رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تصریح کرد: این پیشنهاد به صورت استمزاجی مورد رأی گیری در فراکسیون قرار گرفت و ۷۳ درصد از اعضا با ادامه رسیدگی این لایحه بر اساس اصل ۸۵ قانون اساسی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن و اجرای آزمایشی انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود که با آن موافقت شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز فراکسیون انقلاب پیشنهاد شد لایحه عفاف و حجاب به صورت اصل ۸۵ یعنی بررسی در کمیسیون به جای صحن مجلس انجام شود.
رئیس فراکسیون هوش مصنوعی و حکمرانی داده‌ها با تشریح اهداف و آخرین اقدامات این فراکسیون گفت: سند حکمرانی هوش مصنوعی با کمک نخبگان و خبرگان این حوزه تدوین می شود.
فراکسیون هوش مصنوعی، این جدیدترین تشکیلات در ساختار مجلس شورای اسلامی است که خبرساز شده است. تشکیلاتی که البته حداقل چند ماهی می‌شود که راه افتاده، اما به تازگی با مصاحبه فلاحی نماینده مردم همدان این ماجرا خبرساز شده است. فلاحی در مقام نایب رییس این فراکسیون گفته است آن‌ها می‌خواهند گام‌هایی بزرگ برای تدوین ضوابط هوش مصنوعی بردارند.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در تشریح نشست این فراکسیون، گفت: اعضا خواستار اخراج سفرای سوئد و دانمارک در پی هتک حرمت مجدد قرآن کریم در این کشورها شدند.
نشست مجمع عمومی فراکسیون انقلاب اسلامی جهت بررسی صلاحیت و برنامه‌های آقای نیک بخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی صبح امروز برگزار شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون با برنامه‌ها صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی موافقت کردند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از برگزاری جلسه این فراکسیون برای بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی در روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی از حمایت این فراکسیون از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خبر داد.
ابوالفضل عمویی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون اکثریت به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش تشکیل شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با صلاحیت و برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.
فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت سریالی دانش آموزان و اقدامات تخریبی تاکید کرد باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با محکوم کردن مسمومیت دانش‌آموزان تاکید کردند که باید هر چه سریع‌تر عوامل این خرابکاری‌ها دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
فراکسیون پارلمانی بدر عراق خواستار ارسال نتیجه تحقیقات درباره ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس به پارلمان این کشور شد.
رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.
فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در قالب بیانیه‌ای صدور قطعنامه حقوق بشری توسط کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد.
فراکسیون اعتدال ملی لبنان اعلام کرد که تنها راه حل کلاف سردرگم انتخاب رئیس جمهور این کشور گفتگو میان همه جریان های سیاسی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه‌محور و موضوع‌محور بودن از ضرورت‌های فراکسیون انقلاب محسوب می‌شود، گفت: اثرگذاری بیشتر فراکسیون انقلاب جزو دغدغه‌ها و اولویت‌های عمده اعضا است.
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ