اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه برای بررسی کلیات این لایحه از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.
محسنی‌اژه‌ای یادآور شد: در سال گذشته تلاش کردیم سند تحول و تعالی را به برنامه تبدیل و برنامه را به عمل تبدیل کنیم. یکی از مسائل پیش بینی شده در این سند تعامل با قوای دیگر بود. جلسات متعدد با سران قوا، کمیسیون‌ها، نمایندگان، فراکسیون‌ها و وزرا داشتیم. در سال‌های بعد از انقلاب چنین تعاملی بین سه قوه وجود نداشت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جزئیات برگزاری جلسات این کمیسیون را تشریح کرد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در یادداشتی برای تنویر افکار عمومی، علت آغاز به کار جلسات علنی مجلس در ساعت ۸ صبح را توضیح داد و سایر برنامه های نمایندگان پیش از آغاز نشست علنی قوه مقننه را نیز تشریح کرد.
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی با حضور مدیر پر نفوذی مانند مخبر، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.
ژوزه مورایس و سایر اعضای کادر فنی سپاهان چند روز پس از دیدار برابر مس کرمان ایران را برای استراحت ترک کردند.
نماینده خلخال گفت: تنها نماینده‌ای که با احمدی‌نژاد نشست و برخاست داشت همین آقا (احمد علیرضا بیگی نماینده تبریز) بود که مساله خودرو‌ها را مطرح کرد. تحرکات این جریان، عقبه سیاسی دارد.
نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است لایحه برنامه هفتم توسعه خرداد ماه به مجلس ارائه شود و ما به سرعت جلسات کمیسیون تلفیق را تشکیل می‌دهیم.
رئیس‌جمهور در حکم انتصاب داوود منظور به ریاست سازمان برنامه و بودجه فعال‌سازی و برگزاری مستمر جلسات شورای اقتصاد را به وی واگذار کرد.
اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، نمایندگان این کمیسیون را برای حضور در جلسات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه انتخاب کردند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با توجه به آغاز جلسات شورای عالی کار از وزیر کار انتظار داریم نرخ رشد حقوق و دستمزد کارگران بر اساس نرخ تورم باشد.
سخنگوی دولت گفت: طی دو هفته آتی جلسات فوق‌العاده دولت در زمینه بررسی برنامه هفتم توسعه برگزار می‌شود و تا پایان سال جاری این لایحه هم تقدیم مجلس خواهد شد.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
این دو گزینه در یکی از جلسات علنی مجلس به ارائه برنامه های خود می پردازند و در نهایت یکی از آن ها با رای مجلس به عنوان رییس دیوان محاسبات انتخاب می شود.
سخنگوی دولت بیان کرد: برنامه هفتم توسعه در حال تدوین است و به محض نهایی شدن در سازمان برنامه و بودجه در دستور کار هیئت دولت قرار می‌گیرد و جلسات آن نیز فوق العاده برگزار خواهد شد.
شهریار افندی زاده با اشاره به برگزاری جلسات مربوط به تدقیق تبصره‌های بودجه وزارت راه و شهرسازی از نهایی شدن جزئیات پیشنهادی حوزه راه و شهرسازی برنامه هفتم توسعه در هفته آینده نهایی خبر داد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت که در دو هفته آینده جلسات مشترکی بین مجلس و قوه قضاییه و دولت برگزار خواهد شد.
مشاور رییس سازمان غذا و دارو درباره اقدامات انجام شده در جهت دسترسی سریع‌تر به آنتی‌بیوتیک‌های کودکان گفت: جلسات متعددی با شرکت‌های تولید کننده برگزار و برنامه تولید آن‌ها اخذ و مجددا تعهد گرفته شده تا طبق زمان‌بندی، تولید را در سریع‌ترین زمان انجام و دارو را به بازار برسانند.
کرخه- نماینده مردم کرخه در مجلس گفت: پس از جلسات و پیگیری‌های فراوان مجوز احداث بیمارستان در شهرستان کرخه از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور گرفته شد.
این ایام هم که اخبار مجمع در رسانه‌ها زیاد شد به‌دلیل بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه است و عملاً هم دولت و مجلس منتظر هستند و ما اگر بتوانیم سیاست‌ها و قانون برنامه هفتم توسعه را به بودجه 1402 برسانیم خیلی خوب است لذا جلسات مجمع و کمیسیون‌ها صبح و عصر ادامه دارد تا این کار صورت پذیرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اعلام آماده سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم مدیریت شهری تهران گفت: این سند به زودی در دستور کار جلسات صحن شورا برای بررسی و تصویب قرار می‌گیرد.
جلسات مدیر برنامه‌های چند بازیکن خاص لیگ برتری با ادمین‌های کانال‌های پر طرفدار باشگاه‌ها در فضای مجازی نقش ویژه‌ای در افزایش مبلغ برخی قراردادها داشته است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۳۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۸۲ تن از ایشان وخیم است.
آیا سویه جدید کرونا خطرناک است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ