دیدار فردای لیورپول و چلسی هزارمین بازی یورگن کلوپ به‌عنوان مربی خواهد بود. کلوپ در واکنش به این رکورد فوق‌العاده گفت ریش‌هایش حالا کاملاً سفید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار با لیورپول به ستایش از یورگن کلوپ پرداخت و گفت تیمش به هافبک نیاز دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر، نسبت به تیم کاملا امیدوار است.
دومینیک سوبوسلای، ستاره مجارستانی لایپزیش، در آستانه پیوستن به لیورپول قرار دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با تاتنهام می‌گوید تیمش روی بازی‌های باقی‌مانده تمرکز دارد و به آنچه در طول فصل گذشته فکر نمی‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردای تیمش با ناتینگهام فارست گفت تیمش فصلی عجیب را پشت سر گذاشته و پذیرفت که لیورپول فصلی متوسط را سپری کرده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت و عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب سیتی تغییر چندانی در برنامه لیورپول نخواهد داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی برابر رئال مادرید از عملکرد لوکا مودریچ تمجید کرد.
یورگن کلوپ و اریک تن‌هاخ در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد در صحبتهایی کوتاه به فوتبال‌دیلی درباره ترکیب انتخابی‌شان و انتظاری که از این مسابقه دارند صحبت کردند.
در آستانه دیدار امشب لیورپول و منچستریونایتد مربیان دو تیم از هواداران‌شان خواستند در جریان مسابقه که در آنفیلد برگزار می‌شود از سر دادن شعار درباره تراژدی‌های مونیخ و هیلزبورو خودداری کنند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار با ولورهمپتون در لیگ برتر می‌گوید به تیمش ایمان دارد و می‌داند به شرایط خوب سالهای گذشته برخواهد گشت.
یورگن کلوپ در آستانه دیدار لیورپول و کریستال پالاس به تمجید از محمد صلاح پرداخت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش با کریستال پالاس می‌گوید بازیکنانش شکست تلخ مقابل رئال را فراموش کرده و از این پس تنها به کسب سهمیه چمپیونزلیگ فصل آینده فکر خواهند کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی با نیوکسل به ستایش از ادی هاو، سرمربی این تیم پرداخت و گفت کلاغ‌ها با پول‌پاشی به این موقعیت نرسیده‌اند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار تیمش مقابل برایتون در جام حذفی با دفاع از ویرژیل فن‌دایک گفت اینکه لیورپول در غیاب او شرایط دفاعی بهتری پیدا کرده را قبول ندارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه بازی فردا مقابل ولوز در یک کنفرانس خبری درباره مصدومیت فن‌دایک، انتقادها از خط میانی لیورپول، کودی خاکپو و برخی مسائل دیگر صحبت کرد.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار برابر لیورپول خاطرات تلخی را برای این تیم یادآوری کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با برایتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
شاگردان کلوپ برای فرار از یک شکست تحقیرآمیز نیاز به تکرار حماسه استانبول دارند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان می‌گوید لیورپول با حریف جوان و قدرتمندی روبرو است ولی فقط برای پیروزی به میدان می‌رود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار خارج از خانه فردا مقابل اورتون در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت از انتقال غیرمنتظره آرتور ملو به تیمش در روز آخر نقل و انتقالات خوشحال است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار مقابل فولام در هفته اول لیگ برتر در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و درباره شرایط تیمش توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ