هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه اعدام خیابانی «عمار مفلح» جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای امنیت سازمان ملل متحد در جلسه فوق العاده خود، انجام کودتا در نیجر را غیرقانونی دانست.
سازمان ملل اعلام کرد هتک حرمت قرآن مجید در سوئد، اقدامی ناپسند و بی‌احترامی به مسلمانانی است که هم‌اکنون عید سعید قربان را جشن می‌گیرند.
سازمان ملل اعلام کرد هیچ کودی در چارچوب توافق غلات از دریای سیاه صادر نشده است.
سخنگوی سازمان ملل متحد اعلام کرد مقامات طالبان برای نشست آتی نمایندگان ویژه کشورهای مختلف در مورد افغانستان در دوحه، دعوت نشده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بنا بر اعلام سازمان ملل، همه‌گیری وبا در ۱۱ کشور آفریقایی به سطح «نگران‌کننده» ای رسیده است.
معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که ما خواهان ادامه همکاری ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی هستیم و این راهی برای رسیدگی به نگرانی‌ها در خصوص برنامه هسته‌ای ایران است.
سازمان ملل متحد اعلام کرد که بیش از ۲۱ میلیون شهروند یمنی به کمک و حمایت نیاز دارند.
سازمان ملل اعلام کرد که بر اثر واژگونی قایق حامل مهاجران غیرقانونی دست‌کم ۷۳ نفر ناپدید شده‌ اند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و ۲۱۴۰ شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
معاون دبیرکل سازمان ملل متحد از آمادگی آنتونیو گوترش برای کمک به پایان نزاع در اوکراین خبر داد.
هماهنگ‌کننده کمک‌های سازمان ملل در افغانستان، گفت که مارتین گریفیث، رئیس نهاد امدادرسانی این نهاد در هفته‌های آینده به افغانستان سفر خواهد کرد.
شورای حقوق بشر سازمان ملل اسامی ۱۱۲ شرکت که به دلیل همکاری با شهرک های غیر قانونی رژیم صهیونیستی، در لیست سیاه قرار گرفته اند را اعلام کرد.
سازمان ملل متحد اعلام کرده است که خواستار حل مناقشه اوکراین بر اساس قوانین بین المللی است.
معاون وزیر خارجه روسیه اقدامات کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره قتل اسرای جنگی روسیه در دونباس را ناکافی خواند.
سازمان ملل متحد اعلام کرد با اعلام اینکه عربستان تنها طی کمتر از دو هفته ۱۷ نفر را اعدام کرده است، افزود: در حال حاضر تعداد افرادی که در صف اعدام هستند، مشخص نیست.
سازمان ملل اعلام کرد که جمعیت جهان امروز سه شنبه ۱۵ نوامبر به ۸ میلیارد نفر می رسد.
سازمان ملل اعلام کرد که صادرات غلات از بنادر اوکراین با وجود خروج روسیه از این توافقنامه ادامه دارد.
روسیه اعلام کرده است که دبیرخانه سازمان ملل از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد وظیفه ای برای تحقیقات در مورد هواپیماهای بدون سرنشین در اوکراین ندارد.
منابع دیپلماتیک اعلام کردند آمریکا می‌خواهد اسلام‌آباد از سیاست بی‌طرفی درباره اوکراین دست بردارد و در سازمان ملل علیه روسیه رأی دهد.
سازمان ملل اعلام کرد که از زمان وقوع کودتا در میانمار تا کنون، بیش از یک میلیون نفر آواره شده‌ اند.
سردار قاآنی در پیامی از اقدام شجاعانه رئیس جمهور کشورمان در تبیین جنایات آمریکا و تقبیح ترور قهرمان مبازره با تروریسم شهید حاج قاسم سلیمانی در اجلاس عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد.
جنبش انصارالله یمن دیدگاه خود را درباره آتش بس این کشور، به سازمان ملل متحد اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ