حسام حبیب اله مدیرعامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر، طی حکمی هادی ابراهیمی را به سمت قائم مقام مدیرعامل در حوزه کسب و کار پرداخت الکترونیک این شرکت منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
رئیس سابق کمیته ملی المپیک و یکی از گزینه های ابراهیمی رئیسی برای حضور در وزارت ورزش و جوانا، پس از استعفای حمید سجادی در آستانه حضور دوباره در ورزش قرار دارد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی سفری دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، اراده دولت را اعمال سیاست‌های حمایتی برای استحکام و ترفیع خانواده عنوان کرد.
تیم فوتبال پیکان تمرینات خود برای آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر را از امروز آغاز می کند.
مرضیه ابراهیمی یکی از ۴ قربانی اسیدپاشی اصفهان در یک استوری به صحبت های سردار رادان واکنش نشان داد.
روایتی از ارادت محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس به شهید ابراهیم هادی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
فدراسیون تکواندو اکنون درگیر دعوای مدیریتی با رئیس سابق خود سیدمحمد پولادگر است که در دولت ابراهیم رئیسی به مقام معاونت وزارت ورزش رسیده ، او انتخابات قبلی را به هادی ساعی باخت و برخی می‌گویند او همچنان در حال گرفتن انتقام آن شکست است.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
سرمربی سابق تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال ملاثانی، به حمایت از نکونام پرداخت.
پس از بازسازی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی تعداد تشک‌های خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از 5 تشک به 10 تشک ارتقاء یافت.
پس از بازسازی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی تعداد تشک های خانه ی کشتی شهید ابراهیم هادی از 5 تشک به 10 تشک ارتقاء یافت.
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ضمن قدردانی از تلاش های ابراهیم اشکش، از قطع همکاری با این سرمربی خبر داد.
حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
با نامه‌نگاری و پیگیری وزیر ورزش و جوانان حق استفاده از پایگاه اداری و اردوگاه شهید سلیمانی، ابراهیم هادی و مصطفی صدرزاده به فدراسیون کشتی واگذار می‌شود.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان با حضور 80 کشتی گیر از سراسر ایران در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی سردار شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در محل کمپ تیم های ملی کشتی شهید قاسم سلیمانی و خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوهای تیم ملی قابل مقایسه نیست.
اردوی تیم کشتی آزاد نونهالان در حالی از روز ۱۳ آبان ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در حال برگزاری است که تعداد کشتی‌گیران و مربیان حاضر در این اردو نسبت به سایر اردوها قابل قیاس نیست.
جلسه‌ی کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به تخلف صورت گرفته در رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان صبح امروز در سالن جلسات خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار شد.
دکتر محمد رضا فرزین در آیین" عملیات اجرایی شهرک زنجیره فوتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران" که با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی،محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، محمد مهدی فداکار استاندار کرمان و حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان آغاز شد،بر عزم بلند بانک ملی ایران بر حمایت از طرح های بزرگ ملی و شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.
سرلشکر عباس ابراهیم فرمانده سرویس امنیت ملی لبنان گفت که ثروت های دریایی متعلق به لبنان است و لبنانی ها به حق خود خواهند رسید.
منابع عبری زبان مدعی شدند که ابراهیم النابلسی یکی از مبارزان مقاومت در شهر نابلس که از مدت‌ها پیش تحت تعقیب بود، در حمله امروز ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر به شهادت رسیده است.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.
وبگاه شهاب نیوز در خبری فوری اعلام کرد که ابراهیم النابلسی فرمانده گردان های الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح، در درگیری های امروز در نابلس زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ