در صورت درخشش آلبی سلسته در جام جهانی و پیشروی آنها تا فینال رقابت ها ممکن است شاهد هزارمین بازی رسمی لیونل مسی باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، قهرمان جهان و برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه پی‌اس‌جی شرکت کرد و درباره شرایط خودش و تیمش صحبت کرد.
فوق ستاره آرژانتینی در بازگشت به جمع هم باشگاهی های خود، خوش درخشید و ستاره میدان بود.
از قطر گرفته تا پارک دو پرنس، او همچنان به برانگیختن جمعیت و هیجانی کردن هواداران فوتبال و نوشتن تاریخ خود ادامه می‌دهد.
شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی، در یک مصاحبه خواندنی و‌ مفصل در باره این‌مسابقه جذاب صحبت کرده است.
حضور گوکچه در جشن قهرمانی که با واکنش لیونل مسی نیز همراه شد، به شدت مورد انتقاد کاربران و هواداران فوتبال قرار گرفت و حتی فیلم‌هایی نیز در این زمینه منتشر شد که نشان می‌داد بازیکنان به طرز عجیبی مجبور به عکس گرفتن با این شخص شده‌اند.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
در نیمه دوم وقت‌های اضافه لیونل مسی به زیبایی دروازه هوگو لوریس را باز کرد تا آرژانتین ۳-۲ پیش بیفتد.
لیونل مسی در دقیقه ۲۲ گل اول آرژانتین در فینال جام جهانی را به ثمر رساند.
در دقیقه ۲۲ بازی فرانسه و آرژانتین لیونل مسی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 23 دروازه فرانسه را باز کرد.
روز پایانی جام جهانی فرا رسید و دو تیم فرانسه و آرژانتین از ساعت ۱۸:۳۰ برای برگذاری فینال این رقابت‌ها رو در روی هم قرار می‌گیرند. رقابتی که بیست و دومین قهرمان جهان فوتبال را مشخص می‌کند.
امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل تیم ملی آرژانتین و تیم ملی فرانسه به مصاف هم می‌روند و بدین ترتیب بازی فینال جام جهانی را برگزار می‌کنند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم می‌تواند به مقام قهرمانی برسد.
روزنامه اکیپ با تصویری از دو فوق‌ستاره بازی فردا به استقبال فینال جام جهانی رفته است.
سرخیو آگوئرو به اردوی تیم ملی آرژانتین اضافه شد و قرار است تا فینال جام جهانی ۲۰۲۲ کنار لیونل مسی باشد.
لیونل مسی و کیلیان امباپه در میان سریع‌ترین بازیکنان جام جهانی قرار دارند و فردا تعیین‌کننده‌ترین بازیکنان در فینال جام جهانی خواهند بود.
اسطوره تاریخی فوتبال برزیل معتقد است تیم‌های ملی فرانسه و آرژانتین در فینال رقابت‌های جام جهانی از شانس برابری برای رسیدن به عنوان قهرمانی برخوردارند.
آرژانتین به فینال جام جهانی رسیده و مسی با حضور در آن رکورد ۲۶ بازی در جام جهانی مردان را به نام خود ثبت خواهد کرد و از رکورد قدیمی لوتار ماتئوس، کاپیتان آلمان غربی در جام جهانی ۱۹۹۰ می‌گذرد.
صعود تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی 2022 قطر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی داشت.
فوق ستاره فوتبال آرژانتین اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲، پایان ماجراجویی او در این رقابت‌هاست.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، رسما اعلام کرد که فینال جام جهانی 2022 آخرین حضور او در مسابقات جام جهانی خواهد بود.
کسی که پس از فینال جام جهانی 1986 دیه‌گو مارادونا را با جام قهرمانی روی دوش خود گرفت، حالا رویای این را دارد تا در قطر لیونل مسی را نیز با جام قهرمانی جهان روی دوش بگیرد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
یک دستگاه ابرکامپیوتر با استفاده از هوش مصنوعی پیش‌بینی کرده که دو تیم آرژانتین و پرتغال در فینال جام جهانی قطر به هم می‌رسند و در نهایت مسی جام را بالای سر خواهد برد.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ