ترکیب شاگردان برهالتر برای تقابل با هلند مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
ماده مخدری که از ترکیب ماده غذایی مورد استفاده حیوانات و هرویین تشکیل شده به آن زامبی میگویند. مقامات ایالت فیلادلفیا اعلام کردند این ماده علاوه بر تاثیرات روانی، می‌تواند به عفونت شدید خونی و قطع عضو منجر شود. منبع: صداوسیما
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد: آمریکا اداره ستاد برنامه‌ریزی جنگ ترکیبی علیه مسکو را برعهده دارد؛ کشورهای عضو گروه- ۷ هم به معنای واقعی کلمه در پی رویارویی همه جانبه با روسیه هستند.
مقامات آنکارا در پی کارشکنی و مخالفت کنگره با تحویل جنگنده‎های اف.۳۵ به ترکیه، انصراف خود از خرید آن را اعلام کرده و خواهان دریافت مبلغ پرداخت شد قرارداد این خرید نظامی هستند.
وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد این کشور به دنبال بازپس‌گیری پولی است که به آمریکا بابت خرید جنگنده‌های اف -۳۵ پرداخت کرد.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا پیشنهاد ارسال اس-۴۰۰ به اوکراین داد؛ اما ما نپذیرفتیم.
با وجود اینکه دیوید تیلور نامش در ترکیب اولیه تیم ملی آمریکا اعلام شده بود، این کشتی به آرژانتین سفر نکرد.
بر اساس اعلام شورای فیفا، پیشنهاد مشترک سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ پذیرفته شد.
سخنگوی وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که در گزارش وزارت خارجه آمریکا درباره تروریسم، مبارزه‌ آنکارا با گروه‌ های تروریستی عامدانه تحریف شده است.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که سیاست توازن واشنگتن در مورد روابط با آنکارا و آتن در حال به هم خوردن است.
ترکیب شاگردان فن خال برای تقابل با آمریکایی‌ها مشخص شد.
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی اعلام کرد: آمریکا از ما خواست تا در روند انجام عملیات زمینی در شمال سوریه تجدیدنظر کنیم.
ترکیب تیم‌ملی فوتبال آمریکا برای دیدار با ایران مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.ترکیب ایران مقابل آمریکا اعلام شد
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار خبری ویژه، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا را اعلام کرد.
بر اساس اعلام لیست تیم ملی کشتی آزاد برای جام جهانی آمریکا، کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم برای ایران به روی تشک می‌رود.
وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که هیئت بلند پایه نظامی آمریکا امروز دوشنبه وارد آنکارا شده است.
سپاه پاسداران ۱۳ آبان را عرصه نمایش ایستادگی مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران و میدان رسوایی و استیصال رژیم تروریستی آمریکا دانست.
ترکیب تیم ملی فوتبال ساحلی برای بازی با آمریکا اعلام شد.
روزنامه صباح ترکیه به نقل از منابع آگاه خود گزارش داد که دولت ترکیه مخالفت خود را با تاخیر در خرید جنگنده های اف -۱۶ از آمریکا اعلام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ