برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال چهارم مجلس یازدهم و بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی از جمله دستورکارهای کمیسیون های مجلس در هفته جاری به شمار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۰۰ نماینده و ریاست محمدباقر قالیباف برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی از دقایقی پیش آغاز شد.
سیصد و هجدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه، با حضور ۱۹۴ تن از نمایندگان بزای بررسی جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت آغاز شد.
در ابتدای جلسه، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه خیرمقدم گفت و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
نشست‌های علنی این هفته مجلس، روز‌های دوشنبه اول، سه شنبه دوم و چهارشنبه سوم اسفند برگزار می‌شود.
هیئت عالی نظارت عصر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد و به بررسی موضوع «اقتصاد دانش بنیان» در سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی پرداخت.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی یکشنبه، ۱۳ آذرماه به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پرداختند. همچنین نمایندگان در جلسه غیر علنی نشست مشترکی با هیات دولت و رییس جمهور داشتند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می پردازند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون، گزارش حادثه تروریستی در شیراز بررسی و مشخص شد کاستی‌هایی در تامین امنیت حرم شاهچراغ وجود داشته است.
معاونین رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از روند پیشرفت روزافزون توسعه و تولید در کشور و ادامه سیاست‌های حمایتی دولت از بخش تولید به سران قوا ارائه کردند.
گزارش عملکرد ۶ ماهه منتهی ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ شرکت‌ها روی سامانه کدال در حال انتشار است. در این گزارش جزئیات گزارش فعالیت ۶ ماهه منتهی به شهریور نماد‌های بانکی را می‌خوانید. کدام بانک تراز مثبت بالاتری داشته است؟
بررسی برنامه و صلاحیت «محمدهادی زاهدی وفا» برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اخذ رأی اعتماد در دستورکار هفته جاری مجلس شورای اسلامی است.
محسنی اژه‌ای با اشاره به واصل شدن گزارش تحقیق و تفحص مجلس پیرامون فولاد مبارکه به دستگاه قضایی، خطاب به دادستان تهران تاکید کرد که شعبه ویژه‌ای را برای رسیدگی به این موضوع اختصاص دهد و همه جوانب قضیه مذکور با نهایت دقت، مورد بررسی قرار گیرد تا به آنچه حق و انصاف است، عمل شود.
حالا با گذشت بیش از ۱ هفته از انتشار گزارش، بهتر می‌توان نتایج آن را بر افکار عمومی بررسی کرد. این داده‌ها به خوبی نشان می‌دهند که اگر هدف از انتشار این گزارش، حمله به دولت سابق بوده، نه تنها این هدف محقق نشده بلکه فضا برای حمله به نهادها و گروه‌های نزدیک به حاکمیت فراهم شده است و از این فرصت، رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور نیز نهایت بهره را برده‌اند.
آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه‌ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بخش درآمدهای نفتی و محل هزینه کرد آن‌ها در جلسه امروز این کمیسیون بررسی شد.
گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص نحوه توزیع اعتبارات در دستورکار هفته آینده مجلس است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسه امروز این کمیسیون روند مذاکرات هسته ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران
افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج در خلیج فارس
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ