گردانندگان اصلی فراخوان مجازی در شیراز که هدایت لیدرها و اعزام افراد به نقاط مختلف شیراز و ایجاد تجمع را برعهده داشتند؛ دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیستم ایمنی بدن ما از چند دفاع هوشمند ساخته شده است اما اگر این سیستم های دفاعی از بین بروند، می تواند منجر به بیماری هایی مانند ام اس (MS) شود. دانشمندان ممکن است راهی جدید برای کنترل پاسخ های خودایمنی بالقوه خطرناک یافته باشند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ حلقه لاستیک خارجی قاچاق با تلاش مأموران این پلیس خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
کهربا قطعاً حالت منحصر به فرد بودن خود را حفظ نموده‌است و در بازسازی اکوسیستم و ارگانیزم‌ها مفید می‌باشد. کهربا گاهی شامل جانوران یا مادهٔ گیاه است که در صمغ گرفتار می‌شوند. حشرات، عنکبوت‌ها و حتی تارشان، کرم‌ها، قورباغه‌ها، سخت پوستان، باکتری‌ها و آمیب‌ها، میکروفسیل‌های دریایی، چوب، گل‌ها و میوه، مو، پر و سایر موجودات ریز در کهربا ۱۳۰ میلیون سال قبل یافت می‌شده‌است.
در کاوش‌هایی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ در سایت باستانی میدان سنت آمبروزیو در میلان انجام شد، بقایایی انسانی از دوره‌های مختلف تاریخی کشف شد. محققان با بررسی یکی از این اسکلت‌ها که متعلق به قرن ۱۴ میلادی بود، به نتایج هولناکی دربارۀ انجام وحشتناک‌ترین شیوه‌های شکنجه در آن دوران رسیدند.
پلیس مکزیک اجساد ۱۳ نفر را در یخچال‌های مختلف در یک ساختمان پیدا کرد.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
به‌دنبال کشف یک بمب به‌جامانده از جنگ جهانی دوم در یکی از شهرهای لهستان، حدود ۱۴هزار نفر تخلیه شدند.
در دوسلدورف آلمان، مقامات محلی به ۱۳۰۰۰ نفر از ساکنان دستور دادند که به دلیل کشف بمب دوران جنگ جهانی دوم، خانه های خود را به طور موقت تخلیه کنند.
کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف مقداری سلاح و مهمات، ۴۳ بمب آماده انفجار و ۵۵ چاشنی انفجاری از مخفیگاه‌های اعضای باند تروریستی ـ صهیونیستی خبر داد.
ورود اوپنهایمر به اخترفیزیک با مقاله‌ای در سال ۱۹۳۸ درباره ستارگان نوترونی آغاز شد، که در سال ۱۹۳۹ ادامه یافت و اصول نظریه نسبیت عام اینشتین را در بر گرفت. او سپس مقاله سومی را در مورد سیاهچاله‌ها در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ منتشر کرد، اما در آن زمان به ندرت مورد توجه قرار گرفت، زیرا در همان روزی بود که آلمان به لهستان حمله کرد و جنگ جهانی دوم را آغاز کرد. اوپنهایمر دیگر هرگز در مورد این موضوع چیزی ننوشت.
نیرو‌های امنیتی اسرائیل در فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو یک بمب انفجاری پیدا کردند.
نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از کشف بمب در فرودگاه بن گوریون در جنوب شرقی تل آویو خبر دادند.
در حالی که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از کشف یک بمب در یکی از مناطق تل آویو خبر دادند، یک نظامی صهیونیست هم در حمله رزمندگان مقاومت در اردوگاه العروب الخلیل زخمی شد.
رسانه‌ها از کشف پهپاد سوم در حومه مسکو و نیز تلاش برای خنثی‌کردن بمب انفجاری آن خبر می دهند.
دیروز یک جنگنده روسی به اشتباه شهر «بلگورود» در شرق روسیه را بمباران کرد، اکنون مقامات این منطقه می‌گویند یک بمب ۵۰۰ کیلوگرمی عمل‌نشده در محل حادثه کشف شده و برای خنثی‌سازی به محل نظامی انتقال داده شده است. منبع: چند ثانیه
در بررسی اولیه بسته مشکوک چسبیده شده در زیر خودرو، ماموران متوجه بمب گذاری خودرو مذکور شده؛ بلافاصله نسبت به ایمن سازی منطقه و ایجاد فاصله مطمئنه از خودرو اقدام کرده و محدودیت تردد در خیابان شهید بهشتی اعمال شد.
رئیس پلیس پایتخت از کشف یک خودرو بمب گذاری شده در خیابان شهید بهشتی تهران و خنثی سازی آن خبر داد .
در پی خشکسالی در ایتالیا یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی مربوط به جنگ جهانی دوم کشف شد.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک بمب ۲۵۰ کیلوگرمی جنگ جهانی دوم به طور غیرمنتظره‌ای در گریت یارموث منفجر شد. سرویس‌های خنثی سازی پس از کشف یک بمب بزرگ منفجر نشده در گذرگاه رودخانه در شهر نورفک برای خنثی سازی آن وارد عمل شدند اما بمب منفجر شد. پلیس نورفک گفت که یک انفجار غیر برنامه ریزی نشده رخ داده است، اما به کسی آسیب نرسیده است.
به‌دنبال کشف یک وسیله انفجاری در مجاورت فرودگاه بین‌المللی پایتخت برزیل، وزیر دادگستری آتی این کشور از ارزیابی مجدد تدابیر امنیتی مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید برزیل خبر داد.
به دنبال کشف چند بمب در اسپانیا به ویژه ارسال بمبی برای دفتر «پدرو سانچز»، تدابیر امنیتی در این کشور افزایش یافت.
با افزایش موج گرما در سراسر اروپا، یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی متعلق به جنگ جهانی دوم در بستر خشک‌شده یک رودخانه در ایتالیا کشف شد.
با افزایش موج گرما در سراسر اروپا، یک بمب ۴۵۰ کیلوگرمی متعلق به جنگ جهانی دوم در بستر خشک‌شده یک رودخانه در ایتالیا کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ