روبرت لواندوفسکی در فصل گذشته بهترین گلزن فوتبال اروپا بود و جایزه کفش طلا را به خود اختصاص داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاریخ سیاسی و اجتماعی عراق گویای مداخلات آمریکا در این کشور خاورمیانه‌ای است. آمریکا از زمان حمله به عراق کوشید که زمام اوضاع را در دست گیرد و از آن برای تحقق اهداف خود بهره برداری کند.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
تاریخ ما عکس هایی از مظفرالدین ‌شاه در حالی که کاردی بزرگ در دست دارد و پای راست بر پلنگ نهاده ادای شکارچیان قهار را در می‌آوررا منتشرکرد .
شرکت آمریکایی هِد راکتی طلایی را به برترین تنیسور تاریخ اهدا کرد.
یک کارشناس تاریخ پژوه گفت: از سخنان ظریف در خصوص ترکمنچای متاسفم، لازم است وی تاریخ بخواند زیرا در ملی شدن صنعت نفت به هدفی آرمانی با امکانات محدود دست یافتیم.
ساعتی پیش از ترک بیروت، امام موسی صدر در دیداری ویژه با اعضای دفتر سیاسی جنبش امل، اهداف خود از سفر به لیبی را تشریح کرد؛ مهمترین این اهداف عبارتند از: «۱. تبیین ماهیت حقیقی اندیشه تشیع و دعوت مصرانه به وحدت امت اسلام ۲. تشریح مواضع شیعیان در طول تاریخ و در زمان کنونی در قبال مسائل مهم جهان اسلام و در رأس آن‌ها قضیه فلسطین و روابط مستحکم با انقلاب فلسطین ۳. رفع ابهامات و سوءتفاهم‌های موجود درباره جنبش امل و رهبران آن، که در اثر جنگ تبلیغاتی گسترده در ذهن مسئولان لیبی شکل گرفته است.»
رمضانی بر این باور است: «ایران در پی به دست آوردن دوباره قلمرویی بود که زمانی در تصرف داشت و اغلب نمی‌توانست فاصله‌ی میان این اهداف و امکانات در دسترس برای تحقق آن‌ها را درک کند». در واقع نوشته محمدجواد ظریف خلاصه‌ای متناسب با فضای مجازی از ایده اصلی کتاب «تاریخ سیاست خارجی ایران» پروفسور روح‌الله رمضانی است.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
ایشان یکرنگی و یکسانی همه زائران با هر نژاد و تاریخ و فرهنگ را از اسرار حج برشمردند و افزودند: مسئولان و موثران در حج باید به‌گونه‌ای فرهنگ‌سازی کنند که کلمه «حج» در ذهن همه به خصوص جوان امروزی، تداعی‌کننده مفاهیم اساسی همچون تمدن‌سازی، اتحاد در مقابل ظالمان، نگاه فرامرزی و رفع تمایزات جاری در جوامع بشری باشد
کارنامه طیف مدعی اصلاحات در حوزه زنان پر از نقاط سیاهی است که تاریخ آن‌ها را فراموش نخواهد کرد. این طیف در چند سال اخیر نشان داده‌اند که هیچ اعتقادی به حقوق زنان نداشته و اگر هم در مواردی ژست حمایت از حقوق زنان گرفته‌اند تنها برای اهداف و مقاصد سیاسی بوده است.
رشت - مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از اهدای ۱۰۳ قلم شیء تاریخی به موزه تاریخ چای لاهیجان خبر داد و گفت: این اشیاء توسط خانواده فرهنگ دوست«سکالشفر مصطفوی» به موزه اهدا شد.
امروز سه‌شنبه، این سرمربی با انتشار پیامی جدید در استوری اینستاگرام خود، تصاویری از پیام‌های سسیلیا پدرو و خوزه ماریا پدروتو در تمجید از خودش را بازنشر کرد: "این در تاریخ ثبت می‌شود، هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. نبرد قهرمانی هنوز تمام نشده است و اهداف بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. "
ما معتقد هستیم این حکم باید در هر شرایطی اجرایی شود و همه توان خود را برای اجرای این حکم تاریخی حضرت امام بکار خواهیم گرفت.
فیلیپ سنتر، دانشمند پزشکی قانونی از دانشگاه ایالتی فایتویل در ایالات متحده، می‌گوید: اگر می‌خواهیم به یکی از اهداف اصلی دیرینه شناسی دست یابیم: بازسازی دقیق دنیای باستان، باید جزئیات صوتی گنجانده شود. بقایای فسیلی که در دهه‌های اخیر و صد‌ها نفر در مورد غول‌های ماقبل تاریخ فاش کرده‌اند: اندازه، زیست‌شناسی و زمان زندگی آنها، باید کمک کند.
در آرژانتین این روزها این سوال مطرح می شود که آیا فرانس فوتبال خاص‌ترین جایزه خود را که تنها یک بار در تاریخ اهدا کرده، به لیونل مسی خواهد داد یا خیر.
در تاریخ برگزاری سوپرجام این نخستین باری است که آبی‌پوشان به این جام می‌رسند.
سخنگوی باشگاه اتحاد کلباء می گوید که اهداف این تیم تنها به ثبت رکورد بهترین شروع تاریخ باشگاه محدود نمی شود.
بعد از سه روز رقابت بر سر خرید بلوک فارس سرانجام این سرمایه گذاری اهداف بود که توانست مچ شتران را بخواباند و فارس را قبضه مدیریتی کند. ارزش این معامله چقدر بود؟
مراسم اهدای جایزه توپ طلای 2022 قرار است در تاریخ 17 اکتبر (دوشنبه شب) به رسم همیشگی در شهر پاریس برگزار شود.
در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از جدال هفته هفتم مقابل تراکتور، اعضای این تیم به درگذشتگان تاریخ این باشگاه ادای احترام کردند.
لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان، پیراهن دیه‌گو مارادونا در فینال جام جهانی 1986 را به موزه افسانه‌های فوتبال اهدا کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: پرتاب ماهواره⁧ خیام⁩ به فضا، جدیدترین دستاورد هوافضای دانشمندان ایرانی برای اهداف صلح آمیز و برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات علمی ⁧ ایران⁩ اسلامی است.
ساخته تیم برتون یکی از فیلم‌های مهم این کارگردان، در ظاهر ادای دینی است به همکاری که به گمان گروهی از منتقدین بدترین فیلمساز تاریخ بوده؛ اما در عمل یادآوری همه آن چیزهایی است که چنین القابی را برای اد وود به ارمغان آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ