و با رأی اعضا، این گزارش در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین، گزارش جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان فلسطینی را در اختیار نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور کودکان قرار داد.
روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور طی اطلاعیه اعلام کرد: تاکنون ۶ هزار و ۲۶۸ نام ژینا در کشور به ثبت رسیده است و انتخاب این نام یا تغییر به نام ژینا ممانعتی ندارد.
سازمان دیده بان حقوق بشر با ارائه گزارشی مستند، رژیم بحرین را به استفاده از قوانین انزوای سیاسی علیه مخالفانش متهم کرد.
براساس پیگیری‌های انجام شده از سازمان امور مالیاتی، در مجموع ۵۱۵ هزار و ۴۹۳ هزار خانه خالی به این سازمان معرفی شده است.
ییانیه سازمان پزشکی قانونی در خصوص علت فوت مرحومه مهسا امینی منتشر شد.
دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد: تعداد کلی افرادی که در یمن به کمک نیاز دارند به ۲۳ میلیون و چهار صد هزار نفر یا حدود سه چهارم جمعیت این کشور ۳۰ میلیونی رسیده است.
سی‌آی‌اِی ادعا کرده است که چین مظنون به طرح‌ریزی برای تسخیر تایوان است.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد که برنامه زمان بندی معین برای دریافت خدمات از واحدها و امکان ارسال گزارش به شماره مستقیم رئیس سازمان دامپزشکی کشور مهیا شد.
سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، گزارشی از رشد قابل توجه تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه‌های مختلف و مثبت شدن تراز تجاری تهران با مسکو ارائه داد.
سازمان دیده‌بان حقوق بشر در گزارشی به تشریح ابعاد مختلف جنایت‌های گروهک داعش در افغانستان پرداخت.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ