بر اساس اعلام لیست تیم ملی کشتی آزاد برای جام جهانی آمریکا، کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم برای ایران به روی تشک می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از انصراف مبین عظیمی از چرخه انتخابی تیم ملی، کامران قاسمپور هم از لیست تیم اعزامی به مجارستان کنار رفت.
قاسمپور از بیشکک جا ماند، به مجارستان هم نمی‌رود
فدراسیون کشتی از انصراف مبین عظیمی، عضو تیم ملی جوانان، از چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان به دلیل نیاز به این کشتی‌گیر در رده جوانان خبر داد.
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند.
کامران قاسم پور دارنده مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم رقابت های کشتی قهرمانی جهان در صربستان، در نظرسنجی مردمی بعنوان برترین کشتی گیر سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.
دارنده ۲ مدال طلای جهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برای نماینده ایران در این مسابقات به میدان خواهد رفت.
دارنده ۲ مدال طلای جهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان برای نماینده ایران در این مسابقات به میدان خواهد رفت.
با شکست تلخ کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر، پرونده صعود این قهرمان دلاور جویباری به وزن ۹۷ کیلوگرم برای همیشه بسته شد!
مربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید کرد: با ارزیابی صورت گرفته از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر آمریکایی، مطمئن هستیم او در رویداد بعدی به لحاظ وزنی و تجربه، بهتر مبارزه خواهد کرد.
اتحادیه جهانی کشتی ۵ نامزد دریافت عنوان برترین آزادکار جهان در سال ۲۰۲۲ را اعلام کرد.
قهرمان کشتی ایران و جهان با وجود شکست در فینال رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به عنوان یکی از کاندیداهای انتخاب برترین آزادکار جهان معرفی شد.
اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد: بر خلاف جواب گرفتن کادر فنی ایران از به میدان فرستادن سوادکوهی مقابل جردن باروز، قمار آن‌ها بر روی کامران قاسمپور مقابل کایل اسنایدر جواب نداد و این کشتی‌گیر در وزن ۹۷ کیلوگرم هیچ حرفی برای گفتن نداشت.
دو ملی‌پوش شاخص و عنوان دار کشتی ایران در جام جهانی آمریکا، بر عزم ملی‌پوشان ایران برای شاد کردن دل مردم ایران با کسب عنوان قهرمانی تاکید کردند.
عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش برابر ولز تمجید کرد.
در صورتی که قاسمپور در این وزن عازم آمریکا شود، رویارویی وی با دیوید تیلور رقیب جدی حسن یزدانی، یکی از مبارزاتی است که بسیاری از طرفداران کشتی ایران و حتی جهان در انتظار آن خواهند بود.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
در تازه‌ترین رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی و معرفی برترین آزاد و فرنگی‌کاران جهان، رحمان عموزاد و کامران قاسمپور در صدر اوزان خود ایستادند.
قاسمپور - کاکس رقابتی نیست که به مسابقات جهانی صربستان محدود شود. جنگ دو قهرمان ادامه‌دار خواهد بود.
نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران با درخشش در دیدار فینال رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان به مدال طلا رسید.
ستاره دوست‌داشتنی تیم ملی کشتی ایران برای دومین سال پیاپی به فینال رسید.
دیدارهای نیمه نهایی اوزان ۷۴ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان برگزار شد که فقط کامران قاسمپور از کشورمان توانست با غلبه بر حریف راهی فینال شود.
قاتل فراری در کمتر از یک هفته دستگیر شد
پیش از این حسن یزدانی و امیرحسین زارع هم در این تورنمنت دارای امتیاز رنکینگ فیلا، مدال طلا کسب کرده بودند.
ابراهیم قاسمپور مدیرفنی نفت آبادان شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ