تیم فوتبال نساجی مازندران در اولین حضور کارلوس هرناندز در ورزشگاه وطنی از شاگردان مهدی رحمتی میزبانی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الاتحاد در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ حرفه‌ای عربستان با نتیجه 4-0 ابها را شکست داد.
با اعلام ارکان قضایی فدراسیون فوتبال اجرای برنامه دیدارهای هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در گروه ب به تعویق افتاد.
به نظر می‌رسد هفته بیست و ششم لیگ برتر نقطه عطف برای تعیین تیم قهرمان خواهد بود.
فدراسیون فوتبال اسامی داوران این هفته لیگ برتر را اعلام کرد.
اگر نگوییم دیدار سپاهان مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم، پرشورترین مسابقه نقش جهان پس از بازسازی بوده است، در حق این جشن ۶٠ هزار نفری اجحاف شده است.
برترین‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که سه تیم بالای جدولی بیشترین سهم را دارند.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف تیم هوادار رفت که این بازی با نتیجه ۶ بر ۱ به سود استقلال به پایان رسید.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم آرایش عجیبی به خود گرفت. دو تیم استقلال و سپاهان با امتیاز برابر و تفاضل گل برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. اما اگر لیگ همینجا پایان یابد سپاهان قهرمان است نه استقلال!
استقلال در هفته بیست و ششم بهترین پیروزی خود در فصل جاری را به دست آورد و با نتیجه ۶-۱ هوادار را در ورزشگاه آزادی شکست داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر در دیداری که حتی سیدحسین حسینی هم گلزنی کرد، برابر هوادار به یک پیروزی پرگل دست یافت تا برای پرسپولیس قبل از دربی خط و نشان بکشد.
نزدیکی امتیازات در صدر و قعر جدول فصل جاری لیگ برتر باعث افزایش حساسیت در هفته بیست و ششم این رقابت ها شده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر را معرفی کرد.
باشگاه ملوان با ارسال دو نامه به شورای تامین شهرستان بندرانزلی و فدراسیون فوتبال خواستار ورود هواداران زن به استادیوم سیروس قایقران شده است.
یونیون برلین با پیروزی 3-0 برابر اشتوتگارت در هفته بیست و ششم بوندسلیگا، به تعقیب دورتموند و بایرن مونیخ در صدر جدول ادامه می‌دهد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر تغییر کرد، همچنین ورزشگاه محل برگزاری یک دیدار از هفته بیست و ششم اعلام شد.
بارسلونا فردا در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا برابر رئال مادرید قرار می‌گیرد و به دنبال افزایش اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول خواهد بود.
هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شهرهای مختلف برگزار می شود.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی اعلام شد که سازمان لیگ هنوز نتوانسته تقویم مشخصی برای این مسابقات داشته باشد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
هفته بیست ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام 7 دیدار می‌شود.
بخشی از انرژی اولین پیروزی نارنجی‌پوشان رفسنجانی در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیست و دوم از نونهالان و نوجوانان حاضر در استادیوم گرفته شد.
مس رفسنجان سرانجام توانست با پیروزی در دیدار هفته ششم برابر هوادار اولین برد خود را در لیگ بیست و دوم ثبت کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ