معاون وزیر اقتصاد با اشاره به ارزش ۸۰۰ هزار میلیارد تومانی سهام عدالت، گفت: از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام این گروه صنعتی، ضمن ارایه راهکارهای اصلی خروج از زیان دهی، حذف قیمت گذاری دستوری را مهم ترین عامل در دستیابی به این هدف دانست.
مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت با تاکید بر مرجع قرار دادن اخبار رسانه های رسمی در خصوص سهام عدالت به ارائه نکاتی در خصوص زمان و میزان سود سهام عدالت پرداخت.
خبیری، عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید روال خصوصی‌سازی سخت پیش می‌رود و تا الان ده درصد از سهام پرسپولیس به بخش خصوص واگذار شده است.
فردا، ۵ تیرماه، ششمین عرضه اولیه در سال ۱۴۰۲ با نماد کتوسعه؛ متعلق به سهام شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر به روش ترکیبی ارائه می شود. به جزییات مهم عرضه اولیه فردا که باید بدانید در این مطلب پرداخته شده است.
آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهدبخش قابل توجهی از برداشت‌های بی‌رویه کشور به وسیله چاه‌های مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود،
دو کارشناس بازار سرمایه با اشاره به استراتژی مناسب‌ پایداری برای سهامداران در موقعیت فعلی درباره چیدمان سبد سهام و صنایع مورد اقبال توضیحاتی ارائه کردند.
در راستای ارائه خدمات الکترونیک، با امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سهیم از خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان نظیر اطلاعات پایگاه خانواده دست یابند.
علاقه‌مندان برای حضور در مزایده بلوک‌های ۵۱ درصدی سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به ترتیب تا ۲۵ بهمن و یک اسفند مهلت دارند مدارک لازم را به سازمان خصوصی‌سازی تحویل دهند.
رئیس بانک جهانی اعلام کرد این نهاد آماده ارائه کمک های فوری به ترکیه پس وقوع زلزله در این کشور است.
کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می‌دهد و اطلاعات متوفیان را به صورت برخط در اختیار دارد.
به گفته مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش طرحی در زمینه رفع مشکل وام ازدواج ارائه شده که بر اساس آن افراد می‌توانند یارانه و سهام عدالت را به جای ضامن مورد وثیقه قرار دهند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره وجود بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزارمددجوی تحت پوشش بهزیستی جامانده از دریافت سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.
مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه نگاهی نوآورانه و متفاوت در ارائه خدمات بانکی به مشتریان داریم،گفت: در شش ماهه نخست سال با فاصله گرفتن از بانکداری سنتی و حرکت در مسیر بانکداری حرفه ای، توانسته ایم شاهد افزایش سهم بانک شهر در فضای رقابتی بازار پولی و بانکی کشور باشیم.
اوراق اختیار فروش تبعی برگه بهاداری است که خریداران آن، سهام مورد نظر خود را در یک قیمت مشخص بیمه می‌کنند. رضا عیوض‌لو، معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس از آمادگی کمیته انتشار برای ارائه مجوز به ناشران «اوراق اختیار فروش تبعی» (بیمه سهام) در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داد
محمد باغستانی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی طی مصاحبه ای اعلام کرد: زیرساخت‌های توثیق الکترونیک سهام توسط سمات عملیاتی شده است، اما ارائه تسهیلات به سهامداران به سیاست‌های داخلی بانک‌ها بستگی دارد.
گزارش سازمان برنامه از عملکرد منابع و مصارف بودجه در ۵ ماه اول سال جاری در ستاد اقتصادی ارائه و دستگاه‌های دولتی مکلف شدند در حوزه‌های مرتبط با فروش اموال و سهام پیگیری جدی تر به عمل آورند.
مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.
مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ارتباطات زیرساخت به منظور بررسی گزارش عملکرد و ارائه صورت‌های مالی شرکت ارتباطات زیرساخت در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.
فعالیت سامانه‌های الکترونیک بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد به صورت موقت و به مدت سه روز برای ارتقای بانک‌های اطلاعاتی سرویس‌های بیمه‌ای متوقف می‌شود.
بانوی کارآفرین با راه‌اندازی کار خیاطی علاوه بر آموزش کسب و کار به ده‌ها نفر از جوانان جویای کار، برای ۲۳ نفر نیز اشتغال ایجاد کرده است.
موتو X30 پرو و ریزر ۲۰۲۲ هر دو از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره خواهند بود.
حمام آب سرد مقادیر زیادی از تکانه‌های الکتریکی را به مغز می‌فرستد و باعث تحریک و آزادسازی «هورمون‌های شادی» یا اندورفین‌ها می‌شود. هنگامی که این مواد شیمیایی توسط بدن ترشح می‌شوند، سطح استرس شما کاهش می‌یابد و کم‌تر در معرض ابتلا به شماری از مشکلات پوستی مانند آکنه، پسوریازیس و درماتیت قرار خواهید گرفت.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۵۶۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۷۷۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
در ۷ روز معاملاتی اخیر شاخص کل بازدهی کمتر از ۵ درصدی داشته است و در مطلب زیر بازدهی ۱۰۰ نماد با بیشترین بازدهی طی این مدت آورده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ