اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان از روز دوشنبه هشتم خردادماه با حضور ۱۵ تکواندوکار تیم ملی کشورمان به میزبانی آذربایجان آغاز می‌شود.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران این هفته لیگ برتر را اعلام کرد.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی تاکید می‌کند: در ماه رمضان این همه درآمد وجود دارد و آیا امکان ندارد با این همه درآمد کسب شده، انسان جان خودش را از گرو دربیاورد؟ پیامبر اسلام در خطبه شعبانیه می‌فرماید: «پشتتان از گناه سنگین شده و به گرو رفته است و در ماه رمضان بدنتان را از گرو در بیاورید.»
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سه تیم بالای جدولی بیشترین سهم را دارند.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم آرایش عجیبی به خود گرفت. دو تیم استقلال و سپاهان با امتیاز برابر و تفاضل گل برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. اما اگر لیگ همینجا پایان یابد سپاهان قهرمان است نه استقلال!
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر در دیداری که حتی سیدحسین حسینی هم گلزنی کرد، برابر هوادار به یک پیروزی پرگل دست یافت تا برای پرسپولیس قبل از دربی خط و نشان بکشد.
تیم فوتبال نساجی مازندران در اولین حضور کارلوس هرناندز در ورزشگاه وطنی از شاگردان مهدی رحمتی میزبانی می‌کند.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر را معرفی کرد.
باشگاه ملوان با ارسال دو نامه به شورای تامین شهرستان بندرانزلی و فدراسیون فوتبال خواستار ورود هواداران زن به استادیوم سیروس قایقران شده است.
کمیته مسابقات سازمان لیگ تاریخ برگزاری دیدار بین تیم های گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال راتغییر داد.
یونیون برلین با پیروزی 3-0 برابر اشتوتگارت در هفته بیست و ششم بوندسلیگا، به تعقیب دورتموند و بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه می‌دهد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی اعلام شد که سازمان لیگ هنوز نتوانسته تقویم مشخصی برای این مسابقات داشته باشد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
هفته بیست ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار می‌شود.
مقبره‌های آجری گلی یک مدل معماری رایج در عصر حکمرانی دودمان بیست و ششم مصر بوده‌اند. شاید مهم‌تری نکته آن باشد که کاوشگران آثار قبور را با ورقه‌های طلا در آن مقبره‌ها پیدا کرده‌اند. ورقه‌های طلا به شکل خدایان مصر باستان مانند ایزیس (الهه طبیعت، باززایی، ازدواج، تجسم ماهیت سحر و جادو) که یکی از مهم‌ترین خدایان بوده ساخته شده بودند.
جدول نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد که بر اساس آن، تیم ملی ایران با دو باخت و یک پیروزی در رده بیست و ششم قرار گرفت.
جدول نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر منتشر شد که بر اساس آن، تیم ملی ایران با دو باخت و یک پیروزی در رده بیست و ششم قرار گرفت.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم آبان ماه با میانگین ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
مس رفسنجان سرانجام توانست با پیروزی در دیدار هفته ششم برابر هوادار اولین برد خود را در لیگ بیست و دوم ثبت کند
روز اربعین حسینی امسال در ایران و عراق در یک روز ، یعنی شنبه بیست و ششم شهریور ماه خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ