پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنیم دو مدافع مصدوم تیم، هر چه زودتر به تمرینات گروهی بازگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با اعلام باشگاه استقلال، دست روزبه چشمی هافبک این تیم جراحی شد.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده شهادت حمیدرضا الداغی در شهرستان سبزوار ارائه کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی این کشور را تشریح کرد.
محمد عمری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با استقلال به شرایط بازی بازگشته است.
شیرانی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محور‌های دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر‌های خود انتخاب کنند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.
«کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر روز گذشته در کلینیک این باشگاه حاضر شد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۳ یعنی بازه ناسالم و قرمز قرار دارد.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
آخرین وضعیت سه بازیکن مصدوم تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر تشریح شد.
بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران آخرین وضعیت سردار آزمون را تشریح کرد.
پزشک باسابقه رافائل نادال آخرین وضعیت این تنیسور اسپانیایی را تا پایان فصل تشریح کرد.
آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم ملی انگلیس در آستانه مسابقات جام جهانی قطر اعلام شد.
اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران
با دقت به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توانید کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با رنگ آبی رنگ آمیزی شده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تشریح آخرین وضعیت واردات خودرو، از اعلام اسامی شرکتهای واجد شرایط واردات تا پایان مهر ماه خبر داد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی کشورمان بهبود یافته تا جایی که نه تنها اثری از رنگ «قرمز» نیست، که رنگ «آبی» و وضعیت «عادی» وسعت بیشتری از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی، به ویژه با توجه به شروع سال تحصیلی ترسیم می‌کند.
حضور جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش هنوز قطعی نشده است.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
محمدحسن آصفری، درباره آخرین وضعیت پیگیری ابعاد فوت مهسا امینی در کمیته حقیقت یاب مجلس، بیان کرد: ما منتظر اعلام گزارش نهایی و رسمی پزشکی قانونی هستیم. آنچه که پزشکی قانونی به ما اعلام کرد ظرف دو الی سه هفته آینده گزارش نهایی را به مجلس ارائه خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده فائزه هاشمی گفت: پرونده هاشمی تحت رسیدگی قرار دارد. این فرد دو پرونده یکی در اجرای احکام و دیگری در حال رسیدگی دارد.
یک رسانه یونانی آخرین وضعیت کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک را تشریح کرد.
پس از آنکه هالیوود ریپوتر از صدور منع تعقیب برای مستندی سخن به میان آورد که اصغر فرهادی را برای فیلم «قهرمان» متهم سرقت ادبی کرده بود، این مستندساز نیز از صدور قرار مجرمیت از سوی بازپرس پرونده و ارجاعی این پرونده به دادگاه خبر داد؛ موضوعی که با واکنش وکیل فرهادی همراه شد و او در بیانیه اعلام کرد دو شکایت از فرهادی از جمله درخواست این مستندساز برای دریافت منافع مالی «قهرمان» منع تعقیب خورده و شکایت سرقت ادبی نیز با توجه به آنکه بازپرس شکایت را به هیات کارشناسی نفرستاده و مستقیماً تشخیص داده، در این مسیر قرار گرفته و باید دادگاه درباره آن تصمیم بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ