جیانلوکا پرستیانی، پدیده جدید فوتبال آرژانتین است که دو باشگاه بزرگ اسپانیا به دنبال جذب او هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان صهیونیست امروز پنج‌شنبه بار دیگر به شهر جنین حمله کردند و یک جوان فلسطینی را به شهادت رساندند.
تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان پس از ۱۳ سال غیبت در مسابقات قهرمانی جهان با کسب دومین پیروزی راهی مرحله یک هشتم شد.
بازیکن جوان فوتبال ایران با عقد قراردادی رسمی به پاختاکور ازبکستان پیوست.
سجاد محمدیان با کسب عنوان نایب قهرمانی، آخرین مدال ایران در رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
کشتی گیر وزن 57 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مقابل حریف چینی خود شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.
 سینا مقیمی موفق شد با برتری مقابل حریفان خود، جواز حضور در جمع 16 تنیسور برتر تور جهانی را به دست آورد.
سرمربی تیم ملی فرنگی جوانان گفت در بین 16 جوانی که در جام تختی روی تشک رفتند، فقط یکی از آنها در مسابقات انتخابی این رده، قهرمان شده و نفر اول محسوب می‌شد.
میلان با کسب تساوی 1-1 در دیدار برگشت مقابل ناپولی جواز صعود به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ را بعد از 16 سال کسب کرد.
نوشاد عالمیان بعد از شکست حریف قدرتمند کره ای، حالا باید برابر نفر 16 رنکینگ جهانی تنیس روی میز قرار گیرد.
قهرمان 16 دوره و کنونی شطرنج جهان درباره نگرش خود نسبت به حضور شطرنج بازان روسیه در مسابقات بین‌المللی صحبت کرد.
پسر مصدوم کلیپ فوق مجید نام دارد؛ پسری که به گفته خودش ۸ شبانه‌روز در همان وضعیت ظالمانه و بیرحمانه دست و پا بسته و فیتیله‌پیچ قرار داشت و هر کسی که از راه می‌رسید او را به باد کتک می‌گرفت؛ از کمربند و شلاق گرفته تا تیزی تا آنجا که فقط به مرگ می‌اندیشید و فکر نمی‌کرد که روزی بتواند از دست آن‌ها نجات پیدا کند.
در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی ایران، تیم‌های سپاهان و سایپا از ساعت 16 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان، تیم سپاهان با نتیجه 3 بر صفر میهمان دسته اولی‌اش را شکست داد و مقتدرانه گام به مرحله بعدی گذاشت.
فیل فودن، ستاره انگلیس، از درخشش هم‌تیمی‌اش جود بلینگام در بازی مقابل سنگال ستایش کرد و گفت این جوان 19ساله انگلیسی بهترین هافبک دنیا خواهد شد.
مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی در شرایطی ابتدای دی ماه برگزار می‌شود که 16 کشتی‌گیر از شرکت در آن معاف هستند.
هیچ یک از 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی موفق به پیروزی در هر سه بازی خود نشده اند.
شکست در اولین بازی هیچ‌گاه حکم به حذف تیمی نداده و نیز پیروزی در آن هرگز جواز صعود به مرحله بعد را امضا نکرده است. کما اینکه تیم شایسته ایران در سال 2018 نیز علیرغم پیروزی در بازی اول با بدشانسی محض از رسیدن به جمع 16 تیم برتر بازماند.
یوسفا موکوکو، پدیده جوان دورتموند، با دو گلی که در بازی این تیم مقابل بوخوم به ثمر رساند نشان داد که چرا از او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای اروپا یاد می‌شود.
شطرنج‌باز 16 ساله اهل هندوستان به جوان‌تری ورزشکاری تبدیل شد که مگنوس کارلسن، قهرمان نروژی شطرنج جهان را شکست داده است.
لپ تاپ Swift Edge ایسر سبک‌ترین لپ‌تاپ 16 اینچی OLED در جهان است و از پردازنده های سری AMD Ryzen 6000 و AMD Ryzen PRO بهره می برد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید برنامه بایرن مونیخ برای شکار یکی از پدیده‌های جوان لورکوزن یکی دیگر از حساسیت‌های دیدار امشب دو تیم در بوندس‌لیگا است.
16 تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان از روز شنبه 12 شهریور رقابت خود را برای کسب مقام قهرمانی به صورت حذفی آغاز خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ