پس از سرطان پوست، سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان بین مردان در آمریکا به شمار می‌رود. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، محققان تخمین زده بودند که در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۶۱۳۶۰ مورد جدید سرطان پروستات تشخیص داده می‌شود و از میان آن‌ها نزدیک به ۲۶۷۳۰ مرد در اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله دوازدهم از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی ردبول به پایان رسید.
طبق گفته NHS، وعده‌های غذایی باید بر اساس سیب زمینی، نان، برنج، ماکارونی یا سایر کربوهیدرات‌های نشاسته‌ای باشد که در حالت ایده آل غلات کامل است.
دهمین رقابت از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری راننده هلندی به پایان رسید.
وزارت ورزش در حالی از یک «فرمول مشترک» برای مجامع انتخاباتی فدراسیون‌ها پیروی می‌کند که مجمع فدراسیون بولینگ و بیلیارد و حواشی آن نشان داد دستش در این زمینه روشده است.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
سرپرست مرکز تعاملات علمی و فناوری معاونت علمی ریاست‌جمهوری گفت: کشور ایران با خودروی فرمول یک روهام بعد از ۵ سال غیبت مجددا در مسابقات فرمول یک دانشجویی ایتالیا حضور خواهد یافت.
خودروی فرمول یک ایرانی ساخته شده توسط دانشگاه فردوسی مشهد امروز در نمایشگاه بین المللی با حضور سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رونمایی شد.
هفتمین مرحله از فصل 2023 مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری مکس فرستاپن به پایان رسید.
پس از آن که به شرکت کنندگان بادام دادیم، آنها را در فواصل هر 30 دقیقه یکبار بررسی کردیم تا ببینیم که بدن چگونه به مصرف بادام پاسخ می دهد. پس از آن یک گام جلوتر رفتیم و نظارت مداوم بر سطح گلوکز شرکت کنندگان را آغاز کردیم.
توت سفید، توت قرمز، شاه‌توت، توت فرنگی و زغال اخته خانواده توت‌ها را تشکیل می‌دهند. توت‌ها را به عنوان نیروگاه‌های مغذی کم کالری می‌شناسند. به عنوان مثال یک فنجان زغال اخته تنها ۴۰ کالری دارد، اما سرشار از ویتامین C و ویتامین K و منگنز می‌باشد؛ و یا توت فرنگی نیز به عنوان یک منبع کم کالری و سرشار از فیبر و انواع ویتامین‌ها و منگنز می‌باشد و به دلیل داشتن آنتی اکسیدان‌ها خاصیت ضد سرطانی دارد. علاوه بر این، خوردن انواع توت‌ها به کاهش سطح کلسترول خون، کاهش فشار خون و کاهش التهاب کمک می‌کند و برای افرادی که اضافه وزن دارند، بسیار مفید است.
میکل آرتتا در نشست خبری قبل از بازی با نیوکسل گفت، آن قدر کار دارند و حواسشان به بازی خودشان هست که نمی‌رسند مسابقات سیتی را به امید لغزش این تیم دنبال کنند.
علم‌الهدی افزود: علاوه بر این، رهبر معظم انقلاب نکته دیگری هم در حوزه معیشت کارگران مطرح کرد و فرمود «اطمینان خاطر کارگر به امنیت شغلی باعث افزایش کیفیت کار و محصول او می‌شود». مشکل امروز ما نیز همین است.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، می گوید از اینکه تیمش برای سومین فصل متوالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده خوشحال است.
محققان یک فرمول ذرات نانو مبتنی بر انسولین ابداع کرده اند که تا حدی کنترل قند خون را بهبود می بخشد.
سرجیو کونسیسائو برای پر کردن جای خالی طارمی در دیدار امشب، گزینه هایی را در دسترس دارد.
مردم به سوی محراب دویدند و آن حضرت را دیدند که در محراب افتاده و فرق مبارکش شکافته شده و خاک از کف محراب برمیگیرد و بر جای زخم و جراحت میریزد و این آیه شریفه را تلاوت می‌فرماید: (من‌ها خلقناکم و فی‌ها نعیدکم ومن‌ها نخرجکم تارة اخری) یعنی شما را از خاک آفریدیم و به خاک باز می‌گردانیم و از خاک بار دیگر شما را بیرون می‌آوریم. سپس فرمود امر خدا فرا رسید و گفته پیغمبر صلی الله علیه وآله وسلم تحقق یافت.
دلیل اینکه برخی از مردم معتقدند در ماه رمضان پوستشان بدتر می‌شود، این است که رژیم غذایی‌شان به طرز قابل‌توجهی تغییر می‌کند.
سومین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان با برتری مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.
کشور‌های دیگر مانند آرژانتین و روسیه که تورم بالا دارند، چه کاری انجام می‌دهند؟ مگه بعد از شروع کرونا و حمله به اوکراین تورم اروپا به ۷ درصد نرسید؟ مگه تورم آمریکا به ۹ درصد نرسید؟ آن‌ها چه کردند؟ همه این‌ها سریعا با تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری و تولید، تورم را مهار و بعد هم کاهش دادند؛ بنابراین کاملا فرمول ساده و روشنی برای کاهش تورم وجود دارد
فرهنگ عامه به نوعی این معادله ریاضی را فرمول عشق در نظر گرفته است. اکنون معادله 0= Φ(i∂+m)از دنیای علمی فراتر رفته و به خالکوبی روی بدن جوانانی تبدیل شده که عشق خود را با قفل‌های روی نرده‌های پل مُهر و موم می‌کنند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
حضرت محمد مصطفی خاتم الانبیا (ص) فرمود: «براى بهشت درى است به نام ریّان. از او وارد نمى‏‌شوند، مگر روزه داران» و علی (ع) فرمود: «براى هر چیزى زكاتى است و زكات بدن روزه است.»
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ