عباس عبدی نوشت: این حد از گشاده‌دستی در توزیع رانت میان عده‌ای اندک، از کجا سرچشمه می‌گیرد؟ از منافع گروهی اندک است یا نابخردی محض؟ دولتی که برای جبران کسری بودجه بزرگ خود از طریق افزایش نقدینگی، تورم را به بالای ۴۰‌درصد رسانده است، چرا این ارقام را گشاده‌دستانه به عده‌ای خاص می‌دهد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای صبحانه داشتن یک نان شیرین خیلی لذت بخش است. اینکه بتوانید در عرض نیم ساعت آماده‌اش کنید و برای چند روز داشته باشید که دیگر نورعلی نور است! پس این مواد را کنار هم بچینید و خیالتان راحت باشد که نه خمیر مایه لازم دارید، نه همزن برقی و نه فر! این نان خوشمزه سریع‌تر و راحت‌تر از آنچه فکر کنید آماده می‌شود.
بارسلونا با تعدیل خواسته های خود به دنبال جذب یک مدافع راست معمولی است.
تمرینات تخصصی شکم و پهلو باعث تقویت عضلاتی از جمله راست شکمی، مورب شکمی، عرضی شکم، راست کننده مهره‌ها، مربع کمری، سرینی، همسترینگ و چهارسررانی، می‌شود.
اصابت اول مربوط به راکت انداز ۲۲۰ میلی متری Bureviy اوکراینی می‌باشد که تعداد انگشت شماری از آن ساخته شده است، این راکت انداز در واقع نسخه اوکراینی با شاسی جدید از راکت انداز اوراگان شوروی می‌باشد، پس از برخورد پهپاد لنست به تیوب‌های حامل راکت‌های ۲۲۰ میلی متری، بر اثر شعله ور شدن این راکت ها، راکت انداز در عرض یک لحظه منفجر می‌شود.
عشقی گفت: باید اقدامی صورت بگیرد تا قیمت گذاری کالا‌هایی که در بورس کالا عرضه می‌شود به صورت منصفانه باشد و به طور حتم از رانت جلوگیری شود.
یکی از دلایل اصلی که مجلس به دنبال استیضاح وزیر صمت است همین مورد است که تناسبی میان قیمت خودرو با کیفیت آن وجود ندارد.
درگیری های اخیر در عرصه فلسطین با یورش شهرک نشینان و به ویژه نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی و ضرب و جرح نمازگزاران و اعتکاف کنندگان فلسطینی طی چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ و بازداشت حدود ۵۰۰ نفر از فلسطینیان آغاز شد.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش برای سایر واردکنندگان طی نامه به معاون اول رییس جمهوری خواستار رسیدگی به موضوع شدند.
به دنبال اقدام وزارت جهاد کشاورزی در تخصیص ارز به یک مجموعه خاص برای واردات چای و توقف ثبت سفارش این محصول برای واردکنندگان دیگر، مدیران این واحد‌ها در نامه‌ای به محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور خواستار بررسی فوری این مساله و پیگیری آن شدند.
سرماخوردگی علائم زیادی مانند تب و آبریزش بینی و خستگی مفرط دارد که فرد را از انجام کار‌های روزمره باز می‌دارد. همه ما دوست داریم سریع‌تر از شر سرما خوردگی راحت شویم و آن را درمان کنیم.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر تداوم و افزایش عرضه خودرو در بورس برای بهبود شرایط، گفت: قرعه کشی خودرو شبیه به یک بخت آزمایی و لاتاری ملی به منظور توزیع رانت بی هدف است.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
سرانجام ارز ترجیحی ۲۸۵۰۰ تومانی فرزین نیز نمی‌تواند روشن‌تر از دلار ۴۲۰۰ هزار تومانی جهانگیری، ۱۲۲۶ تومانی محمود احمدی‌نژاد و ۱۷۵ تومانی هاشمی رفسنجانی باشد. کاملاً مشخص است که با فاصله ۴۰ درصدی میان نرخ دلار بازار آزاد و دلار رسمی، صادرکنندگان غیرنفتی تن به عرضه دلار با این قیمت در سامانه نیما نمی‌دهند. همان‌ها که می‎‌گفتند دلار ۴۲۰۰ تومانی جهانگیری عامل فساد و رانت است، امروز باور دارند دلار ۲۸۵۰۰ تومانی، عامل تثبیت بازار، کاهش نرخ ارز و عقب‌رانده شدن دلالان است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال افزایش تنوع و تعداد خودرو برای عرضه در بورس کالا هستیم، از عرضه دنا، سورن و رانا در آینده نزدیک با دریافت مجوزهای لازم خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
در حاشیه بازدید عشقی از ایران خودرو، مدیر عامل ایران خودرو از عرضه دنا، رانا و سورن در بورس کالا در هفته های آتی خبر داد.
وزیر صمت گفت: عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا و متغیر بودن سود بازرگانی این خودروها، از ایجاد رانت و تقاضای کاذب در این حوزه جلوگیری می کند.
در آخرین عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا، تنها در 4 ساعت جلوی یک رانت 226 میلیارد تومانی گرفته شد.
رئیس کمیته حقوق بشر پارلمان اروپا ضمن هشدار درباره خطر به قدرت رسیدن گروه های راست افراطی در عرصه تحولات اروپا، مهاجرت و بحران اقتصادی را از جمله علت های اصلی این پدیده برشمرد.
پاس در عرض محبی به بابایی رسید و این بازیکن از سمت راست به حرکت درآمد و با پاسی تند و تیز و عرضی به دهانه دروازه، محبی را صاحب موقعیت کرد
فیاض زاهد درباره سخنان لیلاز گفت: او در جبهه اصلاح‌طلبان است، اما مانیفستی که از جهان پیرامونی ارایه می‌دهد، راست افراطی در ایران را مدهوش می‌کند. عیب بزرگ سعید آن است که به آن متوهمان بیسواد و مکتب نرفته ابزار تئوریکی می‌دهد و با بسته‌بندی زیبا جنس‌های بنجل‌شان را قابل عرضه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ