انتخاب یک چهرهِ خودی برای سرپرستی بوکس، این امیدواری را ایجاد کرده که از سروصدا و همهمه کاذب این رشته کاسته شود البته اگر وزارت ورزش نگاه ویژه و لازم را داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرس انجمن صنایع روغن نباتی گفت: تغییرات سود بازرگانی واردات انواع روغن خام باید از ابتدای سال ۱۴۰۲ لحاظ شود.
ساکت الهامی با چهره ای جدید مقابل نساجی مازندران تیمش را هدایت کرد.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
اصفهان- ۲ تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ بیست و سوم فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.
Su-۵۷ تنها هواپیمای عملیاتی نسل پنجم در ناوگان نیروی هوایی روسیه است. در حالی که مسکو همچنین مشغول توسعه هواپیمای تک موتوره Su-۷۵ است، این پروژه هنوز در مراحل اولیه مفهومی خود است و پیش‌بینی می‌شود که چندین سال طول بکشد تا به یک پلت فرم کاملاً عملیاتی تبدیل شود.
با مقایسه دولت سیزدهم با دولت‌های اول محمود احمدی نژاد و حسن روحانی می‌توان دریافت که فقط دولت رئیسی نبوده که بیشترین تغییرات را در تیم اقتصادی خود داشته است. دولت اول حسن روحانی به غیر از دو تغییر در ریاست سازمان بورس، تغییر دیگری در مدیریت اقتصادی خود نداشت.
امروز مطالبی همچون تغییرات اندک دلار، یورو و درهم در اولین روز هفته، پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰خبر مهم بورس فردا ۲۱ خرداد، پیش بینی نیما میرزایی از بورس هفته جاری، زمان معارفه شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام، در بانک ملت چه خبر است؟، افت سود هرسهم این نماد نسبت به مدت مشابه، افت بیش از ۲ درصدی ارزش سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اردوان منتخب گفت: شاخص کل بورس تهران، میانگین تغییرات قیمت سهام شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران را نشان می‌دهد و بیان‌کننده سطح عمومی قیمت‌ها و سود نقدی سهام پذیرفته شده در بورس تهران است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که سبد دارایی عموم سهامداران متناسب و هم‌اندازه با صعود شاخص، رشد کند؛ چراکه تعداد زیادی از نمادها در بازار فرابورس و بازار پایه فعال بوده که رشد و نزول آن‌ها در شاخص کل بورس، منعکس نمی‌شود.
جهش مجدد شاخص‌های سهامی اگرچه منجر به ورود پول حقیقی به این بازار شده است اما با توجه به اینکه در ماه‌های اخیر روند معاملات در بورس تهران به‌کرات تحت تاثیر دستورالعمل‌های مختلف شورای رقابت مبنی بر عرضه خودرو در بورس کالا دستخوش تغییرات جدی شده است، جو روانی موجود در بازار با یک نااطمینانی جدی در این بخش مواجه است؛ به طوری که اعمال تغییرات ناگهانی در اجرای دستورالعمل‌های مرتبط با این موضوع می‌تواند مجددا در قالب نوسانات منفی در معاملات سهامی خودنمایی کند.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۲ قرار است کودهای وارداتی با قیمت تمام شده توزیع شوند و اوره نیز با قیمت بورس کالا به بازار ارائه خواهد شد.
با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی کشور پیش‌بینی مسیر آتی کسب درآمد دولت دور از ذهن نبوده و با نگاهی اجمالی به لایحه بودجه‌ می‌توان به این نکته پی‌‌برد که درآمدهای دولت با توجه به موارد اعلامی در بودجه‌۱۴۰۲ حدود ۴۰‌درصد رشد کرده‌است. البته باید به این نکته توجه داشت که با تغییرات عمده در اعداد و ارقام بودجه ‌هر سال‌ نسبت به سال‌گذشته، بازار سرمایه به تغییرات عکس‌العمل نشان داده و برخی صنایع با رشد و برخی دیگر با افت همراه می‌شوند.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
مدیرعامل بانک تجارت و تعدادی از معاونان این بانک ضمن حضور در سایپا و بازدید از خطوط تولید این شرکت، در جلسه ای با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص افزایش تعامل بین دو مجموعه به گفتگو نشست.
کرمانشاه- مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تغییرات نظام تامین سرمایه بازار، گفت: سهم بازار بورس در تامین مالی شرکت‌ها به ۲۵ درصد رسیده است.
امروز صنایع و نمادهای مختلفی مختلفی شاهد تغییرات بودند.
بازار امروز به علت تغییرات مدیریتی در راس آن به صورت خاکستری بوده و با خبرهای عجیبی درباره تغییر ریاست سازمان بورس همراه شد.
شورای عالی بورس و اوراق بهادار عالی‌ترین رکن بازار اوراق بهادار ایران است که تصویب سیاست‌های کلان این بازار را بر عهده دارد. حالا شنیده های نبض بورس حکایت از آن دارد که ترکیب شورای عالی بورس قرار است به زودی تغییراتی داشته باشد. اعضای جدید شورای عالی بورس چه کسانی هستند؟
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
بورس امروز هم در شاخص کل و هم در شاخص هم وزن دچار تغییرات مثبتی بود.
در حال حاضر بازار سهام گنجایش و ظرفیت اصلاحاتی از جمله تغییرات پیرامون شاخص کل را دارد، در این رابطه اگر قرار باشد که شاخص جدیدی به بازار اضافه شود، باید بیانگیر وضعیت کلیت بازار باشد، به طوریکه یک دید صحیح و کلی را به سهام‌داران، فعالان بازار، متولیان بازار و همچنین عموم مردم دهد، نه اینکه دوباره با شاخص جدید نیز ابهامات موجود در رابطه با کنترل شاخص و یا شاخص‌سازی همچنان وجود داشته باشد، یا اینکه تشدید شود.
سمیه رفیعی به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی محیط زیست انتخاب شد.
محمدحسین میثاقی به صحبت‌های مهدی تاج درخصوص پرداخت طلب ویلموتس از طریق طلب فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.
عرضه اولیه شرکت پویا زرکان آق دره با نماد فزر بعد از گذشته ۵ ماه از آخرین عرضه اولیه چهارشنبه گذشته ۲۰ بهمن در فرابورس انجام شد، اما برخی کارشناسان ابهاماتی را در این زمینه مطرح کردند
یکی از عواملی که در نوسانات بازارها اثرگذار است، تغییرات نرخ بهره است. این نرخ طی هفته‌های گذشته بیش از یک درصد افزایش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ