مدعی اصلی کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2027، ورزشگاه‌های مدنظر خود را معرفی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهریار- رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از دستگیری چهار مأمور قلابی در شهر اندیشه خبر داد.
خوزستان حداکثر دمای روز گذشته در چهار ایستگاه هواشناسی شهر‌های استان خوزستان به بالای ۵۰ درجه رسید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان و چهار شهر مجاور آن امروز هفتم مرداد ماه در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.
براساس اعلام مقامات دولتی عراق، آتش سوزی در شهر کربلا چهار کشته بر جای گذاشت.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان و چهار شهر مجاور در دومین روز از مردادماه در وضعیت ناسالم ثبت شد.
اصفهان- شاخص هوای کلانشهر اصفهان و چهار شهر مجاور آن امروز ۲۹ تیر برای دومین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم ثبت شد.
فرمانده ناوگان زیردریایی ارتش روسیه در شهر جنوبی کراسنودار به ضرب گلوله کشته شد.
اصفهان- دادستان عمومی و انقلاب خمینی شهر از قتل چهار عضو یک خانواده غیربومی ساکن این شهرستان توسط فرزند این خانواده خبرداد.
دلیل اصلی جذب گردشگران به شهر اصفهان، آثار تاریخی آن مخصوصا مجموعه نقش جهان است. میدان نقش جهان اصفهان یا میدان شاه که میدان امام هم نام دارد، در مرکز مجموعه تاریخی نقش جهان قرار دارد. این اثر تاریخی زیبا در سال ۱۳۵۸ در لیست یونسکو قرار گرفت.
روز گذشته (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲) زلزله با بزرگای متفاوت ۱۲ بار شهر‌های مختلف ایران را لرزاند، در این میان قصر شیرین در استان کرمانشاه با ثبت ۴ زمین لرزه بیشترین تعداد زلزله را برای خودش ثبت کرد، بزرگ‌ترین زلزله روز گذشته هم با بزرگای ۴.۵ در مقیاس ریشتر به قصر شیرین رسید، زلزله‌ای که ساعت ۱۷ و ۴۸ دقیقه این شهر را لرزاند.
معاون صنایع دستی کشور از اعلام چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی و جهانی خبر داد گفت: ممکن است تلفیق نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی دلخوری هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
بقعه چهار انبیاء یا پیغمبریه شهر قزوین که مدفن چهار تن از پیامبران بنی اسرائیل است یکی از معدود آثار تاریخی و مذهبی پیش از ظهور اسلام و حتی پیش از ظهور مسیحیت است که زیارت آن نزد سه آیین الهی، ابراهیمی دارای ارزش دینی بسیار زیادی است. «سلام»، «سلوم»، «سهولی» و «اقلیا» چهار اسم با ریشه عبری- سامی متعلق است به چهار پیامبری که در چهار انبیاء قزوین مدفون هستند.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند چهار نفره زورگیری در محدوده شهر ری خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۹ دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و دو قبضه سلاح سرد (قمه) کشف شد.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
دیدار دو تیم فوتبال عراق و عربستان در بیست‌و‌پنجمین دوره مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس با نتیجه ۲-۰ به نفع عراق به پایان رسید. در ابتدای این دیدار گزارشگر معروف اماراتی در مدح عراق و عراقی‌ها جملات جالبی را بیان کرد. شهر بصره عراق این روز‌ها میزبان مسابقات جام کشور‌های عرب حوزه خلیج فارس است. انتخاب نام جعلی "خلیج عربی" برای این مسابقات با واکنش مقامات مسئول ایران روبه‌رو شده است. مسابقات جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس هر چهار سال یک بار با حضور تیم‌های عراق، عمان، عربستان سعودی، یمن، بحرین، کویت، قطر و امارات برگزار می‌شود.
تیراندازی در شب کریسمس در شهر مرزیساید انگلیس، به مرگ یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.
اهواز - مدارس و دانشگاه‌های چهار شهرستان استان خوزستان در نوبت عصر امروز به دلیل شدت یافتن غلظت گرد و خاک تعطیل شد.
رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: شهر کرمان از آمادگی کاملی برای میزبانی سوپرجام برخوردار است.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان می گوید شهر کرمان از آمادگی کاملی برای میزبانی سوپرجام برخوردار است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی اعم از پژو، پراید، ون و پیکان در شهر کرمان وجود دارد، یکی از علت‌های کمبود تاکسی در سطح این شهر را فرسودگی تاکسی‌ها دانست و گفت: بالای ۷۸ درصد خودرو‌های تاکسی این شهر فرسوده است.
در اطلاعیه جدید مجموعه تئاترشهر آمده است: ضمن قدردانی از تمامی گروه‌های نمایشی مستقر در تئاتر شهر که طی روز‌های گذشته آثار نمایشی خود را در تالار‌های مختلف مجموعه روی صحنه برده‌اند به اطلاع می‌رسانیم، بر اساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه (چهارم مهرماه) به رسانه‌ها ارسال شد، بنا بر این بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاتر شهر از روز چهارشنبه (ششم مهر ماه) پیش روی مخاطبان قرار گیرند.
پسر ۶ ساله قربانی نامادری عصبانی
برنامه کامل مسابقات هفته سوم تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های والیبال 2022 اعلام شد و ایران باید در چهار مسابقه به مصاف حریفان خود برود. میزبان این هفته شهر گدانسک لهستان است. چهار حریف اروپایی لهستان ، صربستان ، ایتالیا و اسلوونی حریف تیم ملی ایران و شاگردان بهروز عطایی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ