اقدام جالب هواداران استرالیایی بعد از شکست مقابل استرالیا جلب توجه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلگرام اعلام کرد که این سرویس پیام‌رسان، استوری را به طور رسمی، برای همه کاربران عرضه می‌کند.
مصدومیت ادامه‌دار ستاره ایرانی بایر لورکوزن منجر به غیبت او در نخستین مسابقه رسمی فصل شده است.
29.5 درصد از بارسا ویژن به مبلغ 120 میلیون یورو به صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو و نیپا کاپیتال واگذار شد.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
دروازه‌بان افسانه‌ای ایتالیا و یوونتوس با انتشار ویدئو و متنی نوشت: "اینجا تمام می شود، تو به من همه چیز دادی، من همه چیز را به تو دادم، ما با هم برنده شدیم."
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور عراق روابط ایران و عراق را مبتنی بر روابط مردمی و همکاری همه جانبه رسمی دانست.
تا لحظاتی دیگر نشست خبری سرپرست استقلال و معارفه رسمی سرمربی این باشگاه آغاز می شود.
معاون اول رئیس جمهور، گفت: همه باید به این مجوزها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
محمد مخبر در جلسه هیات دولت با تاکید بر لزوم احترام همه دستگاه‌ها به مجوز‌های رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی، گفت: همه باید به این مجوز‌ها احترام بگذارند و در صورت وجود برخی اشکالات احتمالی، این مسائل را از طریق مرجع صادرکننده مجوز پیگیری کنند.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از رسمی شدن انتقال الکسیس مک‌آلیستر به این تیم از ستاره آرژانتینی ستایش کرد و گفت او فصل آینده به کار قرمزها خواهد آمد.
سرمربی تیم ملی در بازگشت از قطر درباره دیدارش با آرسن ونگر و البته حواشی مختلفی که درباره پوشش او به وجود آمد، توضیحات جالبی ارائه داد.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
مارکوس رشفورد تنها ساعتی بعد از خبر روزنامه‌های انگلیسی، با یک استوری رسمی این اخبار را تکذیب کرد.
در جریان سفر دولت به استان آذربایجان غربی یکی از خواسته‌های اصلی، احیای دریاچه ارومیه بود که تکمیل و بهره‌برداری از آن در دستور کار دولت قرار گرفت. با همت همه دست‌اندرکاران از سال‌های گذشته، به صورت ۳ شیفت برای تکمیل و به ثمر رساندن آن تلاش کردند، این طرح امروز افتتاح شد، اما این کار باید تا احیای کامل دریاچه ادامه یابد و دستگاه‌های مربوطه مأموریت خود در این زمینه را تمام شده نپیندارند.
سردار آزمون که مدت‌هاست رابطه عاشقانه خود را با آناهیتا کریمی ۳۰ ساله در فضای مجازی علنی کرده است، این بار با خبر ازدواج رسمی تیتر اول رسانه‌ها شد.
یک سردفتر اسناد رسمی با بیان اینکه به نظر می‌رسد اکنون که مناقشه سند خودرو بیشتر از همه اطراف ماجرا، به نفع مردم پایان پذیرفته، گفت: ورودی پرونده دعاوی مرتبط به مراجع قضائی کاهش یافته است.
معاون رسمی دبیر حزب روسیه متحد از جمهوری خلق دونتسک، می‌گوید که کی‌یف حاضر است به قیمت قربانی کردن شهروندانش، به غرب اجازه دهد تا روسیه را تنبیه کند.
ضرغامی گفت: چیزی که مورد انتقاد من قرار گرفته شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر است که بعضی‌ها اتخاذ می‌کنند، این را همه قبول دارند که این‌ها نه تنها دعوتی به امر به معروف نیست و نه تنها نهی از منکر نیست بلکه خود این روش‌ها بالاترین منکر است.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اضافه شدن رسمی چهار بازیکن به لیست این تیم گفت: کار سرمربی امروز به مراتب دشوارتر از روزهای گذشته است.
باشگاه سرانجام توانست خریدهای جدیدش را به طور رسمی ثبت کند و تنها ژول کنده، مدافع فرانسوی، هنوز فهرست باشگاه کاتالانی قرار نگرفت.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام آریا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد آریا در روزهای آینده بورس است.
این سخنان رئیسی جمهور را همه تماشاگران گفت و گو دیدند و در رسانه ها نیز عینا، بازتاب یافت و حتی در برخی رسانه ها به عنوان تیتر یا یکی از تیترهای اصلی خبر منتشر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ