کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی تهران را ترک کرد. او بعد از حذف تیم ملی از مرحله گروهی به تهران برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیلاتس به‌عنوان یک روش تمرینی منطقی، الگو‌های حرکتی اشتباه را با متعادل کردن قدرت و انعطاف، برطرف می‌کند؛ چراکه وقتی بدن ما متقارن باشد و قدرت عضلات یکپارچه باشد، آسیبی اتفاق نمی‌افتد. پیلاتس بر حرکت از مرکز بدن برای تثبیت وضعیت بدن و محافظت از ستون مهره‌ها نیز تأکید خاصی دارد.
کارلوس کی‌روش رفت و دست خبرنگاران به او نرسید، اما دست کم می‌شود گوشه کوچکی از انبوه سوالات در مورد عملکرد او را برای ثبت در تاریخ گرد هم آورد.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
آزمون در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی نتوانست بازی خود را مقابل ولز، در برابر آمریکا تکرار کند؟ گفت: به نظر من بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و بدن‌ها جواب نداد.
آخرین فرصت ایران برای باز کردن دروازه امریکا در برخوردی مشکوک از دست رفت.
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز با سرمربیگری کارلوس کی‌روش باعث شد تا دو مربی کلمبیایی توضیح بدهند چرا کی‌روش در ایران موفق کار بود اما در کلمبیا به جایی نرسید.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی انتقادات جدی دارد.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
به نظر می‌رسد موضوع دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش در جام جهانی هنوز به طور کامل حل و فصل نشده است.
جواد نکونام در عرصه باشگاهی در سال‌های اخیر در فوتبال ایران موفق بوده و به طور حتم در صورت حضور در کادر فنی تیم ملی مورد تایید بازیکنان خواهد بود و می‌تواند تاثیر گذار باشد و از نظر شخصیتی هم شایسته احترام در کادر فنی تیم ملی است.
سرمربی قهرمان سوپرجام ایران در فصل گذشته، این فصل یک آمار جالب توجه از خود بر جا گذاشته است.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی بابت احتمال مصدومیت دوباره این بازیکن در جدال مقابل سنگال که حریفی فیزیکی محسوب می‌شد، ترجیح داد به امیری استراحت بدهد
سرمربی تیم ملی وقتی این خبر‌ها به گوشش رسید در محفل خصوصی گفت مگر غیر از این از من انتظار داشتید؟ اینجا تیم ملی است و همه ما باید در برابر رفتار‌هایی که از خود بروز می‌دهیم قبول مسئولیت کنیم
مدیررسانه ای تیم ملی فوتبال در سفر به اتریش کاروان این تیم را همراهی نکرد تا شایعات در این خصوص بالا بگیرد.
خیلی‌ها معتقدند با توجه به نزدیک شدن به جام جهانی، بازیکنانی که به تازگی از لیست کنار گذاشته شده‌اند شانس بسیار کمی برای رفتن به جام جهانی دارند و کی‌روش از میان همین بازیکنان نفرات نهایی را انتخاب می‌کند.
بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تیم ملی برای رامین رضاییان بهترین اتفاق ممکن بود چرا که بعد از دو سال دوری از تیم ملی بار دیگر به کمپ تیم های ملی برگشت.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال اولین صحبت‌های خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت‌ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود، اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه‌ها دروغ گفت.
با این که در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال محور اصلی صحبت ها در مورد حضور کارلوس کی روش در تیم ملی بود اما سخنگوی این فدراسیون به مردم و رسانه ها دروغ گفت.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی به جمع بندی نرسیدند چرا که موافقان حضور کارلوس کی روش نتوانستند مخالفان را راضی به اعلام نظر مثبت کنند.
کارلوس هنوز نیامده، دعوا و دودستگی در فضای فوتبال و ورزش ایران شکل گرفته است. موافقان کی‌روش او را تنها راه موفقیت تیم ملی در جام جهانی می‌دانند و مخالفانش می‌گویند او آزمونش را پس داده و آزمودن دوباره‌اش خطاست. گو اینکه این موضوع تمام ماجرا نیست. به‌راستی چه کسی می‌خواهد کارلوس به ایران بیاید و چه کسی از حضور کی‌روش در ایران واهمه دارد؟
یک توصیه مهم برای مبتلایان به آبله میمونی
این چرخش ۱۸۰ درجه‌ای باعث شده که خیلی‌ها انتقاد‌های ملی‌پوش‌های سرشناس و متمول ایران را بخاطر عدم پرداخت بموقع پاداش‌ها توسط فدراسیون موقت ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ