تیته، مربی برزیل، در نشست خبری بازی با کره جنوبی تایید کرد که فردا نیمار بازی خواهد کرد و به شرایط مسابقه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز جمعه ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲؛ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ مردادماه بخوانید.
حسین کنعانی‌زادگان می‌گوید یکی از دلایل بازگشت او به پرسپولیس دلتنگی برای هواداران این تیم بوده است‌.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ مردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۷ مردادماه را بخوانید.
سمیر هندانوویچ با انتشار یک پیام احساسی از هواداران اینتر خداحافظی کرد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۲۰ تیرماه را بخوانید.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آخرین بازی فصل در خصوص تصمیمش برای جدایی گفت: باید با خودم صادق باشم، راه دومی وجود ندارد!
همیشه در گذر زمان این تفال به حافظ است که در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۱۲ خردادماه ۱۴۰۲ را بخوانید.
مرد جوانی به مادرش چاقو زد و با اورژانس تماس گرفت ولی مادر فوت کرد و پسر دستگیر شد.
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم هستند که ذهنیت قهرمانی را به تیم دیکته کرده‌اند.
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان با بیان اینکه دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تماشا نکرده است، گفت: در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است.
حسینی از شناخت دو طرفه اش با امیر قلعه نویی صحبت می کند و می گوید تلاشش را برای دعوت به تیم ملی انجام می دهد.
مهاجم استقلال مثل همیشه با قدرت تمرین می کند تا در صف اول مهاجمان این تیم باقی بماند.
اتفاقی که حالا به نوعی دیگر در فوتبال نروژ هم تکرار شده است و او این بار بی پروا در این خصوص پستی منتشر کرده و در آن اشاره کرده که همیشه یک عده احمق نگذاشتند که او به آنچه که حقش بوده برسد.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
دنی اولمو، مهاجم اسپانیایی، می‌گوید پس از مصدومیت‌های متعددش دوباره به مصرف گوشت روی آورده است.
مدیرعامل استقلال می‌گوید پرونده محبی تا امشب برای استقلال بسته می‌شود.
سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان، با بیان اینکه متاسفانه همیشه خط خورده‌ها از تیم ملی خود را محق می‌دانند، گفت: اگر قرار بود حقی از کسی ضایع شود شک نکنید که من سرمربی تیم ملی نمی‌ماندم.
ژاوی در نشست خبری بازی برابر بایرن گفت که از صعود به دور بعد لیگ قهرمانان ناامید نیست هرچند این اتفاق چیزی شبیه به معجزه است.
سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همیشه من و یحیی گل محمدی دنبال بازی های جذاب بودیم.
شارل دکتلار، ستاره جدید و جوان میلان، اعتراف کرد انتقال به میلان او را هیجان زده و احساساتی کرده است.
الکسیس سانچز، مهاجم سابق اینتر، با انتشار پیامی به نوعی با هم بازی‌هایش در این تیم خداحافظی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ