مرضیه ابراهیمی یکی از ۴ قربانی اسیدپاشی اصفهان در یک استوری به صحبت های سردار رادان واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پرسپولیس نسبت به حواشی شکل گرفته در خصوص دیدار این تیم مقابل تراکتور و برخورد با شجاع خلیل زاده واکنش نشان داد.
تلگرام اعلام کرد که این سرویس پیام‌رسان، استوری را به طور رسمی، برای همه کاربران عرضه می‌کند.
عدم حضور منتظر محمد در دیدار دوستانه برابر تیم دسته اولی و استوری برادر این بازیکن، ابهامات درخصوص بازیکن عراقی را افزایش داد.
امروز تولد علیرضا جهانبخش یکی از بازیکنان با تجربه و مودب تیم ملی است.
حضور علی فتح‌الله‌زاده در یکی از برنامه‌های تلویزیون خبرساز شده است.
جواد نکونام با انتشار یک استوری به جدایی یکی دیگر از ستاره‌های تیمش واکنش نشان داد.
مجید حسینی با انتشار یک استوری، جدایی خود از کایسری اسپور ترکیه را تأیید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در واکنش به انتقاد بانوی قهرمان تکواندو گفت: ناهید کیانی تا حدودی عجله کرده است، زیرا او از نظر مادی و معنوی تحت حمایت یکی از دستگاه‌های اجرایی قرار خواهد گرفت.
یکی از بازیگران سینما و تلویزیون برای مهاجم ایرانی پورتو پیامی در فضای مجازی منتشر کرد.
مربی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری در فضای مجازی نسبت به هدیه یکی از هواداران واکنش نشان داد.
کنایه جدید زینب موسوی علیه مهناز افشار در استوری خود، واکنش برانگیز شده. زینب موسوی با انتشار عکسی از مهناز افشار نوشته: یکی بگه چی شد که مهناز افشار از شبه شاه ماهی سینمای ایران بودن تبدیل شد به شبه شاهزاده سرین؟
وزارت امور خارجه استونی امروز (جمعه) اعلام کرد، این کشور یکی دیگر از دیپلمات‌های روسیه را به عنوان عنصر نامطلوب اعلام کرده و به وی دستور داده تا ۲۹ مارس (۹ فروردین) از استونی خارج شود.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
علی کریمی مدافع سابق استقلال با انتشار یکی استوری به قیمت عجیب دلار و گرانی واکنش نشان داد.
قلعه‌نویی، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های داخلی قبول هدایت تیم‌ملی از این فرآیند انصراف داد.
هادی چوپان در سال‌های اخیر همواره یکی از معروف‌ترین ورزشکاران کشورمان در حوزه بدنسازی و پرورش اندام بوده است.
یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی‌ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می‌رود، اما در برخی از بازی‌ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.
یکی از بازیکنان خوب سپاهان در این فصل از بازی‌ها رامین رضاییان بوده است. مدافعی که در سمت راست به میدان می‌رود، اما در برخی از بازی‌ها نقشش در پیروزی از مهاجم بیشتر است.
سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از برد در برابر اسپانیا استوری جالبی منتشر کرده است. در این استوری، او فاتحانه یکی از بازیکنان اسپانیا را روی شانه خود قرار داده و شمشیری به دست دارد که بر روی آن عبارت «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته است. در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر؛ مراکش شگفتی ساز بود و توانست اسپانیا را در یک بازی نفس‌گیر از پیش رو بردارد.
کریمی مصاحبه نبی در خصوص ماندن اسکوچیچ را در استوری خود قرار دارد و بعد هم یکی از نامه‌های قدیمی او در زمان دبیرکلی فدراسیون را افشا کرد.
علی کریمی که همواره یکی از منتقدان مهدی تاج بوده، با انتشار تصویری از خبر انتشار نامه قوه قضاییه علیه مهدی تاج، بار دیگر به رییس فدراسیون فوتبال حمله کرده است
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ کاهش ۴ تا ۷ درجه‌ای دما در شمال
یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.
برخی خبرنگاران استقلالی بعداز استوری روز گذشته این مدافع که تلاش زیادی برای جدایی داشت ؛ از ارسال پیامک توسط این بازیکن به مدیرعامل یکی از باشگاه‌های لیگ برتری خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ